Shawn letörten esett be a város egyik legnevesebb szállodájának ajtaján. Pihenés céljából érkezett Seattlebe a barátaival, de a taxiban ülve töretlenül azt kívánta bárcsak soha nem tette volna be a városba a lábát, pláne nem abba a hülye bárba. Nehezen viselte azt a tömény csalódottságot, ami beékelődött a csontjaiba. Ismét pofára esett. Őszintén szólva meg is lepődött volna, ha nem így alakulnak a dolgok.Észre vétlenül besurrant a lakosztályba, majd a tágas hotel szobába. Csend volt, amiből arra következett a többiek még javában húzzák a lóbőrt. Fejben magát ostorozta, amiért naívan bedőlt a lány szavainak, holott a legkevésbé se tehetett róla. Mással is előfordult már, nem Ő volt az első és valószínűleg az utolsó sem, aki áldozatul esik Lena csábításának.
Tudta, hogy el kell terelnie a gondolatait, különben beleőrül, így automatikusan a telefonjáért nyúlt, azonban legnagyobb bánatára sehol nem találta. Hajába túrva nyugtázta fejben, hogy bizonyára a lány lakásán hagyta a nagy kapkodásban.
Lena könnyen rábukkant a fekete készülékre, ahogy lecserélte az ágyneműjét. Ott lapult a párna alatt és bár tisztában volt vele, hogy nem illik, mégis megnyomta a feloldó gombot. A telefon jelkódot kért, így csak a háttérképet láthatta, amin Shawn és egy fiatalabb lány mosolyogott. Lena arcára is mosoly kúszott a fotót elnézve, sugárzott róla a szeretet és boldogság. Megcsóválta a fejét Shawn hiányának gondolatára és az éjjeli szekrényre tette a mobilt.
A délután folyamán mindketten sokat gondoltak a másikra. Shawn haragudni akart a lányra, megvetést kívánt érezni iránta, mégis képtelen volt rá. Tudatalatt már akkor megbocsájtott a lánynak, amikor a taxiban ült.
Lena sem felejtette el egykönnyen a fiút, nem is tehette volna, hiszen az egész lakásban az Ő parfümjét lehetett érezni. A lány jobbnak látta, ha szellőztet, nem foglalkozva a szakadó esővel és a lehűlt levegővel. Tulajdonképpen bármit megtett volna, hogy kiűzze a fejéből Shawnt.
Hamarosan eljött az este, Lena pedig készülődni kezdett, hiába érezte pocsékul magát a történtek után. Dolgoznia kellett, holott a háta közepére sem kívánta az egészet. Csinosan felöltözött, majd az ajtó felé indult, de mielőtt kilibbent volna a lakásból, Shawn telefonját a táskájába rejtette gondolván, hátha elmegy érte.
Megérzései nem csaltak, ugyanis a fiú éppen ezt tervezte. Félt a találkozástól, de Ő is belátta, a készülékre szüksége van. A bowlingozás után levált a többiektől mondván, hogy akadt egy kis elintéznivalója és taxit fogott. Emlékezett a címre, így egy könnyen oda talált. A járműben ülve az ujjait tördelve igyekezett csillapítani idegességét. El sem tudta képzelni milyen érzés lesz újra szemtől szembe állni Lenával.
Ami azt illeti, a lány akkor már régen egy harmincas pasassal csevegett az egyik asztalnál. Szürkének, unalmasnak és rendkívül ostobának tartotta a férfit, de természetesen próbálta palástolni érzéseit és azt a hatást kelteni, miszerint nagyszerűen szórakozik a fickó társaságában.
Shawn bizonytalan léptekkel indult Lena felkutatására, míg végül kiszúrta Őt. Gyönyörű volt, akárcsak tegnap este. Viszont ahogy a tekintetét a lánnyal szembe ülő férfira vezette, ismeretlen érzés öntötte el testét. Féltékeny lett, holott számított rá, hogy más valakivel látja majd. Kieresztette a tüdejében rekedt levegőt és nagy léptekkel sietett az asztalukhoz. Jobb ötlet híjján megköszörülte a torkát, amit hallva Lena és a fickó is felkapta a fejét.
– Nem kérünk semmit, köszönjük. — közölte sietősen a pasi, mivel azt hitte, hogy Shawn is egy, a bárban dolgozó pincérek közül.
YOU ARE READING
Bad reputation ? [shawn mendes]
FanfictionTudta, hogy tisztességtelen életet él, mégis minden, amit akart, Ő volt.