Az étterem gyönyörű volt és hihetetlenül hangulatos. Shawn megkönnyebbült, ahogy látta Lena mosolyát. Tudta, hogy tetszik neki. Mi tagadás, Andrewnak remek ízlése volt.A pincér az asztalukhoz kísérte őket, ahol Shawn illedelmesen kihúzta a széket a lánynak. Lena újra megrészegült a fiú udvariasságától. Ezúttal is bort rendeltek, éppen úgy, mint az első találkozásukkor.
Lena életében először izgult, nem győzte a tenyerét törölgetni, ami nyirkos lett az izzadságtól. A pincér átadta az étlapokat és ismét magukra hagyta őket. A háttérben halk, kellemes zene szólt. Lena mielőtt felnyitotta volna az étlapot, Shawnra mosolygott, aki hozzá hasonlóan izgult. Olyanok voltak, mint két tinédszer.
Leadták a rendelésüket, majd türelmesen kivárták, míg felszolgálják az ételt. Shawn steaket és salátát kért, míg Lena tésztát. Mennyei íze volt az ételnek, a lány képtelen volt betelni vele.
– Isteni ez a hely, Shawn. Köszönöm, hogy elhoztál ide. — jegyezte meg Lena, ahogy lenyelte az újabb falatot. – Azelőtt még soha nem vacsoráztam együtt senkivel, pláne nem egy ehhez hasonló étteremben.
– Örülök, hogy tetszik. — mosolygott Shawn, majd kezébe vette poharát. – Igyunk erre a remek estére.
– Erre a remek estére. — koccintották egymáshoz poharaikat.
Míg elfogyasztották a vacsorát, szüntelenül beszélgettek mindenféléről. Leginkább egymásról, mindketten igyekeztek olyan dolgokat megosztani a másikkal, amit kevesen, vagy csak Ők tudtak. Shawn készségesen elárult mindent, amire a lány kiváncsi volt, ahogy Lena is, néhány kivétellel. Nem mesélt a családjáról és a munkáját sem hozta szóba. Ez a két pont volt számára a legfájóbb és bár valami megmagyarázhatatlan oknál fogva bízott a fiúban, Ő maga nem állt készen arra, hogy felfedje előtte legféltettebb titkait. Shawn nem erőltette, elfogadta és biztosította afelől, hogy nem kell sietnie, akkor tegye meg, ha elég erőt érez hozzá, mert bár Lenának fogalma sem volt róla, de a fiú mindenképpen hosszútávra tervezett vele. Azt még Shawn se tudta miként fog működni, ám biztos volt benne, hogy talál rá megoldást.
Lena nagyszerűen érezte magát, majd' kicsattant a boldogságtól, azonban arra nem számított, hogy hamarosan patakokba folynak majd a könnyei a meghatottságtól.
Ahogy a pincér elvitte tányérjaikat, Shawn felállt és azzal az indokkal, hogy mosdóba megy, egyedül hagyta a lányt. Természetesen nem oda igyekezett, hanem a személyzetnek fenntartott öltözőbe, ahol a gitárját hagyta a megbeszéltek szerint. Készült egy dallal, amit a lány ichletett és az éjszaka folyamán fejezett be. Kezében a hangszerrel kezet fogott az üzlet vezetővel, akinek a kislánya, mint később kiderült, hatalmas Shawn Mendes rajongó volt.
Lena türelmetlenül nyújtogatva nyakát nézett körbe Shawn után kutatva tekintetével, azonban legközelebb a kisebb színpadon állva látta Őt. Nem értette mire készül, bár elég nyilvánvalónak tünt.
Shawn megkopogtatta a mikrofont, majd beleszólt.
– Jó estét hölgyeim és uraim! A nevem Shawn Mendes és szeretnék előadni Önöknek egy dalt, amit egy csodálatos lánynak írtam. Szeretném, ha ez lenne élete legtökéletesebb estéje. — mosolyodott el Shawn, ahogy tekintete találkozott a megszeppent lányéval.
Lejátszotta az első akkordokat, majd énekelni kezdett.
" She got a bad reputation
She takes the long way home
And all of my friends seen her naked
Or so the story goes
Mistakes we all make them
But they won't let it go, no
'Cause she's got a bad reputation
But I know what they don't
YOU ARE READING
Bad reputation ? [shawn mendes]
FanfictionTudta, hogy tisztességtelen életet él, mégis minden, amit akart, Ő volt.