Lena kivételesen kipihenten ébredt. Napok óta az elmúlt éjszaka tudott a legtöbbet aludni. Mosolyogva gördült a hátára, majd temette arcát a párnájába. Kicsattant a boldogságtól, ha tehette volna, újra éli a randi pillanatait. Sosem hitte, hogy valaha része lesz ehhez hasonlóban, azt meg pláne nem, hogy egy olyan sráccal, mint Shawn.Hirtelen ötlettől vezérelve a laptopja után nyúlt és a keresőbe bepötyögte a fiú nevét. Egész délelőtt a dalait hallgatta, kezdte megérteni, miért rajonganak annyian érte. Jó lelkű és tisztességes srác volt, a lány tökéletes ellentéte. Úgy vélte, Shawn sokkal jobbat érdemel nála.
Rettentően várta, hogy a fiú jelentkezzen, ám egyszer sem kereste a nap folyamán. Nem hívta, nem üzent, ami miatt Lena alaposan elkeseredett. Nem tartozott a pesszimista emberek közé, azonban ezúttal könnyen befészkelték magukat a negatív gondolatok a lány fejébe. Attól tartott Shawn rájött arra, amit már Ő is tudott; jobbat érdemel nála. Félt, hogy tegnap látta Őt utoljára.
Azonban a Lena által kreált lehetséges indokok még csak meg sem közelítették a valóságot. A lánynak fogalma sem volt arról, hogy minden második pletykalap címlapján ő szerepel és Shawn, ahogy az étteremben ölelkeznek. Természetesen a cikkekben szót jetettek arról, hogy együtt érkeztek, vacsoráztak, sőt még a rögtönzött, egy dalos koncertről is beszámoltak. Mindezek mellett számtalan kép lett betűzve a szöveg mellé, amik közül az egyik azt rögzítette, ahogyan szintén közösen távoznak Shawn autójában.
A fiúnak és menedzserének rendesen meggyűlt a baja a hírrel, ami elárasztotta az internetet és a közösségi oldalakat, továbbá a rajongókkal, akik háborúba bocsájtkoztak egymás között. A tábor két részre szakadt. Egyik része Shawn érdekeit képviselte, miszerint Ő is ember és szabadon randizhat másokkal, a másik pedig a felháborodott rajongókat, akik becsapva érezték magukat, amiért Shawn nem osztotta meg velük, hogy megismerkedett valakivel, holott szavát adta, ha így alakul, feltétlenül megteszi, éppen az ilyen esetek elkerülése végett.
A riporterek elözönlötték a szállodát, ahol Shawn és a barátai megszálltak és görcsösen igyekezték kifaggatni a fiút a titokzatos lányról. Andrew jobb ötlet híjján azt tanácsolta, ne hagyja el a hotelt, várjanak, míg az általa hiénáknak nevezett újságírók felszívódnak. Megerősítették a biztonságot a bejáratoknál, olyannyira, hogy inkább nézett ki egy erődnek, mint egy egyszerű szállodának.
– Alaposan benne vagy a slamasztikában, haver. — huppant le a kanapéra Mike, a zenekar dobosa Shawn mellé, miközben megveregette a vállát.
– Őszintén szólva, meg is lepődtem volna, ha nem keveredik ekkora botrány körülöttem. — szántotta fel ujjaival tincseit a fiú.
– Legalább megérte?
– Határozottan meg. — vágta rá Shawn habozás nélkül. Nem hazudott, ha tehette volna se teszi meg nem történté a tegnap estét. Egy pillanatra sem bánta meg, ahhoz túlságosan is jól érezte magát.
– Ne aggódj, ez is lecseng néhány nap alatt és találnak új pletykát. — paskolta meg Mike a fiú combját, majd a saját szobájába vonult.
Shawn őszintén remélte, hogy úgy lesz, ahogy a dobos szavai megjósolták. Nem hiányzott neki a magánélete körüli felhajtás, pláne azokután, hogy az emberek hónapokon át rágódtak a modell, Hailey Baldwin és közte lévő kapcsolaton. Jóllehet, ahhoz Ők is nagy mennyiségben hozzájárultak, tekintettel arra, hogy együtt érkeztek és vonultak végig a vörösszőnyegen az egyik díjátadó során. Mint később kiderült a szőke lány csak hírverést akart csapni azzal, hogy Shawnt választotta kísérőjéül. Hailey játszott a fiú érzéseivel, holott tudta, mennyire oda van érte, ráadásul az sem segített túlzottan Shawn helyzetén, hogy hetekkel ezelőtt a fülébe jutott a hír, miszerint Justin Bieber, egykori kedvese, eljegyezte Őt. Shawn tökéletesen palásolta csalódottságát a külvilág felé, sőt a színdarab kedvéért még gratulált is a párnak. Legbelül azonban a pokolra kívánta mindkettejüket, holott a fiú egyáltalán nem volt utálkozós, vagy átkozódós fajta ember.
Shawn tehetetlenül sétálgatott fel s alá a lakosztály nappalijában, miközben a telefonját böngészte. Szerencsére még a legszemfülesebb rajongók sem tudták beazonosítani a lányt, mivel egyetlen közösségi platformon se volt jelen. Az hiányzott volna még Shawn – nak, ha a Mendes Army egy emberként támadja le a Lenát. Valószínűleg soha nem állt volna szóba vele többé.
Shawn egyébként nem tévedett, Lena életébe nem fért bele a felhajtás és ezt a lány is tudta, mégis hátrahagyva a józan eszét fogadta el a randi meghívást. Később természetesen megbánta a felelőtlen döntését, de már abszolút mindegy volt. Ha tenni akart volna se tud, semmit tenni ellene. A káosz úgy terjedt tovább, mint egy futótűz az erdőben.
Bár a fiú még csak nem is sejtette, hogy Lena mit sem sejt az egészből, fejben már a bocsánat kérő levelét fogalmazta. Míg Shawn azon rágódott, hogy Lena miként viszonyul a rivaldafényhez, addig a lány töretlenül azon agyalt, mit ronthatott el a randin, amiért Shawn még egy nyamvadt üzenetet sem volt képes küldeni számára. Persze megfordult a fiú fejében, hogy felhívja, de nem volt rá bátorsága. Akkor még nem.
Lena elkenődve lépett be a bár ajtaján és az sem segített túlságosan a helyzetén, hogy Ryan szinte a bejárattól fél lépésre letámadta és maga után vonszolta a kisebb irodájába. Pech, de a férfihez hamarabb eljutott a hír, mint kellett volna.
– Mi a franc ütött beléd?! — kérdezte dühösen Lena, ahogy Ryan valósággal belökte Őt a helyiségbe.
A szőke pasas kulcsra zárta az ajtót, majd az asztala mögé lépett. – Itt inkább az a kérdés, hogy beléd mi ütött! — bökött ujjával a lány mellkasára.
– Lehetne, hogy érthetően beszélsz, kérlek? Nincs kedvem a 'Találd ki miért dühös éppen Ryan' játékhoz. — forgatta meg a szemét.
– Inkább megmutatom. — azzal az asztalra csapta az egyik újságot a sok közül, amin Ő szerepelt és Shawn.
Összevonta a szemöldökét, majd ujjai közé vette a magazint. Valósággal lebokkolt, akkor már értette Ryan kifakadásának okát. Tisztában volt vele, hogy Shawn híres, de azt álmaiban sem gondolta, hogy egyszer címlapokra kerülhet miatta. Egyáltalán nem tetszett neki a dolog.
– Mégis mit képzeltél, Lena? Ha? Belegondoltál akár egy percig is abba, hogy, amit teszel rám is kihat? — záporozta el kérdéseivel türelmetlenül.
– Ryan, valószínűleg rajtad kívül senki nem ismert fel a képekről, mivel egyiken sem látszódik teljesen az arcom. Ettől függetlenül én sem élvezem ezt, nehogy azt hidd.
– Pont leszarom, hogy te mit élvezel és mit nem! — csapott az asztalra erőteljesen. – Lena, ha téged egyszer megtalálnak, nekem végem. Felfogtad azt, hogy, amivel üzletelünk az illegális? Mindannyin megüthetjük vele a bokánkat és veled ellentétben én rohadtul nem akarok sittre kerülni.
– Igazad van. — fújtatott gondterhelten Lena, ahogy ujjaival felszántott sötét loknijait. – Mit teszünk?
– Én semmit, de te annál többet. — a lány kiváncsián felvonta szépen ívelt szemöldökét. – Kezdésnek megszakítod az összes lehetséges kapcsolatot ezzel a Mendes gyerekkel. Nem találkoztok többé, különben a videófelvétel a rendőrségen landol. — vetette be az aduászt Ryan, amivel könnyelműen irányította a lányt, mint egy bábot. Többek között a felvétel miatt nem szabadulhatott Ryan karmai közül. Sakkban tartotta. A férfi kvázi uralkodott felett.
– Rendben, nem találkozom vele soha többé. — jelentette ki határozottan a lány, hiszen akkor még nem tudta, hogy az igéretével ellentétben, az egész éjszakát Shawn társaságában tölti majd.
ESTÁS LEYENDO
Bad reputation ? [shawn mendes]
FanficTudta, hogy tisztességtelen életet él, mégis minden, amit akart, Ő volt.