|Kiedy opiekujecie się dzieckiem znajomych|
~Kim Seokjin~
Twoja przyjaciółka zostawiła wam pod opiekę swojego trzyletniego synka. Dla Jina była to wspaniała okazja, żeby pokazać ci jak świetnie sprawdziłby się w roli ojca. Byliście małżeństwem już dwa lata i nie raz chłopak wspominał ci o dziecku, jednak ty bałaś się, że ze względu na jego pracę musiałabyś wychowywać je prawie sama. Ale mimo wszystko pragnęłaś potomka, zwłaszcza widząc ile Jin wkłada serca w opiekę nad synkiem [I/T/P].
- Zasnął - usłyszałaś szept swojego męża, który wyrwał cię z rozmyślań.
- Daj, odniosę go do łóżeczka.
- Nie, niech zostanie tutaj - uśmiechnął się i usiadł obok ciebie na kanapie z Chanwoo na rękach.
- Pasuje ci - posłałaś mu delikatny uśmiech, który odwzajemnił.
- Nasze pasowało by mi bardziej - spojrzał ci w oczy kontynuując - Wiem, że się boisz i rozumiem twoje obawy, ale zapamiętaj, że zawsze będę przy tobie. Nidy nie zostawiłbym cię samej z dzieckiem. Niedługo miną dwa lata odkąd jesteśmy po ślubie... Chciałbym mieć już dziecko.
- Wiem, ja też - wzięłaś głęboki oddech - Może to najwyższy czas na powiększenie rodziny.
Chłopak delikatnie położył chłopca na kanapie nakrywając go kocykiem i objął cię, czule całując w usta.
- Zobaczysz, będziemy wspaniałymi rodzicami.
~Min Yoongi~