|Kiedy oglądacie razem porno|
~Kim Seokjin~
Leżałaś na łóżku w waszej sypialni powoli oddając się zmęczeniu, kiedy do pokoju wszedł Jin. Chłopak widząc, że prawie zasnęłaś westchnął pod nosem i schował telefon do kieszeni spodni, po czym położył się obok ciebie. Kim od kilku dni miał do ciebie pewną prośbę, ale nie wiedział jak ci o niej powiedzieć, a kiedy już zebrał w sobie wystarczająco dużo odwagi, ty ledwo przytomna wtuliłaś się w jego tors.
- Coś się stało? Jesteś jakiś smutny – mruknęłaś zerkając na niego spod przymrużonych powiek.
- Nie... - posłał ci delikatny uśmiech i przeczesał palcami twoje włosy – Znaczy mam do ciebie pytanie, ale chyba zostawię to na kiedy indziej...
- Powiedz teraz, później możesz zapomnieć – przetarłaś piąstką oczy i podniosłaś się do siadu.
Chłopak wziął głęboki wdech, po czym bez słowa wyciągnął z kieszeni telefon. Chwilę w nim pogrzebał aż wreszcie spojrzał na ciebie zmartwionym wzrokiem.
- Możemy obejrzeć jeden film? Nie jest za długi – ledwie wypowiedział przez zalegającą gulę w jego gardle.
W odpowiedzi pokiwałaś głową zastanawiając się nad zachowaniem ukochanego, chyba pierwszy raz widziałaś go tak zawstydzonego i niepewnego. Chłopak nie widząc sprzeciwu z twojej strony objął cię ramieniem i włączył film, z którego już w pierwszej sekundzie było słychać głośne jęki.
- Seokjin? – spojrzałaś na niego zaskoczona, co jak co, ale po nim takich rzeczy nigdy byś nie spodziewała.
- Przepraszam, nie powinienem – szepnął zawstydzony i już chciał wyłączyć wideo, ale go powstrzymałaś.
- Zostaw, potem może coś wypróbujemy – szepnęłaś wtulając się w niego, powodując tym samym szeroki uśmiech na jego twarzy.
Cel osiągnięty.
~Min Yoongi~