Bende yerimde tepindim hala kıpkırmızıydım her şeyi anlamasa olmuyor salak mal artık uyumak istiyordum yatağımın içine girdim ve uykunun derinlerine gittim. Sabah olduğunu anlamam fazla uzun sürmedi çünkü telefonum çalmıyor resmen anırıyordu sinirle yorganı üstümden fırlattım ve telefona baktım öküz kuzen ah yani Enis onu bu şekilde kaydetmiştim. Cevapladım
"Kızım niye açmıyorsun" diye bağırdı
"Ne böğrüyorsun bee hayvan duyuyorum daha yeni uyandım"
"Çabuk in kıçım dondu burda lan"
"Sus be geliyorum"dedim ve suratına kapattım hemen üstümü giydim ve saçımı kendi haline bıraktım aşağı indiğimde arabanın içine girmişti bende hiç zaman kaybetmeden atladım arabaya gazı köklediği için okula 10 dakikada geldik uçak moduna geçmiştik resmen kapımı açtım ve dışarı çıktım Semih, Caner, Burak Demir ve Gece bize doğru geldiler Semih bana bakarak "Günaydın "dedi bende kafamı öne eğdim hala utanıyordum. Bana yaklaştı ve kulağıma eğilerek "bu kadar utanmana gerek yok eğer devam edersen domates tarlası sanarlar ve soru yağmuruna tutarlar" haklıydı galiba kafamı salladım ve hemen yüzüme bir gülümseme yerleştirdim sonra hep birlikte sınıfa ilerledik çok geçmeden hoca sınıfa girdi nedense Semih'in beni izlediğini hissediyordum hafifçe kafamı çevirdiğimde ise göz göze geldik ve ben hemen önüme döndüm çünkü tahminimde haklı çıkmıştım. Ders bittiğinde koyu sohbete daldılar ve hepsinin konusu maçtı Gece ve ben de bu konudan sıkılıp dedikodu yapmaya başladık o sırada içeri Pınar girdi bana bakmadan Semih'in yanına gitti ve yanağından öptü Semih onu ittirdi "Kızım sen manyakmısın ya yürü git şurdan bana ilk defa kız dövdürtme beni de deli etme " Pınar ağlayarak sınıftan çıktığında bende şaşkınlıkla yerime oturdum Semih bana bakıyordu ama ben ona bakmıyordum dersimiz beden eğitimi olduğu için spor salonuna indik voleybol un yan tarafında havuz vardı ve top oraya gittiği için onu almaya gittim havuzun kenarından topu almak için eğildiğimde ayağım yağ gibi bişey olduğunu düşündüğüm şeye basarak kaydı ve ben cumburlop havuza düştüm Semih ve Enis adımı bağırarak koştular yüzerek çıktım Enis bedenime havlu sardı Semih'te yere baktı ve herkese dönerek "hangi siktiğim döktü lan bu yağı buraya diye bağırdı "
"Semih tamam sorun değil "
"İyimisin bir yerin ağrıyormu"
"Hayır ben iyiyim gerçekten "
Enis bana bakarak güldü bende güldüm
"Ben duş alıp üstümü değiştireyim "dedim ve soyunma odasına ilerledim
"Siz gidin sınıfa ben gelirim "dedim
Hepsi yukarıya çıktı çünkü ders bitmişti bende duşa girdim hemen duş aldım ve üstümü giymek için dolaplara ilerledim üstümü giydim ve tam çıkacakken elektrikler gitti ve ben çığlık attım karanlıkta asla duramazdım kalbim bile durabilirdi hemen kapıya ilerledim açmaya çalıştım ama kitliydi bağırmaya başladım kimse yoktu ders bitmişti nefesim kesilmeye başlarken ağlamaya başladım yere oturdum kalbim yavaşladı zaten kalbimde sorun vardı benim cebimden telefonumu çıkardım Enisi aradım açmadı daha çok ağlamaya başladım Semih'i aradım hemen sessizce efendim dedi dersteydi anlaşılan sesim fısıltıyla çıkmıştı "Semih soyunma odasındayım karanlık kapı kitli "dedim ve en son doğa dediğini duydum kalbim nerdeyse hiç atmamaya başlamıştı ve ben bayılmıştım kapı açıldı ve birisi içeri girdi beni kucağına aldı ve dışarı çıkardı orası aydınlıktı iyide orası nasıl karanlıktı Semih bana kalp masajı yapmaya başlamıştı ve kalbim düzelmeye başladı gözlerimi yavaşça araladım ve Semih beni kendine çekti "iyimisin öldün sandım "
"İ-iyiyim ölüyordum ama beni kurtardın "dedim ve zorlukla güldüm "Semih okulda elektrik gittimi hiç "
"Hayır "
"O zaman biri bilerek elektriği kesti Pınar'mı sence "
"Ondan başkası yapmaz "
İkimiz birlikte ayağa kalktık ve ordan çıktık koridorun ucunda bir adam vardı Semih birden koşmaya başladı bende koştum ve adamda koştu adama durdu ve silah doğrulttu ağzımdan bir çığlık koptu Semih beni arkasına aldı ama ben arkasına geçmek yerine koluna tutundum "ne istiyorsun lan pezevenk adamsan silahı indir "dedi adam buz gibi denilecek şekilde güldü
"Demek Doğa sensin güzelmişsin assında"
Ben bişey diyemeden Semih atladı
"Senin o gözlerini düğme diye takarım lan oynamasın sikerim belanı "
"Arkadaş sevgilin galiba "
"Hayır bundan sanane sen kimsin ne istiyorsun ve beni nerden tanıyorsun"
"Hımm kuzenin Eniside tanırım Semih de tanır beni "
Şaşkınlıkla Semih'e baktım ama o sinirle çocuğa bakıyordu
"Ne istiyorsun Uygar uzatma "ismin uygar olduğunu öğrendiğim çocuğa dikkatimi verdim
"Kuzenimi verebilecekmisin "
Semih anında gerildi
"Bunu biz konuşuruz kız varken değil"
"Neden bilmiyor demek ki oda kuzeni sonuçta"
"Kes lan sesini eğer bir kelime daha edersen sikerim seni "
Çocuğun kahkahası beni korkuttu çocuk tetiği çekince panikledim
"Ben anlatiyim Doğacım Enis piçi benim kuzenimle sevgiliydi ve yalan bir suçlama yüzünden onu terk etti kuzenim Ayla buna dayanamadı ve intahar etti doktorlar kurtaramadı ama Enisin umrunda bile olmadı ve o sefasını sürerken ben acı çekiyorum o benim en kıymetlimdi ve şimdi onun tek kuzeni olan sen varsın intikam zamanım geldi sanırım "
Panikleyerek "h-hayır yapma konuşabiliriz"
Semih ona küfür ederken güvenlik geldi ve silahını çekti ve her şey bir anda oldu Semih "Doğa" diye bağırdı ve o anda vücuduma bir acı saplandı gözümden yaş akarken yere düşüyordum Semih beni tuttu ve yere oturdu "Doğaaa "dedi bu seste başka bir şey vardı acı ve korku beni kaybetmekten mi korkuyordu daha fazla dayanamadım ve gözlerim kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Sen Bir Ben
Fiksi RemajaBebeğim sen benim hikayeme bakıyorsun ben senin hikayene bakıyorum artık yeni bir hikaye yazmanın vakti gelmedi mi?