Erwin íróasztalán ülök és várom hátha méltóztatik végezni a fürdéssel. Utálok kettesbe lenni vele. Mindig eszembe jut mikor először találkoztunk a földalatti városban.
"Nem látta az arcom a kapucnitól. Sikerült megvágnom a kézfejét utána hirtelen a falnak rúgott. Erőt véve magamon nem nyögtem fel, közben lekerült rólam a kapucni és a tekintette bűntudattal telt meg. Ami láttán én is ledöbbentem, mert egy küzdelem ilyen. Mi itt lent ez tudjuk, élsz vagy halsz. A többieket már elkapták így nem volt mit tenni megfordítva a díszes tört átadtam neki. Elvette a tört amibe egy név volt vésve.
-Az én nevem Erwin Smith.
Mondta nyugodtan persze nem lepődtem meg. A válla felet pillantottam Levi-ra majd vissza rá. Egy szőke férfi jött az egységéből bilinccsel a kezében.
-Együtt műkődöm, de engem senki nem bilincselhet meg!
Közöltem rekedten. Erwin felemelte a kezét amit megvágtam. Röhej de ez egyszer sajnáltam a dolgot, de ilyen hely ez a város.
-Hagyd Mike. Hogy hívnak?
-(Kereszt Név) Ackerman.
-Azt akarom, hogy csatlakozzatok a Felderítő egységhez.
-Van másik opció?
-Átadunk a Katonai rendőrségnek.
Felelte fagyosan, Levi-ra néztem. "Legyen" tátogta.
-Rendben."
Ez az ember meddig fürdik? Dőltem hanyatt az asztalán, Hanji "hihetetlen, szuper fontos levelét félre téve". Felhúztam a blúzom ujjait és végig simítottam a csuklómon lévő hegekre. Ezért nem bilincselhetnek meg. Kenny megtanított bilincsből kiszabadulni, de többet nem akarok egyet sem magamon tudni. Az ajtó kivágódott és Erwin lépett ki Ádám kosztümben. Oké egy gyors végig szemlélés után felpattantam és az ablak fele fordultam.
-(Név) te meg mit keresel itt ilyenkor? Már rég takarodó van!
Jó legalább tudom, hogy Ő is zavarban van.
-Hanji küldött valami "halaszthatatlan" levél miatt. Azt mondta személyesen adjam át. Hidd el Erwin lenne jobb dolgom is.
Hallottam ahogy kibontja a levelet.
-Akár be is jöhettél volna a fürdőszobába is.
Mondta fusztráltan. Felé fordultam haragosan.
-Bocsi de a franc gondolta, hogy semmibe mászkálsz nyitott ajtónál.
Fújtattam rá, Ö meg elkezdte olvasni a levelet. Az asztalnak dőlt, majd rám nézett.
-Gondolom nem olvastad el?
Csak a szemeim forgatta a levelet letette az asztalra és csuklómnál magához húzott. Meglepődtem így a szabad kezem a mellkasára helyezve tartottam azt a kis távolságot amit bírtam. Zavartan néztem a szemeibe.
-Erwin?
Nem válaszolt viszont az ujjaival megérezte a csuklómon lévő heget, felhúzta a blúz ujját. A homlokát ráncolva nézte a régi sebet. Az ajkaihoz emelte a kezem és a csuklómra csókolt.
-Mi csinálsz?
A másik kezével elsimította az arcomból a hajam és a homlokát az enyémnek döntötte.
-Fontos vagy nekem (Név).
-Nem is ismersz, idióta!
Fordultam el vörös fejjel. Mi a fene alakult ki akkor régen köztünk.
-Lassan már egy éve vagy mellettem és Te másabb vagy a bátyádnál.
-Na igen, hiszen nő vagyok.
Védtem magam a szarkazmus falával. A fülembe súgott, felnyögtem a csókjait érezve a bőrömön. A szemeimbe nézett és lassú csókba forrtunk. Átkaroltam, hogy nem remegjenek a kezeim. Fenyő illata volt, persze hogy az hiszen most fürdött. A kezeim lefejtette a nyaka körül és a csókot nem megszakítva legombolta a blúzom, a melltartóm. A nagy meleg kezei teljesen betakarták őket, finoman masszírozta amitől bele nyögtem a csókba. Kezeivel az oldalam mentén haladt le felé, a nadrágom földre érkezése kicsit vissza zökkentett és megfogtam a kezeit. Elváltunk és ahogy rám nézett olyan nyugalmat sugárzott. Az arcom mégis égett. Nem kellett mondanom semmit mert felfogta mi bajom.
-Tudom, vigyázok rád.
Csak ennyit mondott és halványan elmosolyodott. Hirtelen felkapott a karjaiba, ahogy a testünk egymáshoz ért úgy éreztem égett. Visszatérve ennyire tetszik egy férfinak ha a partnere szűz?
-Nem zavar?
Kérdeztem mire lassú, puha csókot nyomot az ajkaimra és finoman átvitt a kanapéra. Elvált tőlem, ahogy kék íriszeit rám emelte csak fokozta az izgalmamat.
-Sokkal inkább megtisztelő, hogy engem közel engedsz magadhoz.
Azután minden ködös lett, az ajkaid nyomán éget a bőröm, minden egyes idegszálam lázasan bizsergett. A combjaim zabolázhatatlanul remegtek ahogy bevetett magad az ölembe és az ajkaiddal játszottál velem.
-Erwin...Erwin!
Sikoltoztam mire abbahagytad és felnéztél rám, a szőke tincseidnél felhúztalak és esdekelve csókoltalak majd az ajkaid közé súgtam. A tekinteted is felhős volt a vágytól, a törölközött ledobtad és elhelyezkedtél a lábaim közé. Ahogy elmerültél bennem, görcsösen karoltalak magamhoz. A fájdalom nem volt kibírhatatlan mégis egy két kóbor könnycsepp előtört.
-Minden rendben?
Aggódva kérdezted, de ettől éreztem magam mellett ahogy szorosan markolod a kanapé bársony anyagát nehogy ne tudj uralkodni magadon. A kezem az arcodra helyeztem, és kis mosolyt ejtettem.
-Igen, nem vagyok annyira éteri mint hiszed.
Lehúztalak, hogy az ajkaidnak esek te pedig óvó mozdulatokkal nekem. Az eszem messze járt széles terpeszben öleltelek át a lábaimmal. Még jobban magamban akartalak érezni. Mikor már csak izzadtan hevertünk el akkor gondolkodtam el amit mondtál így feléd fordultam. A tekinteted még mindig boldogan ragyogott.
-Tényleg szeretsz?
-Imádlak azóta, hogy lekerült a kapucnid azon az estén.
Pusziltál homlokon majd ott hagytál a kanapén és elmentél az asztalodhoz. Hanji levelét hoztad és a díszes tört. Megsimítottam a nevet "Kuchel"
-Az anyánké volt...Köszönöm.
Mondtam, majd a levélre néztem.
"Oi Erwin! Tudod már baromira unja mindenki, a hogy ennyi feszültség van közted és (Név) között. Azt állítod nem bízol még se benne se Levi-ba. Szóval elküldtem ezzel a levéllel mivel tudom, hogy takarodó után hogy is mászkálsz. Talán nem tűnt fel, de nagyon is sokat jelentesz (Név)-nek, hallottam mikor Levi nek elmondta. Az pedig nyilvánvaló, hogy neked is vannak iránta érzéseid.
Utóirat: Jó szerelmeskedést nektek!
Hanji osztagvezető"
Totál elvörösödtem, de ekkor szorosan átöleltél.
-Én most hálás vagyok neki (Név).
-Én is.
Csókoltalak meg, ez az érzés valahogy túlságosan is jó ahogy a karjaidba zárva óvsz mindentől.
YOU ARE READING
Hot Desire (AOT)
FanfictionNem bűn ha a fantázia szabadon száll. Nem bűn ha fantáziálunk egy nem létező karakterrel. AOT karakterek és olvasó