A torokmetsző (fiatal Kenny)

322 22 2
                                    

Név-chan neked úgyis sok időd van keresd már meg Guntert és Ottót. A kocsmában kezdeném...bla..bla.bla. Persze csak azért mert fosnak a "torokmetszőtől", ez is mekkora kamu csak dezertáltak. Sohasem találtak hullákat. A kocsmába lépve, Joseph a csapos sejtelmes mosollyal fogad. Meglepett milyen üres a hely.

-A fiúk már rég leléptek, de nem tudom van e értelme utánuk menned (Név)-chan.

-Jó estét Joseph, valami erőset kérek. Nem fogok kajtatni utánuk elhiheted. Biztos valamelyik bordélyban mulatnak, engem pedig ez érdekel a legkevésbé.

Egy barna balon kabátos férfi ült le mellém, Joseph át adott neki egy korsó sört és visszafordult felém.

-Mit szólsz a "torokmetszőhöz"?

-Semmit. Olyan mint a mumus, amivel a gyerekeket ijesztik a szüleik. Nem hittem volna, hogy te hiszel az ilyenekbe.

-Hiszek? Tudom, hogy valós. Hadd mutassam be neked Kenny-t.

Mutatott a férfire mellettem. Aki felém fordult a férfi kalapját a pultra téve. Acélos tekintete belém fagyasztotta a vérem. Joseph hátra ment, elfogadtam a férfi kezét.

-Kenny.., "torokmetsző" Kenny. Örülök rendőr kisasszony.

A szívem hevesen vert, lenéztem a kezemre amit erősen megszorított az ujjaim vörösek voltak a vértől.

-Elvitte a cica nyelvét kismadár?

-(Név) vagyok.., még nem tudom örüljek e?

A hangom remegett piszkosul, a férfi pedig széles vigyorral vette elő a tőrét. Ekkor láttam csak meg, hogy a ruhája belső része csupa vér.

-A társaid nem voltak ilyen udvariasak. Mostanra már egy öreg fát táplálnak.

-Mind az ötven katonai rendőrt megölted?

Széles vigyort kaptam válaszul. Lehúztam a pohár töményem. Felállt lerántva a székről és elindult velem kifelé. Átkarolt, a tört a köpenyem alatt szorosan a bordáim között tartva. Nem mert semmi hirtelen mozdulatot tenni, ha csak egy kicsit feszengtem rám szorította a tőrt.

-Nyugalom kismadár, csak elvonulunk.

-Ezek szerint a vén szivar is benne van.

-Ti a katonai rendőrség semmit sem tesztek az emberekért csak korrupt módon táncoltok ahogy fütyülnek a kormányból.

-Ha nem lenne a jelenlegi rendszer anarchia lenne. Polgár háború.

-Mentegetheted magad, de ettől függetlenül ugyan olyan vagy mint a többi kismadár.

Egészen addig nem szólt amíg el nem értünk a ligetbe. Elvette a kést az oldalamtól, de egyből egy öreg fának lökött amire felszísszentem.

-Ti fegyverrel jártok nem?

-Ma sajnos pont nem így készültem.

-Fogsz hiányozni bárkinek ha eltűnsz?

Elmosolyodtam. Majd hangosan nevettem.

-Egy fél keleti fattyú csak fattyú marad. Három bűnöm van. Egy az anyám keleti, kettő törvénytelen vagyok és hogy megszülettem.

Az acél íriszei kikerekedettek úgy figyelte ahogy még nevetek majd rendeződik az lélegzett vételem.

-Nem Kenny, senki sem fog hiányolni.

Eltette a tőrt és mérlegelni kezdett.

-Sétáljunk.

Aprót bólintottam és elindultunk. Megfogta a kezem ami elég furcsa érzést keltett bennem. Tulajdonképpen maga a férfi hihetetlen vonzó volt. Magas, szikár mégis erős. Jóképű, ahogy néztem a barna félhosszú haja is kicsit véres volt. Lenézett rám majd apót mosolygott.

-Az én családom is megvetik. Ackerman-okat.

-A nagyanyám azt mesélte, hogy ezt a két nemesi vérvonalat nem tudják befolyásolni. A mai napig nem értem mire gondolt. Hiszen mindig üldözöttek vagyunk, ha nem tudunk rejtve maradni.

-Hol a családod?

-Az anyám leszurkálták a házunkba, a bátyámmal együtt. Az apám négy nappal később eljött, akkor láttam rajta egy kis emberséget így előbújtam a csapó ajtó alól. Körbenézett és azt mondta "Be kell kerülnöd a katonai rendőrséghez, hogy közel lehess hozzám" Azóta se láttam, de biztosítja a jóllétem.

-Hó akkor viszont hazug vagy kismadár, neki biztosan hiányoznál.

-Én nem érzem így tehát nem is hazudtam.

Nevetett és ezután nagyon nagyon sok minderről beszélgettünk Kenny-vel. Nem is figyeltem hova megyünk, de végül eljutottunk valami meleg vizű forráshoz. Elengedte a kezem és elkezdett . Amin kicsit kiakadtam.

-Mi a fenéért vetkőzöl?

-Természetesen megfürdők, ragadok a "bajtársaidtól". Gyere te is kismadár.

-Minek?!

-Átmelegedni, megmoshatnád a hátam vagy..,

-Nem rég engem is elföldeltél volna. Most meg fürödjek veled mintha mi sem történt volna?!

-Abból még egy perc se múlt el, de ez egy nagyon jó hely...amiatt nem kell félned, hogy bárki lát engem leszámítva.

Oké tényleg jól esne egy normális fürdés, de mégis ott a kis félelem. Egyébként hihetetlen milyen izmos teste van, szép kleor bőrrel. Sóhajtottam, ugyan mi baj lehetne. Mármint ennél nagyobb? Rendezve lepakoltam a ruháim. Meglepett mert bár Ő már a forrásban volt. Nem legeltette a tekintetét ami némileg jót tett a lelki nyugalmamnak. A vöröses hajam feltűztem és becsúsztam vele szembe. Rám emelte azokat az acélkék íriszeket én meg menten bevörösödtem. Elmosolyodott.

-Ez az első alkalom, hogy férfivel fürdesz mi? Jól gondoltam, hogy még csak egy kismadár vagy.

-Nekem kötelezettségeim vannak. Ilyenekre nem érek rá.

Feleltem tömören, mire fejet csóválva a kezét felém nyújtotta. Nem tudom miért, mi volt az az érzés, de elfogadtam újra. A tapasztaltságát learatva tépte le hófehér liliomom, de nem bántam.
Azok a kezek számtalan ember élet végéért voltak felellősek, de én ezek között éreztem először biztonságban magam.

Olyan volt Kenny mint egy vihar. Hol felbukkant, hol eltűnt nem kevés időre, de ez volt a legjobb dolog amit bárminél jobban imádtam. A bűntudat, hogy tudom ki Ő ez volt az egyetlen ami néha megkörnyékezte a lelkem. Kenny egyetlen érintése elfeledtette velem ezt.

Hot Desire (AOT)Where stories live. Discover now