Mosoly(Levi)

387 33 5
                                    

Hisrotia királynő lett, megütött téged. Te pedig mosolyogtál. Mióta csak ismerlek most láttalak először mosolyogni. Ismerős fájdalom járta át a szívem. Ezért csendben, lassan araszolva ott hagytalak titeket. Mikor már a lépcsőn sétáltam engedtem a könnyeimnek. Már megszokhattam volna, hogy amire vágyom, hogy amit teljes szívemből szeretek az nem lehet az enyém.

Meg kell álljak. Annyira könnyes a tekintettem, hogy hamarabb összetöröm magam mint ideje lenne. Az erdőben mikor Kenny Ackerman után mentünk arra utasított menjek a többiek után, de én megtagadtam ezt. Semmi hasznom nem volt, én hülye csak inni akartam a látványát. Persze ez nem maradt észrevétlen mert Kenny megjegyezte. És a válasz fájdalmasabb volt bárminél. "Tsk...Nem érdekel."

-Kölyök az ünnepély fent van, neked is ott kell lenned.

A lépcső legtetején állt. Én pedig legszívesebben elfutottam volna, de e-helyett felnéztem rá. A látványomra kicsit ráncolta a szemöldökét.

-Ha ott vagyok ha nem ez Önt úgysem érdekli nem?

A tekintette ellágyult úgy nézett tovább és lassan lesétált hozzám.

-Ezért sírtál?

-Nem!

Feleltem gőgösen a fejem elcsapva, hiszen éreztem a előbukni készülő könnyeim. Megfogta a kezem gyöngéden és az ajkaihoz emeltem. Az ajkaim résnyire elnyíltak, az arcomon pedig már megint könnyel áztatott volt.

-Szeretsz engem (Név)?

-Hiszen nagyon is jól tudja, hogyan érzek Ön iránt.

-Tudod (Név) ez az érzés kölcsönös.

Nem igazán jutottam szóhoz csak felzokogtam. Mikor megnyugodtam az ajkai lágyan az enyémre simultak. Elváltunk és hasonló édes mosollyal nézett rám majd újra csókot váltottunk. Igen ez a mosoly csak az enyém és csak nekem szólt. 

Hot Desire (AOT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora