Szende randevú (Eren)

224 21 3
                                    

Ég az arcom, a szívem majd kiszakad a helyéről, a lábaim mentem összecsuklanak. Alig tudtam értelmesen beszélni.

-Eren...Komolyan beszélsz?

-Igen. Név-chan, szeretném ha együtt töltenénk a napot.

-Szívesen, csak átöltözöm.

-Itt várlak.

Mosollyal az arcán nyújtotta át a vörös kis virágot. Amilyen gyorsan csak tudtam és már mentem is vissza. Eren széles meleg mosollyal fogadott. A kezét nyújtotta amit szó nélkül elfogadtam.

A városban már égtek az utcán a lámpások ami elég romantikussá varázsolta a hangulatot. Csak két dolog aggasztott vagyis két személy.

-Eren nem félsz a bátyámtól vagy Mikasa-tól?

-Ha Mikasa nem képes megérteni, hogy téged szeretlek Név-chan akkor sem tudok mit csinálni. Levi hadnagy meg remélem nem ver megint hülyére.

Ahogy nevetett olyan aranyos volt, bár Eren mindig ilyen aranyos. Annyi súly nyomja a vállát és még így is képes mosolyogni. Belebújtam a karjába.

Talán fázol?

-Nem, csak boldog vagyok.

A nyár váró fesztivál mindig is a kedvenc ünnepségem volt. Először körbenéztünk majd megálltunk a céllövészetnél ahol Eren nyert nekem egy cuki nyuszis plüsst. Összekulcsolt kézzel sétáltunk mikor megláttuk Erwin parancsnokot Hanji és Mike szakaszvezető társaságában. Hiába próbáltunk sunnyogni Hanji szét ordibálta az egész főteret. Nem volt mit tenni csatlakoztunk egy kicsit, de én finoman jelezgettek Eren-nek, hogy menjünk már. A Parancsnok végig somolygott. Ami azt az érzetet keltette bennem, hogy nem ússzuk meg anélkül, hogy Levi meg ne tudná.

-Megcsókolhatlak?

Kérdezte mélyen a szemembe nézve. Mivel már elég messze voltunk így pironkodva bólintottam. Eren édes ajkait az enyémre simította és puhán ízlelgette az enyémet. Egyszer csak, olyan érzésem volt, hogy valaki szemmel verne. A csókunk megszakítva néztünk oldalra. A vér megállt az ereimben.

A vacsoránál mindenki Eren még sebes arcát nézte aki csak vigyorgott, én meg az arcom a kezembe temettem onnan néztem, hogy Levi még mindig gyil,kos tekintettel nézi a fiúmat.      

Hot Desire (AOT)Where stories live. Discover now