Mikasa meg ne tudja !(Eren)

434 32 0
                                    

Eren Jaeger a művész csoport szívtiprója volt, de Mikasa miatt minden lány retegett. Pedig nyilvánvaló volt, hogy Eren nem nézz rá úgy. Szóval azon az este mikor későn végeztünk magunkra zártam az öltözött.

-(Név) miért zártad be?

-Láttam, hogy nézel rám.

Oda mentem és felültem az asztalra. Kacér mosolyt küldtem felé.

-A francba (Név)!

A karjaimnál nyomott a tükörnek az ajkait pedig keményen nekem tolta. Vadul ostromolt, a szám minden apró zugát áttanulmányozta. A lábaim széttárva öleltem szorosan az ölemhez. A pénisze már keményen lüktetett. Zihálva váltunk el, lehúzta a bugyim.

-Csak Mikasa meg ne tudja.

Mondtam sóhajtva. Smaragd íriszei úgy csillogtak mint az olcsó bizsu. Leült a székbe és a combom belső részét csókolgatva haladt felfelé.

-Szedsz bogyót?

A fejem ráztam mire felállt és a farzsebéből előhalászott egy óvszert. Ez alatt kiszabadítottam az álló szerszámát. A számba tette a gumit. Ráharaptam a zacskóra és feltéptem majd csillogó tekintettel felhúztam neki. A csúcs után még kicsit az ölében maradtam volna ha nem verik ránk az ajtót.

-Eren mit csinálsz még mindig?!

Kiálltott Mikasa, kipattanva az öléből az ajtó mögé álltam. Eren rendezte magát és kinyitotta.

-Egyedül akartam lenni, de most már mehetünk hugi.

Simogatta meg az arcát mire elpirult.

-Oké.

Elmentek így túléltem, a telom pedig rezgett. ''Ez szuper volt (Név)! Holnap?'' Szélesen vigyorogtam. Igen tényleg szuper volt.

Hot Desire (AOT)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon