Idegeden trappolok a folyosón. Sikerült a puccs! A kormány megbukott. Az a barom szemőldök parancsnok. Elveszíti a karját és majdnem meghal. Most pedig kis híján felakasztják. Idegesen tépem fel az ajtót. Erwin az asztalánál ült az arca összeverve, a felső teste szintén.
-Ó (Név)-Chan, nem hittem hogy ilyen hamar meglátogatsz.
Mosolygott rám, magunkra zártam az ajtót és mikor az asztalához értem rácsaptam. Még sem találtam egyetlen árva szót sem. Mérges voltam mert ez a várakozás karöltve a tehetetlenséggel borzasztó.
-Már leápolták a sebeim. Nem kell aggódj.
Megkerültem sóhajtva az asztalt. Megcirógattam arcát, persze csak mosolygott rajtam.
-Aggódtam Erwin.
Sütöttem le tekintettem.
-(Név)-Chan, ha csak ezért jöttél miért zártad be az ajtót?
Elpirultam, de válasz helyett csak legomboltam a hosszú barna kabátot ami hanyagul a földön végezte. Semmiben álltam előtte. Mosollyal húzott az ölébe.
-Hogy lehet, hogy csak akkor jut eszedbe szeretkezni velem ha gyengélkedek?
-Más körülmények között időnk sincs rá. Nem kívánsz?
Suttogtam a végét. A tekintete bőven szolgált válasszal. A ölébe fészkeltem magam és az ajkainak estem. Tudtam...minden cselekedettem kétségbeesett volt. Nem akarom, hogy elveszíteni. Nem akarom, hogy megszűnjön létezni. Miért nem elég az ami eddig volt? Miért éget a sürgető érzés, hogy kimondjam? Valami csak hajt, hogy megtegyem. Elváltunk és néztem azokat a nagy kék szemeket.
-Erwin...szeretlek.
Suttogtam, válasz nem jött. Persze, hogy nem. Tudtam, sütöttem le a tekintetem mire az arcom ra simult nagy, meleg tenyerével.
-(Név)-Chan. Gyere hozzám.
Értetlenül nézhettem rá. Mert normál esettben vagy azt mondja hogy szeret vagy hogy nem. Végül folytatta.
-Szeretlek ezért szeretném ha nőül vehetnélek.
Egyszerűen túl hihetetlenül hangzott. A hangom pedig nem találtam. Bólintásig futotta, hogy ismét érezhessem ahogy forrón szeret. Ahogy csak Ő tud ölelni, érinteni, szeretni. Mert én akkor ott lent a földalatti városban menthetetlenül beleszerettem ebbe a szemöldök parancsnokba.
BINABASA MO ANG
Hot Desire (AOT)
FanfictionNem bűn ha a fantázia szabadon száll. Nem bűn ha fantáziálunk egy nem létező karakterrel. AOT karakterek és olvasó