yeni dost

234 46 11
                                    

berkde babamin yaninda oldu yada babam tabiki zorla geçirdi neyse umudunu yitirmistim ama pes etmekde bana göre degil aslinda geri köye recep amcalarin yaninami donsem diye düşündüm ama artık oraya gidemem zaten onlara çok yük oldum parka gidip bi banka uzandim bütün gece uyumadim denizin güzelliğine sarhoş olmuş yolumu kaybetmiştim denizin çok soguk esintisi ince penye t_shirt'den bobreklerime kadar geliyodu ayaklarimi hisetmiyodum artik böyle olmaz diyip sert rüzgarın içinden süzülerek gitmeye başladım artik çenemi hisetmiyorum tir tir titriyo buna engel olamiyorum sahilde koşarak gidmeye başladım 1 saatden beri koşuyorum artik isinmistim ilerde bankda oturan bi kız gördüm ve benim tam karşımdan kıza dogru yürüyen 3 kişi beni daha gormediler kıza gidikce yaklaşıyolar ve sapikca şeyler söylüyorlar resmen sözle taciz ediyolar kız umursamiyo gibi gorunsede çok tedirgindi artık fazla beklemiyip kızın yanina gidip sorun mu var dedim kız biraz şaşırsada karsimdaki 3 çocuk beni gormeseyle kacmalari bir oldu kızla banka oturduk aglamaktan gözleri şişmiş ve birazda sarhoştu evine bırakmayi teklif ettim ama taksi cagirmami söyledi taksiyi ariyip bekledim taksi gelene kadar aramizda sesizlik vardi neden burda oldugunu? neden agladini ?sorun olup olmadigini ? ismini bile soramadim heh takside geldi kız taksiye binmeden bana sarılıp tekrar tekrar teşekkür edi bense artık rica ederim demekten yorulmuştum :) kız gitti saate 5 olmuştu sabah oldu sayilir sahilden yürüyerek eve dogru yürüdüm babamla bi kez daha konusucam

babam beni 1 seneden beri kayıp biliyodu ona 1 sene haber vermemiştir tabi bana bagirip kizmasina hakda veriyodum ama beni evden atmasi biraz agirdi sanki belki ona göre hakli şeyleri vardir nede olsa onun tek evladiyim ve annem bizi terk edeli sadece 2 miz kaldik ( tabi siz annemin bizi terk etigini bilmiyosunuz neden önceki bolumlerde annemden bahsetmedim saniyosunuz annem babami şirkete bi kadinla yakalamış ondan sonra olanlar oldu ben babama hak veriyodum cünkü kamera kayitlarini 5 kere izledim sadece arkadaşca dosyalara bakiyolar sonra babam telefonla konuşuyo bişeye o kadar seviniyolar ki hemen bir birlerine sariliyolar tabiki annemde o sırada geliyo babam susuz oldugunu anlatsada annem dinlemedi sonra boşanma davasi acti boşanmalari fazla uzun sürmedi Boşandıktan sonra annem amerikaya gitti yani belki bende oraya gide bilirim burda artik yapicak biseyim kalmadi diye düşünecek kendime küfür edip selin var lan onu nasil birakirim diyorum neyse biz konumuza geri dönelim kapinin önüne geldim ve dış kapi kapaliydi kapinin kumandasina bastim ama kapi açılmadı bi kaç kere yine denedim ama olmadi pili bitti heralde kapi tikladim hele şükür bizim evin sorumlusu babamin sağ kolu ufuk geldi kapiyi açtı ve Tarık beyler evde yok sonra gelin dedi ufuk benle böyle konusmazdi tarik beyde neymiş babaniz derdi yoksa babam bunada mi söyledi beni evden attığını ufugada bak hemen beni yabancı biri yapti ufugu iterek babamin burda oldugunu biliyorum içeri girdim ve kapiya çok sert tekmeler atmaya başladım biraz daha devam edersem herkezler buraya toplanacakti babam kapiyi acti ve ne istiyosun he benim dilencilere verecek param yok defol git burdan dedi işte bu canımı açıtmisti baba sen ne diyosun kendine gel ben senin oglunum babam sinirli bi şekilde benim oglum 1 sene önce o sandalda öldü.

işte bu canimi yakmisti arkama bakmadan evden çıkıp gittim selinde olanlari duymustu herseyi biliyodun arkamdan gelip engin şimdi napicaksin nereye gidiceksin bize gel dicem ama babamla baban arkadaş biliyosun ben söyle cevap verdim bak selin sen üzülme ben başımın cagresine bakarim hadi sen git selinden cok uzaklasmistim siteden çıkıp sahile dogru yürüdüm gecen gun ismini ogrenmedigim  kızı kurtardigim banka oturdum yapacak ve gidecek hiç biyerem yoktu burda oturali tam 3 saat oldu öyle boş boş denoze bakarken omzumda bir el hissetim sicak ve yumuşak bi el arkami dundum ki bu dün 3 seserinin elinden kurtardigim kız kız bana bakarak söyle dedi otura bilirmiyim boşsa ben ilk önce şaşırmıştim ve sonra tabi otura bilirsin o günden sonra nasil oldunuz dedim ve kızın suratına gülücükler açarken birden somurtma yer aldi hemen konuyu destirmek için şey Özür dilerim sizi üzdüysem kız hemen gülerek yok yok merak etme iyiyim ee ismin ne bakalim ben gülerek ismim engin senin ki ne kızın agzinin içine bakiyodum dünden beri onun ismini tahmin etmeye calisiyodum ve soylediki ismi Begüm'müş biraz öyle boş sohbetler ettikten sonra Begüm bi derdim oldugunu anlamış olacak ki noldu diye sordu senin canini sıkan şey ne ben biraz sıkılsam bişey yok desemde onu ikna edemedim herseyi anlatim babamin beni evden nasi anlatigimi anlatim o bile inanamadi ama tabi sende suçlusun adama 1 yil haber verilmez mi dedi bu basil kızmış seni kör etmiş ismi selin miydi dedi ben ise başımla onayladim sonra Begüm ayaga kalkip hadi kalk bakalim bize gidiyoruz dedi şaşırdım hata öyle şey olurmu Begüm ayıp olur boşver ben başımın cagresine bakarim dedim ama evleri zaten öğrenci eviymiş 4 kişi kaliyolarmis benle 5 olcak aslinda ilk de gitmek istemesemde sonradan ikna oldum o ortami merak ediyodum gerçek arkadaşlar nasil olur Begüm de örneğini görmüştüm aslinda burda berke laf caktim çünkü gercekten en iyi arkadaşımdi ama beni sati evine almiyip sokaklarda kalmama göz yumdu ama Begüm beni tanimadigi halde evine cagirdi.

         

      

gençlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin