yeni hayat

185 41 10
                                    

bu bölümde hızlı anlatım yaprim yani konudan konuya geçtim ama diyer bölümler daha iyi olucak takipde kalin

babandan umudu kestim evinde kalabileceğim bi arkadaşım da yok o yüzden begümun teklifini kabul ederek evlerine gittim öğrenci evi benle birlikte 5 kişiyiz Begüm arkadaşlarıyla tanıştırdı ama ben onları pek sevmedim benim kafa dengim değil sorumlu, çalışkan kisacasi inek tipi insanlar onlarla asla anlasamam 2 gün kalıp deniyim dedim demez olaydim evde hayalet gibi oldum biri kitapdan dersden kafasini kaldirmiyo muhabbet edeyim dedim felsefe yaparak beni odadan kovdu diyeri tv başından kalkmiyo bari güzel bişey izlese kadinlar gibi müge Anlı , izdivac filan diyeri mutafaktan çıkmıyo yemek yapıp duruyo bari güzel olsa bu çocuk bizi zehirlemeye yemin etmiş olmali bi kafa dengim Begüm var oda işe gidiyo yok böyle olmicak esyalarimi topliyip begume Begüm ben gidiyorum Begüm pek fazla şaşırmadi aslinda o da neden gidecegimi biliyodu bunlarla zaman mi geçer neyse tam kapidan çıkacaktım ki Begüm bombayi patlati engin gel benim yanimda çalış dedi ben tabi şaşırmıştim begume dönüp Begüm ben ne iş yaparim hiç biseyden anlamam Begüm gülerek sen gel sana bişeyler buluruz dedi evden çıkıp büfeye dogru ilerledik he soylemeye unuttum begumun bufesi var çok ünlü o kadar güzel lazanya yapiyo ki başka semtlerden bile almaya geliyolarlar neyseki büfeye geldik burası Nişantaşı'nda ufak güzel kalabalık bi cadde neyse içeri girdik Begüm kasada duran kıza selam verdi kız caktirmadan kaş gözleriyle beni işaret etti Begüm beni onla tanıştırdı ismi leylaymis begumun calisanlaridan Begüm bana bi önlük verdi ve sen garson olicaksin dedi ben gözlerimi açıp hey hey ne garsonluk mu ? sacmaliyosun ben garsonlukdan anlamam Begüm eliyke sırtıma vurup öğrenirsin zamanimiz çok hadi bakalım bi musteri geldi sor bakalim ne istiyorlar dedi ben kapidan bahçeye gelip önümdeki masadaki muaterilerin yanina geldim ama heycanlandim bi an ilk defa böyle bişey yapıyorum ama size söyle anlatiyim aradan 2, 3 hafta geçti 1 hafta çok zorlandim bardak tabak çok kırdım ama sonunda öğrendim işte selini sorcaksaniz gittigim günden beri haberim yok hiç gormedim ama berk buraya geldi benden Özür diledi biraz süründurdukten sonra affetim oda bana selinle ilgili haber getiriyo berkden duydum ki babam ve selinin babasi selinin benimle görüşmesini engelemiş telefonunu elinden almış ve evden dışarı cikmasina izin vermiyolarmis bi gün selini görmeye gittim ufuktan ve selinlerin korumasindan dayak yedim ama pes etmedim 1 hafta hergün gittim yani 1 hafta dayak yedim selin dışarı çıkıp engin bida gelme seninle görüşmek istemiyorum dedi ama bunlarin onun sözleri değildi zorla soyluyodu biliyodum ama yapacak bişey yok selini tam 1ay görmedim beni istemesede görmeye cok gittim ama göremedim aradan 2 ay geçti öğrendim ki selin almanya ya gitmiş yada zorla gönderdiler bu işte babamin parmağı var benim acı cekmemi istiyo aklinca ders vercek ama onu asla afetmicem selin üniversite yi almanyada okucakmis he bu arada üniversite demişken bende askerlik bölümüne gitmeye karar verdim okul adanada tam 1 seneden beri begumun yaninda çalıştım işi bilmesem bile beni işe aldı onun hakkini odeyemem o benim öz ablam oldu onun içinde bende onun öz kardesiydim ...

diyer bölümde engin askerlik okuluna gidecek güzel olucagini saniyorum

gençlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin