Ortam fazlasıyla sessiz ve gergindi. Toprak ve Aras beni ortalarına oturtmuş tehlikeli bakışlarını Demir e yolluyorlardı. Defne nin ailesinin işi çıkması nedeniyle Defne bizimkilerle gelememiş bana kızma hakkını sonraya atmıştı. Ortamdaki sessizlik beni dahada sinir etmeye başladığında Toprakla aynı anda konuşmaya başladık.
"Topra.."
"Deri.."
Sen devam et bakışı attım Toprak'a ve sözüne devam etti."Derin sence de bir açıklama dinlemeye hakkımız yok mu ? Neden böyle bir şey yaptın annen anlattı peki iyi ama neden Demir ? Neden Demirle gitme gereği duydun?"
"Çünkü tek tanıdığım insan oydu ve yapabileceğim başka bir şey yoktu o an kim olsa gidebilecek durumdaydım burda değildiniz Toprak ben ilk defa yalnız olduğumu hissettim."
"Arasaydın gelmiyceğimi mi düşündün gerçekten saçmalamayı kes Derin ve merak etme artık hiç yalnız hissetmiyceksin çünkü buraya İstanbul a taşınıyoruz."
O anki yüz ifadem nasıldı bir fikrim yok fakat komik olduğunu Demir in kıvrılan dudağından anlayabilmiştim. İki saniyelik bir kıvrılmadan sonra eski somurtmasına geri dönmüş olması onun bu olaydan hoşlanmadığının göstergesiydi. Sadece gülüp boynuna sarılmakla yetindim. Çünkü tepki veremez haldeydim. Akşam yemeği vakti geldiğinde evde tek kız olmanın verdiği üzücülükle masayı hazırlayıp yemekleri yapmaya koyuldum. Mutfakta yine kendimden geçercesine yemek yaparken kapıda duran Demir i fark ettim. Yanıma gelmesini işaret ettim. Ağır adımlarla yanıma geldi ve söyliyceğim şeyi söylemem için kaşını "hadisene" dermiş gibi oynattı kırıcıydı.
"Demir bak biliyorum bizimkiler biraz fevridir sana falan şey ederler ama valla çok iyi insanlardır. Şey yapma öyle lütfen tamam mı bak Toprak çok iyi çok tatlı birisidir tanısanız birbirinizi seversiniz hem siz tanışmıştınız da.""Derin Toprak sana aşık bunu nası fark edemiyorsun anlamıyorum. Benim hoşuma gitmeyen şeyde sürekli beraber olmanız adam her saniye yanında tam diyorum yakın olucaz seninle araya bu herif giriyor normal değil mi sinirlenmem ?"
Dediklerini bir dakika boyunca idrak edemedim ve konuşamadım. Toprak ın beni sevdiğini söylediğini duymamışımdır değil mi öyle bir şey yoktur çünkü.
"Demir komiksin gerçekten hayır yani TOPRAK beni sevicek"
Bana değişik bir şekilde baktı ve arkasını dönüp mutfaktan çıktı olabilir miydi ?
Demir Aksoy
Bu gerçeğin artık farkına varmalıydı Derin. Neredeyse Toprak denilecek herif kıza açıktan koşuyordu. Bu benim fazlasıyla canımı sıkmaya başlamıştı. Bunu ona söylediğimdeyse inanmadı. O sinirle direk arabama atladım ve barın yolunu tuttum. Uzun zaman olmuştu gitmeyeli. "Ooo Demir uğrar mıydın sen ya?" Söylenmelerini es geçerek bir tabureye oturdum ve bira istedim. Kafamın dağılması gerekiyordu. Toprakla Derin olamazdı olmamalıydı. Şu an Derinle sevgili miydik onu bile bilmiyordum fakat yanıma yaklaşan güzel bir kızı fark etmemek mümkün değildi. Dolgun göğüsleri ve onu aratmayan dudakları büyük kalçası ince ve güzel fiziği onu fena göstermiyordu ki ilgimi çekmişti. Kız ağır adımlarla yanıma yaklaştı. Bu günlük takılabilecek kızı kendime bulmuştum bile. Hiç beklemeden kalkıp barın otel odalarından birine gittik.
Derin Soyhan
Saat epey geç olmuştu. Demir in evden çıkmış olduğunu öğrendiğimden şu yana 6 saat geçmişti. O süre zarfında Toprakla Aras koltuğun üzerinde uyuya kaldılar ve onları odalara yönlendirdim. Bense tam 3 film bitirmiştim ve uykum bir türlü gelmiyordu. Nereye gitmiş olabilirdi ki aklım bir türlü almıyordu. Ondan hoşlanıyordum o da sanırım bana karşı boş değildi. Ama Toprak ı öğrendiğimden beri pekte doğru düşündüğüm söylenemezdi. Fakat bunu kendisinden duyana kadar böyle bir şey olmadığına inancım tam.
Saat sabahın beşini gösteriyordu. Ben hala Demir i bekliyordum başına bir şey gelmesinden dolayı çok korkuyordum. Saatlerdir ortalıkta yoktu. Yavaş yavaş gözlerimi işgal eden uyku yüzünden huzursuzca gözlerimi kapattım ve uykunun kollarına düştüm.Merhabalar arkadaşlar yeni bölüm de geldi oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. Sevgiyle kalın ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Galaksinin Parlak Yıldızı
Teen Fiction"Ve aynı zamanda Gezegenin en güzel ve en parlak yıldızını"