Sara
I ako mi je brat bio isto što i on.. Nije me privlačilo toliko,koliko to da budem uz njega u svakom trenutku. I ako me je brat drzao dalje od njegovog nazovi posla,ušla sam nesvesno u svet kriminala zbog njega. Ni u jednom trenutku se nisam pitala šta će biti sutra sa mnom, znala sam da mj brat čuva ledja bez obzira na sve.. A kako nesvesno? Eh.. I da dan danas nosim ogroman oziljak na stomaku koji će me uvek sećati na taj dan i na njega..
*2 godine pre*
-Saro izlazim,ne čekaj me večeras,imam važan sastanak i ne znam koliko ću da se zadržim,jedi pre nego što legneš-
-Relja,nisam dete znam i sama da se staram o sebi-
-Ti..- prekinem ga
-ćeš za mene uvek biti dete, u redu je Relja idi već jednom-
Nasmeši mi se,poljubi u čelo i izadje iz kuće. Svako drugo veče ide i ne vraća se do ujutru, zar je taj svet kriminala toliko naporan? Naravno da me zanima šta radi, ali ne bih ja to mogla da izdržim, a i on me drži uvek podalje od toga.. Retko ko zna da mi je on brat, samo njegovi ljudi i možda još par ljudi. Relja se plaši da meni može nešto da se desi zbog njega. Tipa da se preko mene svete njemu i to. Relja se od malena bavi sa tim, od svoje 15. Godine,jer ga je naš otac izbacio iz kuće i tad je video u tome spas, kako najlakše zaraditi novac. A ja sam čekala,vidjala se sa svojim bratom krišom svojih roditelja, jer je Relja u to vreme jedva imao i sebe da izdržava,ja sam bila mala nisam ni znala kako i šta radi,imala sam samo 8 godina ali znala sam samo jedno da želim da živin samo sa svojim bratom. On kad je napunio 18 i kada je stao na svoje noge, mislim da je to bio najbolji dan u mom životu, napokon da ću biti pored svog brata. I evo 4 godine kako nismo čuli ništa o našima. Ne znamo ni da li su živi,ni da li su mrtvi. Ne znamo ništa o njima, čula sam da su se iselili kad sam ih i ja napustila i da svima pričaju kako smo ja i Relja mrtvi za njih i da ih ne zanimamo. Ali to ti je život,nekom majka a nekom maceha.
YOU ARE READING
I'm a criminal, brother
Random- ZAVRSENA - "Nekad izmedju toga da imas sve i nemas nista, stoji samo jedan trenutak." "Neke stvari ti jednostavno promene zivot. Promene sve. A ja gledam da ostanem isti. Na kraju dana ono sto osecam, je ono sto stvarno imam. Nije lako. Ali znas...