Ustala sam i rekla Emi da može da ide. Ne znam zašto sam ovoliko dugo spavala, mada ne znam ni kad sam zaspala. Sela sam da jedem i onda se oglasio neki telefon, kao da je stigla poruka. Pa moj telefon je gore u sobi i onda shvatim da je Mišelov telefon ostao ovde. A jebiga, moram da vidim poruku. U trenutku kada sam uzela telefon i pročitala poruku tako se on pojavio na vratima, bukvalno zgrabio telefon pogledao me, zagrlio me i opet izjurio iz kuće. A ja sam ostala u šoku. On je u nekim problemima. Njemu prete. Prete njegovom sestrom. Nisam znala da ima sestru. Zar je Relja mogao to da uradi znajući da ostavlja nnegovu sestru? Da li je Relja to znao? I gde je sada otišao. Ne znam šta da radim.. Da li će ovako biti i tih narednih 7 meseci? I trk onda se vratim u realnost i shvatam da neću videti brata toliko dugo.. Počinjem da se nerviram, ne znam zašto, ali jednostavno postajem nervozna.. Želim da brine za mene, želim da bude tu.. I opet zatvaranje u sobu i polako sam počela da tonem u san..
-Saro?-
Osećam da me neko mazi po kosi i doziva, ali ja nemam snage da otvorim oči
-Saarroooo-
Bukvalno je počeo da oteže to 'a' i 'o' ovo me je nasmejalo. Tada sam otvorila oči i uspravila se..
-Uvek se smej, tako jebeno lepo izgledaš-
Ouuu.. On je pijan.. Moj izraz lica se naglo uozbiljio,jebote sad izgledam kao on.
- Zašto mi to ne kažeš kad si trezan?-
- Zamisli šta ni bilo kada bi Relja,koju krije od svih, saznao da mi se svidja njegova sestra?-
Okej Saro, on je pijan i sad lupa gluposti. Delom mene kaže da čovek kad je pijan govori istinu, a deo da kenja. Ne znam,zbunjena sam jako. Nisam progovarala,gledala sam ga. A onda je on počeo da mi se približava i uskoro su se naše usne spojile. Uzvratila sam mu, i lagala bih kada bi rekla da mi ovo ne prija. Počeo je sve strasnije da me ljubi.. U sledećem trenutku me je uhvatio i podigao sa kreveta i sve što je bilo na radnom stolu u jednom potezu je sve bacio na pod i stavio me tu. Ruku mi je zavukao ispod majice i počeo da masira grudi. Nesvesno sam ispustila jedan znak zadovoljstva, nasmešio se i nastavio sa radnjom, ali Saro činiš li pravu stvar? On je pijan, sutra realno može da kaže da se ne seća, ili da se seća,ali 'nio sam pijan' idem na rizik, previše uživam u ovome da bih mogla da prekinem ovo... A i nije mortus pijan, sećaće se, znam da hoće.. Privukao me je bliže i mogla sam da osetim nešto tvrdo na mom medjunožiju. Ovo tako jebeno prija. Izvukao je ruku i ovog puta krenuo ka dole, zavukao mi je ruku u šorc i preko gaćica požeo da me mazi dole. Sve glasnije sam ispuštala znake zadovoljstva. I sve vreme me ljubio nije prekidao naš poljubac. Onda mi je skinuo šorc i gaćice, i njegove takodje. Ljubila sam ga, doza straha je već bila u meni, nisam htela da mu kažem da sam nevina, jer znam da če prestati. I onda sam osetila ogroman bol dole, a i u stamaku. Naglo se odvojio od mene sav zaprepašćen.
-Jebote ti si nevina?!-
- Više nisam.-
Uhvatila sam ga za ruku i prinližila sebi. On se naglo otreznio posle ovog. Počela sam da ga ljubim, a on tek posle 10-ak sekundi uzvratio.
- Mišel, molim te nastavi..-
- Saro ja..-
-Molim te Mišel!-
I onda je ušao mene, tako polako se pomerao, plašio se da me ne povredi. Posle nekoliko minuta svršili smo oboje.
-Mišel, mogu li večeras da spavam pored tebe?-
Klimnuo je glavom i pitao da li sam okej.. Rekla sam da jesam, slagala sam. Bolelo me je, ali to je normalno, proćiće.. Legla sam pored njega i glavu stavila na njegove grudi, a on me je mazio po kosi, osećala sam se tako spokojno i sigurno.. Tako sam i zaspala.
YOU ARE READING
I'm a criminal, brother
Random- ZAVRSENA - "Nekad izmedju toga da imas sve i nemas nista, stoji samo jedan trenutak." "Neke stvari ti jednostavno promene zivot. Promene sve. A ja gledam da ostanem isti. Na kraju dana ono sto osecam, je ono sto stvarno imam. Nije lako. Ali znas...