6.

1K 40 0
                                    

Mišel

Budim se i shvatam da mi leži na grudima. U glavi mi odzvanja samo jedno 'ona je Reljina sestra'. Sinoć sam joj ja bio prvi. Nije prva ni poslednja kojoj sam bio, i kojoj ću biti prvi. Ali kad sam majmun i kad sam već spavao sa Reljinom sestrom moram da trpim to. Ne, brate,ne svidja mi se. Ne volim ovako povučene i dobre devojke. Više volim loše. Ona je samo još jedna u nizu. Pa brate, ja njoj nisam dao lažnu nadu,bio sam na distanci od nje, ona je mene prva poljubila, ja nisam kriv. I pobogu muško sam, šta sam mogao. Zazvoni mi teledon, polako ustajem i izlazim iz sobe zatvarajući vrata za sobom. To je bio jedan od mojih, ili Reljinih ljudi kako god..

- Reci? Neki problem?-

- Mišel,znaš da su saznali za tvoju sestru. Traže pare. Treba nam taoc, treba nam neko ko će da da te pare, a da najmanje izgleda sumnjvo..-

- Smatraj to rešenim, jer znam jednu osobu.-

Prekinuo sam i vratio se u sobu. Ja za moju sestru nisam vezan kao što je Relja za svoju. Ali ne želim da joj se išta dogodi zbog mene. A neće ni Sari.. Da Sara će mi pomoći u tome. To je samo da preda novac i to je to. Mi joj stojimo iza ledja. A oni kada shvate da je ova osoba naivna i nevina,neće ništa uraditi, već će pomisliti da smo unajmili nekog samo da preda novac. Jer mi to ne možemo. Ovoj ekipi je potreban Relja. Ne umem ja to sam da vodim.

-Dobro jutro-

Pogledala me je uz smešak.. Žao mi je Saro, ali ti si mi jedina opcija.

- Saro, treba mi tvoja pomoć.-

- Reci, šta je bilo?-

Uspravila se i gledala me je pravo u oči, čekala je nastavak. Vidi se u njenim očima , kao da mi kaže 'reci bilo šta uradiću' šta da radim čoveče..

- Vidi.. Pročitala si onu poruku što mi je stigla. Saznali su mi za sestru. Traže mi novac, ja.. Mislio sam da bi.. Da bi ti mogla da im predaš taj novac, jer ti najmanje izgledaš sumnjivo.. Saro, Relja nije tu i oni su trenutno mnogo jači od nas i nemamo vremena, stvarno mi jako treba tvoja pomoć..-

- Ovaj.. U redu Mišel, ipak je u pitanju nečiji život i Mišel.. Da li posle ovoga ja i dalje neću imati nikakve veze sa tim?-

- Ne, naravno da nećeš.. Mi smo tu, mi ti čuvamo ledja..-

- Okej, kad krećemo?-

- Trebalo bih sad odmah i još nešto.. U ovu ekipu gde ću te sada odvesti ulaziš kao moja devojka, ne kao Reljina sestra, to niko neće znati, važi?-

- Važi-

Nije zapitkivala.. Videlo se da stvarno želi da mi pomogne. Istog trenutka je ustala i obukla se i čekala me. I kako ja njoj, 'Reljinoj sestri' da kažem da me ne zanima ni najmanje? Pretvaraću se.. Valjda ću joj vremenom dosaditi..

Sara

Krenula sam sa Mišelom do njihovih ljudi. Moram da priznam da osećam veću dozu straha, ali onda pogledam u njega i taj strah nestane. Prihvatila sam da pomognem, jednostavno želim da zna da sam tu za njega. A i nečiji život je u pitanju. Zaustavili smo se ispred neke firme, prvi put je vidim. Već smo bili unutra, a ja sam samo razgledala.. Ovo je bilo preveliko i prelepo, sve lepo rasporedjeno, stvarno jedna jako lepa firma, ako je to uopšte firma.. Ušli smo u jednu prostoriju i svi su gledali u jedan papir koji je bio preko celog stola, a onda svoj pogled preusmerili na mene, pa u Mišela čekajući da me predstavi.

- Ovo je moja devojka Sara, i ona će nam pomoći u ovom poslu.-

Prišao mi je jedan lik i rekao da se zove Luka i pokazao mi je gde da sednem da bi mi objasnio plan. A ja sam samo stojala uz Mišela i plašila sam se odvojiti se od njega, jer su ovi momci bili zastrašujući.. Mišel je to primetio pa je krenuo sa mnom i seo pored mene, uhvatio me je za ruku i to mi je dalo snagu.

- Pa Saro, kako se prezivaš?-

Obratio mi se ovaj Luka i taman kad sam htela da izgovorim Mišel me je zaustavio.

- Zar je bitno to? Došla je radi plana i objasni joj plan.-

Ovaj Luka je samo klimnuo glavom i počeo da objašnjava. Jedan od ovih likova je zamolio Mišela da izadju da popričaju nešto , Mišel je ustao i ostavio me ovde samu..

I'm a criminal, brotherWhere stories live. Discover now