* POSLE 7 MESECI *
Sara
Relja je zvao jednom mesecno do sad. Treba za Neki dan da dodje. Jedva cekam da ga vidim i zagrlim. Puno mi nedostaje. A Misel.. Pa i dalje ne znam da li smo zajedno ali puno brine o meni, mnogo vise nego na pocetku. Sad me vec ljubi pred svima i izlazimo, ali ne znam na cemu smo. Znam da se od jednog dogadjaja promenio dosta. Samo ne znam sta da kazem Relji kad se vrati. Uzela sam Reljin novac ,jer znam gde mu je stek ,jer je Misel zaglavio u zatvoru. Ne znam zasto tacno, znam da me je jedno jutro Luka probidio i javio da je Misel u zatvoru ,nisam ni rasmisljala vec samo uzela novac i izbavila ga. Sa Lukom sam bas pocela da se druzim ,ali i dalje samo kao Miselova 'devojka'. A znam da ce Relja 100% saznati i ne znam kako da mu kazem. Ne znam sta da radim i polako se psihicki pripremam na njegovu reakciju. Kad god je zatrebao neki posao u njihovoj ekipi pomogla sam, ali nisam i njihov clan. Ostalo mi je jos par dana , dok se Relja ne vrati, da uzivam sa Miselom. Zavolela sam ga, ali nisam mu rekla, jer ne znam ni da li smo zajedno. Ali u jedno sam sigurna, to od njega necu cuti..
Misel
Jebote, izmedju dve vatre sam. Svestan sam da je Sara luda za mnom, a ja? Pa moram priznati da je pocela da mi se dopada. Sve vise, ne znam da li je navika ili sam se zaljubio. Fuj, to odvratno zvuci, ali.. Jednostavno ne znam. Uvukao sam je u nesto sto nisam smeo. Da , ona je postala nas clan, jer ko jednom tamo udje i sazna svasta o ekipi on tu i ostaje. Dodjavola, plasim se Reljine reakcije. Moram da ostavim tu devojku, ali ne znam kako. Moram da je izvucem odavde, nisam smeo to da uradim. A jedini nacin da je izvucem je da je ostavim i Jednostavno da kazem da je nestala. Niko ne zna gde zivi, jer bi i znali da je Reljina Sestra, ali svestan sam i toga da to nije bas lako jer je nece tako lako pustiti. Moram , Jednostavno ta devojka mora da se udalji od mene ,jer ja nisam za nju. Ja njoj donosim samo probleme. Na pocetku me boleo kurac, ali sad mi nije svejedno. S kim da pricam? O Boze sta da radim.. Jebeno nemam mira i u problemima sam do guse. Jebao sam sestru od protivnicke ekipe i decko me juri. Aj da je to neki njihov clan, ali on je glavni. A ja kao sto sam rekao, ne znam da vodim ovu ekipu. Sara ne zna nista, ne mogu da joj kazem ,jer je to na Neki nacin prevara, ali ni ja ne znam da li smo zajedno. Pre kad bi jebao neku dok sam se vidjao sa njom bilo bi mi svejedno, ali sad je drugacije. Sad me savest stize i nije mi lako. Ni malo. Ovaj ce me ubiti i svestan sam toga. Jebeno ne znam sta da radim.. A veceras smo odlucili da se opustimo kod mene kuci. Docice svi iz ekipe i Sara..
Sara
Istusirala sam se i idem da se spremim jer svi Idemo kod Misela i pravimo neku zurku. Nismo se odavno svi opustili tako i ovo bi nam svima dobro doslo, jedva cekam i da ga vidim. Posle nekog vremena sam se spremila i otisla kod njega. Stigla sam zadnja , pozdravila se sa svima i poceli smo da pijemo. Tako nam je bilo lepo. Svi smo se smejali i zajebavali se. Misel se dosta bolje ponasa prema ovoj ekipi. Ovo vece je toliko bilo lepo da sam pomislila 'Boze hvala ti na ovome'. A onda.. onda je zazvonio telefon Miselu i on je izjurio napolje. Nije ga bilo 10-ak minuta i prisla sam prozoru i imala sam sta da vidim. Noge su pocele da mi se tresu. Izjurila sam napolje sto sam brze mogla , a svi za mnom. Misel je bio na kolenima, dvojica su ga drzali , a treci, malo dalje od njih, uperio pistolj pravo u glavu. Cela zgrada je bila okolo i digla se buka velika, a ja sam u neverici stajala i molila Boga da ne puca. Ubrzo se iz daleka cula sirena policije. A moj pogled je bio uperen prvo u ruku lika koji je drzao pistolj. Poceo je da steze onu tipku za pucanje , kako sam to videla potrcala sam i stala ispred Misela, istog trenutka se cuo pucanj, a onda ogroman bol u mom stomaku. Pala sam na kolena i onda poslednje sam samo cula dozivanje mog imena od Luke i Misela i policiju. Cula sam kroz maglu 'Saro zasto ovo' koliko sam imala snage, otvorila sam oci i rekla " Bolje mene u stomak, nego tebe u glavu", a onda samo tama.
ESTÁS LEYENDO
I'm a criminal, brother
De Todo- ZAVRSENA - "Nekad izmedju toga da imas sve i nemas nista, stoji samo jedan trenutak." "Neke stvari ti jednostavno promene zivot. Promene sve. A ja gledam da ostanem isti. Na kraju dana ono sto osecam, je ono sto stvarno imam. Nije lako. Ali znas...