Budim se sa ogromnin bolom u stomaku i shvatam da sam u bolnici. Podigla sam se malo i gledala okolo jer sam se nadala da cu njega zateci tu. Ali nije bilo nikoga. Samo jedan papir kod moje glave. Uzela sam papir , i po rukopisu bih rekla da je od Misela. "Zaboravi na mene. Nikad mi i nisi bila privlacna. Oprosti i zbogom" Citam ovo pismo 15-i put i ne verujem. On je mene ostavio.. Nisam mu se nikad ni svidjala... Bol u stomaku vise nisam ni osecala, a nisam mogla ni da placem, a u meni se sve cepalo. Otvorila su se vrata i to je bio Relja.
- RELJA!-
Tako jako sam zagrlila svog brata.
- Kako si? Da li si dobro? O tako si mi nedostajala i ne znam kako sam smeo da dozvolim ovako nesto i..-
- U redu je Relja. Dobro sam. Nisi ni mogao ista da uradis.-
Nasmejala sam mu se i opet zagrlili.. Uskoro je dosao doktor
-Dobar dan gospodjice, kako se osecate?-
- Dobro -
- Vas smo uspeli da spasemo, ali vasu bebu ,na zalost ne..-
- BEBU?!-
Ja i Relja smo se pogledali u neverici. Jebote bebu?!
*REALNO VREME*
I evo vec godinu dana, mozda malo jace kako niko nista ne zna o Miselu. Kada god krene neka tema o njemu Relja menja temu. On ne zeli da cuje za njega. Ali ni ja. Nije mi problem da pricam o njemu ,ali me ne zanima. O da, Relja je bukvalno sve saznao i niko iz ekipe nije mogao da veruje. I vec uveliko obavljam i ove teze poslove , jer ko jednom udje tamo zauvek ostaje. Samo sto ja to nisam znala. Ali prija mi ovakav zivot.
Luka
Jebote kada sam saznao da je Sara Reljina sestra usrao sam se. Mislio sam da ce sve da nas pobije na mrtvo. Ali nije to uradio. Bez obzira sto se Relja bavi ovim poslom ima jako dobro dusu. Ali Misela bi ubio. Nije ga trazio , samo je rekao "Zatrebacu ja njemu kad tad. Docice on kod mene sam" sto i ja mislim da je tako. A Sara.. Pa ona se dosta promenila, postala je nas clan i vec obavlja polovinu posla. Ide sa nama u pljacke, uskace u tuce.. Samo kad se setim kakva je bila na pocetku , ne verujem da je to ta ista devojka. Ostao je onaj nas drugarski odnos od pre. Ali.. Toliko pozelim da je poljubim, a ona.. Ona sto se tice veze nije imala ni jednu do sad, jeste nesto kao na vece i nista. Ali cak ni sa mnom ne prica o tome. Zatvorila se u sebe bas.. Ali veceras Idemo u klub , kao svake subote i napijemo se kao majke. Idem da se spremam jer za pola sata treba da budem kod Relje i Sare.. uvukao sam neko crno odelo, usao u svoj crni dzip i trebalo mi je 10 minuta da stignem do njih. Uskoro sam bio kod vrata i pozvonio. Relja mi je otvorio i pustio da udjem. Pozdravili smo se i rekao mi da cekamo Saru. Pa posle dobrih 15 minuta culi su se koraci stikle. Silazila je niz stepenice , kao i uvek odusevim se njenim izgledom ,ali ovog puta je bila drugacija. Bukvalno je zracila nekom lepotom, ne znam ni kako to da objasnim. Na sebi je imala crnu, usku i kratku haljinu sa golim ledjima i crvene stikle , stvarno je bila prelepa.
- Slusaj, kad si se vec tako lepo spremila ,molim te ne pravi nikakva sranja-
- Okej Relja. Nemas brige. I Luka? Idemo li ili ces jos da buljis?-
- Oh da da, Idemo. Jebote prelepa si-
Nanignula ni je. Nisam ni ocekivao od te devojke da ce da kaze hvala.
Sara
Stigli smo klub i atmosfera je bila fenomenalna. Odmah sam uzela da pijem , a Relja odmah oko nekih kurvi. Nervira me. Ni jednom nismo izasli a da on nije otisao kod njih. Sva sreca pa mi je Luka pravio drustvo inace bi se smorila.
- Luka ,ljubavii-
Upravo je prisla neka crna devojka , sa bas velikim dekolteom do Luke i pokjubila ga na blic, Luka je ostao zatecen ,jer po njegovoj faci sumnjam i da je uopste poznaje. Pa sam se na tu njegovu facu nasmejala.
- Sta se smejes?! I ko ti je ova kurva Luka?!-
Kurva? Ja? Ooo pa ovo mi je trebalo. Ispijam tekilu i ustajem sa stolice stezem pesnicu i udaram je. Ona je pocela da histerise i svi pogledi su bili upereni u nas ,cak je i muzika stala. I onda je dosao Relja, uhvatio me za ruku i izveo napolje.
- Dokle jebeno ces da pravis sranja?! Koliko jos puta moram da te vadim?! Ako jebeno mozes malo da se uozbiljis ili vise nista necu uraditi povidom toga pa se snalazi sama kako znas i umes!!! -
- Okej -
I to je sve sto sam imala da kazem.
YOU ARE READING
I'm a criminal, brother
Random- ZAVRSENA - "Nekad izmedju toga da imas sve i nemas nista, stoji samo jedan trenutak." "Neke stvari ti jednostavno promene zivot. Promene sve. A ja gledam da ostanem isti. Na kraju dana ono sto osecam, je ono sto stvarno imam. Nije lako. Ali znas...