14.

1.4K 58 12
                                    

Sara

Evo vec 2 sata sedim sa likom kome jos uvek ne znam ime.. Izjadali smo se jednom drugom i moram priznati lakse mi je.. Toliko dugo nisam mogla nikom da ispricam sta osecam prema Miselu. A i on je bas sjeban. Ali sreca u nesreci je sto nemaju decu, pa bar oni nece rasti bez majke..

- Mislim da je koncno vreme da se upoznamo?-

- Haha, Mladen.. Tacno ne znam kako se zoves, ali prijalo mi je pricati sa tobom.-

- Sara, i meni veoma sa tobom, Mladene-

- Sara.. Moja zena isto se zove Sara.. Znas, ova ljubaznija strana ti je bolja, ostani uvek takva -

Uputio mi je smesak i ustao , otisao platio racun i ponovo smo se uputili u bolnicu. On kod svoje zene, a ja kod Misela. Kada sam usla on je spavao, pa sam sela na stolicu pored njega i gledala ga..

Luka

Tacno , nedaleko od Reljine kuce, u blizini jedne reke, sedeo je sam i gledao u prazno. Oci su mu bile prepune suza, ali ni jednu nije pustio. Neprimetno sam seo pored njega i cekao da pocne da prica. Sedeli smo tako duze vreme , a onda je krenuo, bez da pogleda u mene.

- I sta ja sada da radim, Luka? Znam je Sari stalo, a njemu? Nisam siguran jer poznajem njega.. Kako opet da dozvolim da je povredi? A i kako da stanem izmedju njih? Previse sam slomljen..-

U pravu je. I ako mislim da on nije za Saru i koliko god ja osecao nesto prema toj devojci , voleo bih da bude srecna. Moje ponasanje prema njoj je samo da bih shvatila da me je povredila njenim ponasanjem. Ta devojka mora da se promeni.

- Relja, ona je vec prosla kroz to.. Mislis li da je Sara spremna da mu oprosti? I da mu oprosti, verovatno ce biti oprezija.. Relja, nemoj da se mesas. Sara je pametna devojka i nece dozvoli opet sebi neku gresku-

Cutao je. Gledao u prazno. Ne znam sta misli, ali nije mu svejedno. Najbolji ortak i rodjena sestra? Zajebano veoma..

- Kako ce Sara reagovati kada sazna da sam ja upucao Misela?-

- Ne mora ni da zna , Relja..-

Sara

Ne znam koliko dugo vec sedim ovde, a on se nije ni pomerio. Njemu je stanje sve gore i gore.. Ali spremna sam da mu dam drugu sansu.
Sva ta moja gluma da sam hladna je bila zato sto me ni jedan nije zanimao sem njega. I jednostavno me nije bilo briga da li cu da povredim nekoga.. A i oni su mi odvlacili misli od njega. Eto, sada i sebi sve priznajem, samo da se izvuce. Sve cu priznati i Relji i njemu, samo da prezivi.. Svaku zasluzuje drugu sansu, zar ne?
Nisam primetila, ali jedna suza mi kanula.

- Saro?-

- Ej Relja, odkud ti? -

Naglo sam se okrenula i tu je stajao Relja. Ne znam kako to nisam provalila..

- Dobro si? -

- Ne znam, a ti? -

- Moram da pricam sa tobom. -

- Reci? -

- Ne ovde -

Cujem blago nakasljavanje. Misel se probudio, okrecem se ka njemu i vracam se na stolicu.

- Posle Relja -

Izasao je. Nisam uspela da vidim njegovu reakciju jer je bio iza mene. A znam da ga je ovo povredilo jer je ovo prvi put da njega nisam stavila na prvo mesto. Ali sta mogu, Relja dobro, a on ne. On bi mogao svakog minuta da umre.

- Znam sta zeli Relja da ti kaze -

- Znam Misel, da ti nisi za mene i tako to?-

- Ne , Saro.. Ali molim te prvo da me saslusas, pre nego sto ista uradis.-

- Dobro Misel, nije bitno. Nemoj da se uzbudjujes i da teosis energiju. Pricacemo, ti ces da se izvuces i sve ce biti okej -

- Mislis li da cu da se izvucem? Zar si tu posle svega sto sam ti uradio? Da li si stvarno spremna da mi das drugu sansu? Ili je to samo iz sazaljenja, da bi ti savest bila mirna kad me vise ne bude?-

- Misel,  ne pricaj tako. Znamo i ti i ja koliko si jak i da ces sve ovo da prebrodis i da ces biti okej. Spremna sam jer te volim Misel. -

Osmeh. Njegov. Onaj jebeno prelepi osmeh kao i prvi pit kada sam ga videla. Sta ti meni radis.

- Volim i ja tebe Saro -

Sada su suze same od sebe posle, alj isto tako i osmeh. Uhvatila sam ga za ruku i rekla da ce sve biti u redu. A onda nakon toga, onaj aparat za oktucaje srca je polako poceo da slabi i odjednom se pretvorio u pravu liniju. Bila sam van sebe i iz sve snage zvala doktore. Oni su uleteli u sobu. Gledala sam sa strane i nisam verovala sta se dogadja. Oni pokusavaju da ga vrate u zitot, ali bezuspesno. Na kraju doktor staje sa radom i odmahuje glavom u smislu 'Ne' .

- Ne ne ne ne ne ne!! Nije mrtav , mozete ga vratite! Ajde, ne odustaj!! Ajde sta cekas, ajde?!!!!-

Kukam, molim , udaram doktora, a on samo stoji. Ne mogu ja ovo.. Cula sam jednu doktorku kako je rekla da izadju, da me ostave samu sa njim da se oprostim. Od cega?! On nije mrtav! Legla sam pored njega i stavila glavu na njegove grudi i molim Boga da cujem otcuje srca ali nista. Jako sam ga zagrlila, a suze i jecaje nisam mogla da zaustavim. Ne znam da li se tripujem, ali osecam kako mi puls slabi, slabi, slabi, a onda staje. A onda samo ogromna tama. Odjednom ogromna svetlos obuzima moje oci. Ustajem i krecem prema njoj. Misel se stvorio sa srane, uhvatio za ruku i klimnuo glavom, a onda zajedno smo krenuli prema toj svetlosti..

Autor's P.O.V

Proslo je 15 godina od kako je Sara umrla za Miselom. Luka je nasao devojku i pre 10 godina se ozenio. Ali i dan danas se seti Sare i to kako bi bilo na je ona na mestu njegove zene, a onda se vrati u realnost. I tako svaki dan , ali sve slabije. On je nastavio da se bavi kriminalom i ileglanim poslovima,  a sa Reljom je izgubio svaki kontakt. Relja je svaki dan u ovih 15 godina dolazio i obilazio njihov grob. On se povukao u miran zivot. Batalio je sve ilegalne poslove. Tesko je podnosio svaki dan i krivio sebe zbog toga sto se desilo. Sve dok nije nasao zenu koja ga je izvadila iz te krize. Zavoleo je i tek u kasnim 30-ima se ozenio. I dobio dva deteta. A imena im je dao Misel i Sara.

*KRAJ*

I'm a criminal, brotherWhere stories live. Discover now