Lee yong:
" jennie hadi kalk kızım seninle konuşmamız lazım çok önemli""Hm-hm"
Lee yong:
"Jennie kalk lütfen""Neden beni uyandiriyorsun baba offff ne oldu soyle "
Lee yong:
"Aşağıda seni bekliyorum hazırlan ve gel."Konuşmama izin vermeden çıktı,demek ki onemli birşey var ki beni uyandırdı en son uyandırdığın da okuldan atilmistim hehehehe evet okuldan atılmıştım babam için yeterince büyük bir neden.
Uzerime bunları giydim.Ve hemen babamin yanina gittim.
Lee yong:
"Jennie"Babam beni görünce ismimi söyledi sanırımbeni okuldan alicakti yada daha kötüsü yurt dışında okutucakti bunların dışında başka birşeyin olması imkansız.
"Efendim babacim."
Derken annem de geldi olamaz kesinlikle düşündüğümden de kötü birşey söyleyecekler di. Çok korkuyorum.
Sung jee:
jennie...Annemin üzgün olduğunu gördüğüm de daha fazla korktum ve cevap bekledim.... bekledim ama sanırım korkuyorlardı.
"Artık söyleseniz diyorum şu kötü haberi."
Sinirlenmiştim tek kelime bile etmi- babam ağzını açtı sanırım birşey söyleyecek.
"Hazırım söyle..."
Lee yong:
"Jennie kızım şimdi şöyle oldu seni bir kisi ile evl- ""Saçmalıyorsun evlenmiyecegimi biliyorsun bunu sorman bile hata!.."
Kendimi zor tutuyorum çok sinirliyim sakin ol jennie sakin ol .
Lee yong:
"Jennie birincisi sözümü dinle ikincisi sormadım. Şimdi devam ediyorum senin ......şirketinin sahibi ile çok yakın arkadaşız bunu biliyorsun geliyor zaten buraya görmüştün neyse ben çok borç içine girdim ve borç istedim tabi o da verdi ben borcun üstesinden çıkamayınca oda "senin kızın vardı" dedi "evet" dedim o ise "oğlum ile onu evlendirirsen hiç ödemen gerekmiyor hatta ödediğin miktarı sana geri vereceğim söz" dedi . "Neden ki" dedim. "Oğlumun evlenmesini istiyorum ama eve getirdiği kadınlar hiç iyi gözükmüyor saygısızlar karşımda düzgün bile oturmuyorlar senin kızını her gördüğüm de ilgimi çekti hizmetcilere bile yardım etmeye çalışıyor ve sohbet ediyordu onun kadar saygili başka bir kadın görmedim jimini de düzgün birisi yapabilir umarım tabi sen de kabul edersen dedi " bende "düşünmem lazım"dedim, yaklaşık iki hafta kadar düşündüm ve kabul ettim. Şimdi konusabilirsin jennie..""Beni sattin yani..."
Ağzımdan çıkan tek kelime buydu ve gözlerim dolu doluydu içimde haykırıyordum ama dışımda sakindim en azından olabildigim kadar.
Lee yong:
"Jennie kızım bak bu senin içinde iyi olabilir gerçekten inan bana""Evlenmiyeceğim" dedim
Çantamı alarak hızla evden çıktım daha fazla konuşursam onun karşısında ağlayacaktım ve bunu hiç istemiyorum zaten yolda ağlıyorum üzüldüm kalbim kum kadar parçalanmıştı ve üzerine basmıştı da hemde defalarca ne yapicam bilmiyorum babam beni zorla evlendirecekti bunu biliyorum. Sahile geldim ve oturdum ağlamak istiyordum ama ağlayamıyordum unutmak istiyordum ama unutamiyordum birşey yapamıyorum sadece tepkisizce bankta oturmuş dalgaları seyrediyorum. Babamin söylediği şeyleri aklımdan gecirirken jimin ismini hatırladım nasıl fark etmem yaa umarım eski sevgilim park jimin değildir ondan nefret ediyorum bana fahişe dedi ve ayrıldı her yerden engelledi beni ama haberi yoktu ki ben orada taciz ediliyordum aklıma geldiğinde çıldırıyorum ciddi anlamda hemde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik "JENMİN"
FanfictionJennie adlı kız hayatına düzgün bir sekilde devam ediyorken babasının onu evlendirmek zorunda olduğunu öğrenir. Ailesine zarar gelmemesi için kabul eder fakat evleneceği kişinin eski sevgilisi olduğunu hiç düşünmedi.... Smut olabilir!