Medya efsane mk akpsmwoa.
Jungkook'tan
/Seni istiyorum
Jennie nin söylediği kelime beynimde dolanirken çoktan ona şaşkın bir şekilde kafamı cevirmistim.
Sadece ona bakıyordum o ise ayağa kalktı ve beni heyecanlandıracak şeyleri fisildamaya başladı.
/ne oldu kookie sen beni istemiyor musun?
Bunları kısık sesle söyleyip bana doğru ilerledi heyecandan kalbim patlayacak gibi hissederken kucağıma oturmuştu bile.
Kafasını boynuma gömdü dudaklarını boynuma deydirip konuşmaya başladı.
/ama ben seni istiyorum kookie.
/jennie sen kendinde değilsin olm-
Derken dudaklarıyla dudaklarimi emmeye başlamıştı bile ben heyecandan ona karşılık vermiyordum.
Jennie ise ona karşılık vermem için dudaklarimi dişliyordu
dudaklarımın ağrısına katlanamayip karşılık vermemle güldü ve öpmeye devam etti.Daha sonra bunların yetersiz olduğunu düşünüp bana sürtmeye başladı.
Aslında keyif alıyordum fakat aklıma gelen şeyle duraksadim o beni öperken ben düşünmeye başladım.
Jennie'nin güvendiği tek kişi benim ben ne kadar ona aşık olsam da o sadece beni yakın arkadaş olarak görüyor hem o evlenecek.
Ne kadar istemeden evlense de onunla yani geçmişte jimin ile bir ilişkisi vardı ne kadar onu sevmediğini soylesede.
Kalbin de bir yerler de jimin için kökü kopmamış filizler var.(guzel söz yazmaya çalışırken ben.)
Bu yüzden jennie'yi kucagimdan indirip banyo ya götürdüm ve soğuk suyu açıp onu bir guzel islattim yani ayilttim.
Bana küfürler saydiran jennie yi umursamadan musluğu kapattım ve onu kucagima alıp yatagima oturttum sonra da arasira bizde kaldığında bıraktığı kiyafetleri verdim.
Giyinmesi için odadan çıktım beş dakika sonra kapıyı tiklattim ses gelmeyince kapıyı açtım ve yatakta ıslak ıslak yatan jennie yi gördüm.
Aslinda giyemeyeceğini biliyordum fakat yine de bıraktım belki deneyebilir diye ama sanirim uykuyu seçti.
Kafamdaki aptal düşünceleri yok edip jennie nin kıyafetlerini giydirmek için yanına oturdum.
Zaten t-shirt'ini çıkarttığı için sadece sütyen vardı sütyeni çıkarıp çıkarmamak arasında kaldım en son da çıkarmamaya karar verdim.
Önemli değildir herhalde. Üzerine mickey mouse'undan geçirdim.
Daha sonra şortunu çıkarıp mickey mouse'nin takım olan altını giydirdim kıyafetleri tam olarak şöyleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik "JENMİN"
FanfictionJennie adlı kız hayatına düzgün bir sekilde devam ediyorken babasının onu evlendirmek zorunda olduğunu öğrenir. Ailesine zarar gelmemesi için kabul eder fakat evleneceği kişinin eski sevgilisi olduğunu hiç düşünmedi.... Smut olabilir!