6.BÖLÜM / seni istiyorum

1.2K 43 25
                                    

Jennie'den

Ben mesajı attıktan sonra işim var deyip çevrimdışı oldu galiba bana kırıldı ama yalan değil ondan nefret ediyorum yüzünü görmeye bile tahammülüm yokken evleniyorum saçmalığa bak!..

O salak yüzünden zaten sinirli olan ben burada kriz geçirmek üzereydim gerçekten de bir insanı nasıl bu kadar sinir edebiliyor anlamıyorum eğer gerçekten eglenceliyse bana da öğretisin bende eglenirim.

Orangutan boku , maymun suratlı eşek , yürüyen bok , kırışık göt seni lanet şeyh!

Offf gerildim bak!

Allahin cezası

Bak yine gerildim!

Kendim ve salakliklarimdan kurtulmak için jungkook'u aramak istedim zaten saat daha 2.14 olduğu için engel göremiyorum ve arıyorum.

/
/
/
/
/
/

Jungkook'u aramıştım depresyonda olduğumu söyleyip yanıma çağırmıştım gelirken aburcubur almıştı hehhehe.

/ eee anlat len ne oldu neden depresyonda olduğunu söyledin.

Derken bir paket çikolatayı açmıştı bile bende o sıra da elime bira aldım içmek istiyordum ama bizim evde olmaz babam görürse sıçar ağzıma o yüzden jungkooka onun evine gidip gidemeyecegimizi sordum o da sorun yok sadece etraf biraz dağınık onu da sen Toplarsin dedi bende he he toplarim dedim ve onun evine doğru yol aldık.

Yolda ilerlerken bir market gördüm bu alkollerin bana yetmeyeceğini düşünüp jungkooka durmasını söyledim.

/neden?

/alkol alicam.

/zaten aldım ya ben.

/yetmez bunlar bana.

/tamam dur sen ben alıp gelirim o zaman.

/ben almak istiyorum.

/ayıptır sorması ped falan mi alacaksın doğruyu söyle.

/salak yaa sarhoş olmak istiyorum diye alicam. Tek gitmek istemenin sebebi ise en ağırlarından almak istediğim içindi.

/söyleseydin ben alırdım zaten.

/yalancı en son en agirindan aldım deyip en hafifini alan bendim değil mi? Zaten o günden sonra sana güvenim azaldı. Tch tch tch yapma böyle ceykey ayıp.

Söylediklerimi gülerek soyledigimden dolayı şaka olduğunu anlamıştı.

/tamam Tamam sen al gel o zaman ama bende içicem o yüzden 7 tane al.

/olmaz.

/neden yaaa.

/bak şimdi sen erkeksin ben kız eğer ikimiz aynı anda sarhoş olursak ne olacaklarını tahmin etmek zor değil.

/haaa ondan mı?.. aslind doğru yaaa o zaman sen tek iç bende sana göz kulak olayım ama yarın ben içicem söz mü?

/söz koca oğlan söz.
Deyip arabadan indim ama inmez olaydim karsimda benden 1-2 metre uzaklikta olan jimin vardı sanki onu aldatıyor muşum gibi bakıyor aynı o gecede ki gibi...

Onu umursamadan markete doğru ilerlemeye başlamıştım ki söze başladı bende

/ne yapıyorsun burada jennie hanım.

/sanane!

/ve bir adamın arabasından iniyorsun ayıp değil mi?

Neden sakin davranıyor bu aptal.

/istediğim adamla istediğim yerde istediğim şeyi yaparım SANANE!

/tch tch tch ayıp ama jennie sana hiç yakıştıramadım.

Arabadan inen jungkook ne olduğunu anlamamış bir şekilde bize bakıyordu. Yanımıza geldi normal olarakta konuşmaya başladı.

Jk
/ne oluyor burada.

/yok birşey jungkook sen git istersen önemli değil.

Jm
/yooo gayet önemli burada kalabilirsin Jungkuk.

/off ceykey gel hadi gidelim sen arabayı kilitle benimle gel.

/geliyorum bebek.

Jm
/bebek mi?! Ne diyorsun sen be!

Jk
/sana Ne oluyor sen jennie'nin nesi oluyorsun da karisiyorsun.

Jm
/kocasiyim

Jk
/ neee!
Jk bana dönüp eliyle jimini işaret edip konuşmaya başladı

/Salak hani boka benziyordu gayette yakışıklı aslinda haklısın ben daha yakisikliyim ama onun da bir geliri var yanii.

O bana bunları söyledikten sonra ben ona ciddi misin bakışları atıyordum.

Sonra konuyu değiştirmek için jungkook'u kolundan çekiyordum ve ona birşeyler söylüyordum.

/salak ceykey gel buraya hadi alalım su lanet şeyleri!..
Sana verdiğim sözü de unut aptal. salak .mal.

Jimini gösterip bunun nesi yakışıklı dedim ve bokla karşılaştırmak gerekirse ve gerçek olanı bulmami isterlerse ben jimini seçerdim dedim bu soylediklerime jimin bozulmuş gibi duruyordu fakat.

Tam yanımda anıran bir adet ceykey vardı ceykey'in kafasina da birtane geçirdikten sonra onu kolundan tutup zorla markete cekistiyordum.
.
.
.
.
.
Alkolleri almış eve geçmiştik ben dayanamadan yolda açtığım şişenin som yudumlarini aliyordum

ilk ictigim 5-6 yudum vücuduma bir titreme etkisi yaratmıştı fakat şimdi sadece boğazım yanıyordu ben hem içip hem ceykey'e başımdan geçen herşeyi anlattım.

Oda saskinlikla sirtimi sivazlamaya devam ediyordu bense hem içip hemde agliyordum ki birden bire sıcaklık vücudumu esir aldı ve ben tisortumu çıkarttım.

Kafasını öbür tarafa çeviren jk'ye baktım ve dedim ki; seni istiyorum.

Hey moruklar nasılsınız bunu yazdığımda carpilmis gibi hissettim ama emin değilim smut yazsam mi yazmazsam mi siz karar verin mk. Yorum yapın artık yoruldum saat 1 size yazıyorum yarın saat 6 da uyancam hadi bb

zoraki evlilik "JENMİN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin