2 saat onceki telefondaki seslerden sonra hala daha hiç hareket etmeden aglamaya devam ediyordum.
Gerçekten bunu bana nasıl yapabildi bilmiyorum ama bildiğim tek şey var o da...
Benimle ayrılma nedeninin aynısını kendisi yapıyor.
Flashback
Jimin ile birlikte gece kulübüne gidicez bu yüzden bende siyah sırt dekolteli kısa bir elbise giymiştim hazırdım sadece jimini bekliyordum anlaşmamıza göre 10 dakika sonra burda olucak.
.
.
Telefonum çaldı sanirim jimin geldi telefonu açıp hemen geliyorum deyip kapattım.Ve kapıdan çıkıp jimin in arabasına bindim.Jimin hemen kiyafetlerimi süzdü .
Jimin
/jennie aşkım,canım,balım,birtanem, bu elbise olmaz./jimin ama çok beğendim. Lütfen~
Aegyo yaptım hehhehe hemen kabul ediyor böyle yaptığımda
Jimin
/bu sefer kanmayacagim jennie hanım./off jimin başka nerede giyeceğim o zaman.
Jimin
/evlendigimiz ilk gece olabilir bence sen ne dersin?/sapık hadi sür arabayı geç oldu degistiremem kiyafetlerimi.
Jimin
/Ben ciddiyim kesinlikle bu elbiseyi giymelisin evlendigimiz de.Piç smile atıp konuşuyordu vay şerefsiz vayyy
/yaaa sür arabayı hadi...
Jimin
/tamam be.(20 dakika sonra)
Jimin ikimize votka almaya gitti o gidince sabahtan beri bana sapik sapik bakan adam yanıma geldi konuşmaya çalıştı ama ben hep engelledim ondan sonra beni zorla kendisine çekti ve opmeye çalıştı ilk başta ne kadar itsemde bu onu daha çok kızdırıyor du o yuzden bana bir yumruk atıp boynumu öpmeye devam etti bu sirada birden bire üzerimden kalktı ne olduğuna baktığımda ise jimin adamı dövüyor du jimin bana döndüğünde direk teşekkür edecekken bana "yazıklar olsun jennie... sana inanamıyorum" deyip beni itti deri koltukta duran ceketimi aldı ve hızlıca gitti...
Bende kosarak pesinden gittim ama arabasina girdi ve sürmeye başladı.
Neden açıklama istemedi ki hiç anlamıyorum neyse yarın konuşuruz sinirli olduğu için öyle yapmıştır. Çünkü jimin çok iyi bir kişidir.
(1 gün sonra)
Artık jimini aramalıydım.1 kere aradım açmadı 2,3,4,5 derken altıncı da açıldı.
Jimin
/ne oldu jennie!/jimin bulusabilir miyiz?
Jimin
/ne buluşması yaa ayrıldık biz bitti anlamiyor musun neden hala daha arıyorsun beni./ayrıldık mı? Jimin sen kendinde misin? Dün ben tac-
Jimin
/doğru beni aldattığın için ayrıldık jennie sakin bir daha beni arama!/j-jimin n-ne diyorsun sen?...
Jimin
/siktir git diyorum jennie! Siktir git!Veee kapattı.
Zaten taciz edildigim için yorgun olan bedenim ve ruhum şimdi de aglamaktan pert olmuştu.
1 ay sonra
Sabah 7 de kalkıp hazirlandim ve psikoloğa gitmek için yola koyuldum.
3 hafta da bir kere kontrol için gelirdim veya ilaclarim bittiğinde yeni bir reçete almak için ugrardim su anda ise 3 hafta da bir kere olan kontröl için gelmiştim.
Psikolog, yeterince iyi gittiğini eğer düzenli kullanirsam 1-2 yıl sonra kullanmama gerek kalmayacağını söyledi.
Bu kadar ışte. Jimin ile ayrılmıştık arasıra yol da karşılaşma falan oldu ilk seferler de yanına gidiyordum ama beni umursamadan yanındakiler ile konuşmaya devam ediyordu tıpkı ben yokmuşum gibi...
Bu yüzden de ben de onu gördüğüm de hiç umursamıyor ve o anki işime devam ediyorum...
Flashback and
Işte böyleydi resmen benden ayrılma sebebini şimdi kendisi yapıyordu ama bence bir şekilde intikam almaya çalışıyor.
Dış kapının zili çalıyordu bir süre durdu bir erkek sesi geliyordu ama kim olduğuna emin değildim birden kilitli olan kapim şiddetli bir sekilde çaldı.
Kim olduğunu merak etsem de umursamadim.
/jennie kapıyı aç.
Jimin evet o gelmişti ama onu asla affetmeyecegim kendisi tam bir pisliktir çünkü....
/jennie konuş!
Tabiki konuşmamayı seçtim.
/jennie kapıyı kırmak istemiyorum özür dilerim aç hadi!
Kapıyı'mi kıracak en iyisi camdan atlamak ama nasıl?
Buldum! Dizilerde ki kliselerden biri olan Odamda duran yedek çarşafları bağlayacağım bu kadar basit.
Ama önce hazirlanmaliyim hemen pijamalarimi çıkarıp spor birşeyler giydim üzerime hırka aldım hafif makyaj ve cantanin icine telefon, kulaklık, şarj aleti, mascara ,lipbalm,krem ve kuru şampuan aldım neden bunları aldım çünkü bugün otelde kalmayı planlıyorum ah bu arada ben bunları yaparken jimin de bağırıyordu veeee son olarak cuzdanimi da almalıyım.
Tamaaaammm şimdi inme zamanı çantamı sırtıma aldım ve inmeye başladım yavaş yavaş iniyordum ki kapının kırılma sesi geldi.
Yazar'dan
Jimin kapıyı çok gürültülü bir şekilde açtı. Etrafa göz gezdirdi pijama, masanın üzerinde duran yerleri bozulmuş makyajlar, yerdeki peceteler. Falan yani bildiğiniz heryer dağınıktı.
En son da açılmış pencereye baktı ve sarkan çarşafa baktı önce anlamasa da sonradan fark ettiğinde koşarak pencereye baktı bu sirada jennie de aşağıya inmeyi tamamlamıştı. Jimin jennie'ye seslendi.
Jimin
/jennie lütfen dur./siktir git jimin.
Jimin
/sadece di k beni lütfen.Jennie birşey demeden oradan uzaklaştı aynı zamanda taksi çağırıyordu.
Bu sırada jimin ise koşarak jennie'ye yetişmeye çalışıyordu.
Jimin yetisemedi ama giden taksiyi gördü hiç oyalanmadan kendi arabasına bindi ve onları takip etti.Jimin jennie'nin nereye gittiğini anlayamiyordu. Sadece takip ediyordu 15 dakikanın ardından taksi durduğunda jimin de durup uzaktan izliyordu.
Jennie parasını verip taksiden indi. Ve 15-metre uzaklikta duran evin zilini çaldı.
Jimin'den
Jennie bir evin zilini çaldı ve kapıyı bir erkek açtı önceden bu kişiyi görmüştüm ama çıkaramıyorum.
sizce o erkek kim?
Sınır:
10 oy
2 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik "JENMİN"
FanfictionJennie adlı kız hayatına düzgün bir sekilde devam ediyorken babasının onu evlendirmek zorunda olduğunu öğrenir. Ailesine zarar gelmemesi için kabul eder fakat evleneceği kişinin eski sevgilisi olduğunu hiç düşünmedi.... Smut olabilir!