2 GÜN SONRA
Düğüne 5 gün kaldı , jimin o günden sonra hiç gelmedi yani 2 gün önce bana söylediği şeylerden sonra onunla ne telefon da ne de yüz yüze konuşmamıştık.
Açıkçası bu 2 gün içerisinde jimini defalarca arasam da sürekli suratıma kapatıyordu ve simdi de merakima yenik düşüp "pislik salak" tuşuna parmağımla dokunup arama tuşuna bastım.
Onu çok özledim inanamıyorum ama özledim.
Sanırım yine açmayacak ben de kapatırım sanki çok zo-
/alo?
Bir kadın cevap verdi sanirim jimin kaza geçirdi ve hemşire telefonu açtı. Gözlerim doluyordu ya ona birşey olmuşsa...
/siz kimsiniz?
/Ben jiminin sevgilisiyim.
/N-ne?
/sanirim isminiz jennie.
/nerden bil-
/isminİz yazıyor. Bu arada 2 gündür sürekli aradığınız için rahatsız oluyorduk ama jimin surekli kapatıyordu hazır jimin duşa girmişken sizin kim olduğunuzu öğrenmek istedim. Şimdi siz söyleyin jiminin nesi oluyorsunuz.
/B-ben u-unuttum.
/yoksa jimin beni aldatıyor mu jennie hanım lütfen söyleyin jimin'in nesi oluyorsunuz.
Tam konuşacakken jiminin sesi geldi.
Jimin
/hayatım kiminle konuşuyorsun.Ve bir tokat sesi kız jimine tokat atmıştı ve bağırıyordu sanirim telefonu kapatmayı unutmuştu ki surtuk falan diyordu.
Kız
/Sen beni aldatıyor musun jimin!
Neden jennie denen sürtük seni arıyor sürekli!
Tek gecelik mi!
Ha!
Konuşsana!Jimin
/telefonu açtin mi haneul!Haneul
/neden bağırıyorsun! Tabiki de açtım.Jimin
/lanet olsun! Ne yaptığını sanıyorsun sen!Haneul
/neler ceviriyorsun jimin!Hiç ses çıkmıyordu ama birisi telefona yaklaşıyordu adım sesleri vardı.
Jimin
/telefonu kapatmamışsın salak!
Jennie nerdesin?Jennie
/s-sana inanamıyorum jimin yazıklar olsun...Deyip telefonu kapattım duyduklarım beynim de sürekli tekrarlanıyor du ve hıçkırarak agliyordum.
Ben jimin sevgilisiyim.
Hayatım kiminle konuşuyorsun.
Beni aldatıyor musun jimin
Neden jennie denen sürtük seni arıyor sürekli
Tek gecelik miBen jimine aşık olmuştum. Ama aşık olduğun bir kişi sana ihanet ederse aynı böyle hissediyorsun.
Parmakların güçsüz gelir, avuçların terler, bileklerin sizlar , içinde kotu bir his olur kalbin acir resmen. Gözlerin dolar ve boğazın düğümlenir sonra dilinin ucunda söyleyemediğin cümleyi kurarsın."bir daha aşık olmayacağım" bakin bu caresizliktir.
Arkadaşlar aslında bölüm smut olacaktı ama jimin ve jennie'nin evlenmediklerini unutmuştum artık evlendiklerinde olacak smut.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik "JENMİN"
FanfictionJennie adlı kız hayatına düzgün bir sekilde devam ediyorken babasının onu evlendirmek zorunda olduğunu öğrenir. Ailesine zarar gelmemesi için kabul eder fakat evleneceği kişinin eski sevgilisi olduğunu hiç düşünmedi.... Smut olabilir!