12.BÖLÜM / sevdiğim kızın adı jennie.

1.4K 68 4
                                    

Jennie'den

Ağlayarak taksiden inmiş jungkook'un evinin kapısının önüne gelip zile basmadan önce gözyaşlarımı dindirmeye çalışıyordum fakat olmayacağını anladığım an zile bastım.

Bir iki dakika sonra ise yavaş bir sekilde karşımda ki kapının açıldığını gördüm kapının ardında ise bana şaşırmış bir sekilde bakan jungkook.

Jk /jennie senin bu halin ne?

Cevap vermek için ağzımı açtığım an ağzımdan kaçan hıçkırık ile birlikte ağzımı kapattım ve sadece kollarımı  boynuna dolayip ağlamaya başladım. Çünkü şu an yapabildiğim tek şey bu..

                                     ♢♢♢♢♢♢♢

Jungkook'a herşey'i anlattım aslında telefon konuşması falan dizilerdeki gibi olduğu için pek inandırıcı değil ama aglamaktan oluşmuş gozaltimdaki mor halkalar tarafından yeterince inandırıcı.

/jungkook

"Efendim jennie."

"Hep ben konuşuyorum sen dinliyorsun şimdi de ben seni dinleyeceğim seni rahatsız eden şeyler var mi jungkook?"

"Aşık olduğum bir kadın var."

Gerçekten bugün içinde beni mutlu eden tek şey bu o yüZden ayağa kalkıp bir yandan alkışlayıp bir yandan da bağırıyordum.

"Sen ciddi misin?! Çok mutlu oldum gerçekten! Oha! Cus yaa! Ne zamandır seviyorsun?! Oha ya hala inanamıyorum bizim ceykey aşık olmuş öyle mi? Vayy bee."

"Ne abarttin sen de yaa"

"Tabi ki de abarticam hatta söyle sen adı neymiş o şanslı kızın."

"J-jennie"

"Efendim ceykey"

"Sevdiğim kızın adı jennie"

"N-ne?"

Herkese buradan hellloooo artık bir karar aldım her bölümün sonunda size sorular soracağım bu sorular kurgu ile ilgili olmak zorunda değil şöyle ki; size kişisel sorular sorucam ve bts şarkılarından sizin kendinizi iyi hissetmesini sağlayacak olan bazı sözler yazıp kendinizi iyi hissetmenizi sağlayacağım.

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?         
Yapmalı mıyım?

Sınır
10 oy
2 yorum

💜사랑해💜

zoraki evlilik "JENMİN"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin