5 gün sonra
Lanet olası düğünümdeyim sürekli etrafa sahte gülücükler atmaktan sıkıldım çenem ağrıdı.
Jimini hala daha affetmedim kendisini affettirmeye çalışıyor ama umrumda değil.
Jungkook ise beni sevdiğini itiraf ettikten sonra özür dileyip kendi evinden çıktı 5 dakika sonra da ben çıktım.
Jungkook'a gerçekten çok üzüldüm o beni seviyordu ama ben onun yanına gidip kendi sevd- ay şerefsiz adamı anlatiyordum.
Yaklaşık yarım saat sonra düğün bitecek bende yaticaktim.
"Jennie"
"Hı"
"Yarım saat sonra çok eglenicez. "
Aslında ne demek istediğini anlasam da umursamadim.
" Bence de çünkü uyuyacagiz"
"Ama benim planlarım vardi"
"O planları kendine sakla."
"Sen bilirsin"
"Evet beş gündür herşeyi çok iyi biliyorum"
"Bu konu ne alaka "
"Hem ben seni hala daha affetmedim sen neden benimle konuşuyorsun ki"
Zaten gozaltlarimda morluklar vardı. Daha doğrusu makyaj ile kapatmistik.
"Ama"
"Ne aması yine ne bahane uydurdun bilmiyorum ama diğerlerine olduğu gibi buna da kanmayacağım."
"Özür dilerim."
"Özür dilemeyi ogrenmişsin tebrikler"
"....."
.
.
.
.
Yarım saat sonra.Eve gelir gelmez kiyafetlerimi çıkardım kahvemi yaptım ve elime "romantik wampir" kitabimi alip.
Jimin ve benim olan yatağın üzerine oturup kahvemi hem yudumlayip hem de kitabimi okuyordum. Yani eve geldiğim süreçte bunu yaptım.
Jimin ise oturma odasında benim hazirlanmami bekliyordu salak yaaa. Çoktan hazırım ben. Heheheh biraz daha beklesin pislik.
Zaten yarın akşam jiminin arkadaşları gelicek. Düğünde gördüm jimin ile birlikte beş kişilerdi en çok jope'miydi hope'miydi onu sevdim çok iyi birisine benziyordu.
Neyse hepsi jimin gibi pisliktir zaten. Neyse kitaba odaklanmaliyim.
15 dakika sonra
Tık tık tık
"Jennie hazirlandin mi tam 38 dakikadır seni bekliyorum ve şu anda 39 oldu."
Size jiminin çok dakik birisi olduğunu söylemiş miydim? (Gerçekte öyle mi bilmiyorum)
"Gel jimin kusura bakma pek umrumda olmadığın için aklımdan çıkmışsın."
Jimin sinirlenmişti ama belli etmemeye çalışıyordu bana zorla bir tebessüm edip eline pijama, t-shirt , boxer ve bornoz alıp duş'a girecekken
Gitmedigimi fark etti ve kalın dudaklarının arasından konuşmaya başladı.
" gitmiyor musun? Duş alicam"
"Gitmiyorum kitap okuyacağım"
"Başka bir yerde okuyabilirsin jennie lütfen gider misin?"
"Istemiyorum dedim ya."
"Sabahtan beri alttan alıyorum sinirlerimi bozma defol git jennie"
"Alttan mi alıyorsun? Kusura bakma yaa! Demek ki çok rahatsız ettim! Zaten dün annen aradı "jimin senin yanında mı kızım?" Dedi bana! bana surtuk diyen kızın yanindaydin değil mi?!"
"....."
"Cevap ver bana!"
Bu sefer gerçekten çok bagirmistim öyle ki jimin yerinden sıçradı.
"A-ayrılmak istediğimi söyledim.
"O kız öyle demiyor ama"
"N-ne"
"Aslında doğru! Sözleşme bittikten sonra benden ayrılmak istediğini söyledin!"
"Yalan söylüyor"
"Ses kaydınızı dinledim.... Gercekten benden ne istiyorsun jimin? Ha? Ne istiyorsun?"
"Özür dilerim"
"Söyleyecek yalan bulamadığında neden hep özür diliyorsun!!"
"Affet beni.."
"Defol git bu evden jimin. Hem de hemen!"
"Nereye?"
"Arkadaşlarının yanına git."
"A-ama"
"Onlarda sözleşme olduğunu biliyorlar. Git hadi seni görmek istemiyorum."
Jimin elindeki kıyafetleri bir çantaya koydu ve evden çıktı.
Çok saçma oldu yaaa neyse sizi bekletmek istemiyorum.
사랑해💜
Mutlu musun?
Fobilerin neler?
Çok aglamana sebep olan şey neydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik "JENMİN"
FanfictionJennie adlı kız hayatına düzgün bir sekilde devam ediyorken babasının onu evlendirmek zorunda olduğunu öğrenir. Ailesine zarar gelmemesi için kabul eder fakat evleneceği kişinin eski sevgilisi olduğunu hiç düşünmedi.... Smut olabilir!