Oruspu telefonumun alarmı çalıyordu bende alarmı kapatmak için sehpanin üzerinde duran telefonumun üzerine kafama göre elimle tiklattim sansliyim ki sesi kesildi.
Derken telefondan gelen jimin in sesi ile hemen yatakta dogruldum telefonu elime aldım ve jimine cvp verdim.
/alo sabah sabah ne oldu jimin?
/jennie senin baban ve benim babam bugün gelinlik bakmamızı istediler, kabul etmeyecektim tek gitmeni isteyecektim ama işin ucunda şirketten 3 haftalık izin almak olunca itiraz edemedim yani kısacası hazırlan gelinlik bakmaya gidicez.
/tamam 3 saat sonra gel al beni.
(Al beni lan al al al)/oha 3 saat ne alaka yaa? Bugün evlenmiyecegiz sadece gelinlik bakicaz.
/ ne alaka yaa ben daha uyuyacaktim.
/kalk hadi uyuşuk kız kalk.
/kalkıyorum.
Deyip suratına kapattim ondan sonra gözlerimi kapatıp kendimi tekrardan uykular alemine teslim ettim.
^
^
^
^
/jennie! Jennie! Kalk hadi! Hani hazirlanacaktin! Kalkasana yaa!Beynimde dolanan salak jimin in sesini umursamadan yatacakken dudaklarimda hafif baskı hissetmemle gözlerimi sonuna kadar açıp jimine sert bir tokat geçirmem bir oldu.
Şokun etkisiyle yaptığım bu hareket komiğime gitmişti ve kahkahalar atmaya başlamıştım.
Bu sırada eli yanağında olan ve bana suratını buruşturup bakan bir jimin ile karşılaşmam sonucu daha fazla gülmeye başladım.
Jm
/gülmesene yaaa!.. yanağımı hissetmiyorum!Jennie
/bir daha vurmami ister misin? Ha?Jm
/istemem sağol.Jennie
/sende Neden öpüyorsun ki!Jm
/bir daha öpmemi ister misin? Ha?Beni benim silahım ile vurdu pislik.
Jennie
/istemem sağol!Jm
/hadi hadi kalk gidicez tam 1 saat 22 dakika dir seni bekliyorum.Jennie
/yalancı nereden bileceksin o kadar beklediğini.Jm
/kronometre'ye bak istersen.
Kronometre'yi açtı.Jennie
/ciddi olamazsın.Jm
/hemde hiç olmadığım kadar.Jennie
/tamam sen çık ben giyinip geliyorum.Jm
/aslında yanımda da giyinebilirsin.Jennie
/nedenmis o!Jm
/yakında evleniyoruz eninde sonunda sen de göreceksin ben de göreceğim ışte uzatmaya ne gerek var hemen bitirelim daha iy-Jennie
/ ha! Ha! Ha! Çok komik. Hadi çık artık.Jm
/tamam be!Deyip çıktı bende hemen kalkıp banyo da rutin işlerimi halledip kiyafetlerimi giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik "JENMİN"
FanfictionJennie adlı kız hayatına düzgün bir sekilde devam ediyorken babasının onu evlendirmek zorunda olduğunu öğrenir. Ailesine zarar gelmemesi için kabul eder fakat evleneceği kişinin eski sevgilisi olduğunu hiç düşünmedi.... Smut olabilir!