*Sara pov*
Deschid ușa și privesc uimită și puțin speriata în cameră......
Camera lui Sally era împărțită în doua. Jumătate de camera arata normal, era o măsuță mica și câteva scaune colorate. Într-un colt erau strânse multe păpuși și jucări de pluș. Cealaltă partea a camerei părea desprinsa dintr-un film horror. Pereți erau murdari și aveau multe pete de sânge. Pe eu erau scrise cu sânge mesaje, cum ar fi "You can play with me" sau "Do you want to play with me? ". Pe jos erau păpuși mutilate și pete de sânge. Am privit camera simțind un gol în stomac. Camera scotea la iveala bipolaritatea micuței Sally.
Mă uit la ea. Se juca cu Black și îi peria blana. Zambesc slab și mă apropii. Sally se întoarce spre mine.Sally: Ai venit sa ne jucam?
Sara: Ămm....Nu chiar....Am venit sa îl iau pe Black.Sally mi-l dă pe Black. Ies din cameră și merg pe hol căutându-l pe Slender. În capătul holului văd o ușă pe care scria "Biroul lui Slender Man". Am bătut la ușă și am intrat.
L-am văzut pe Slender stand la un birou.Eu: Bună...
Sleder : Bună Sara. Cu ce te pot ajuta?
Eu: Mă întrebăm...Dacă trebuie sa rămân aici, în ce camera voi sta?
Slender: Vino cu mine. *zice calm și se ridica*Eu și Slender ieșim din biroul lui.
Slander: Te-ar deranja sa stai cu cineva în camera?
Sara: Nu...Slender merge la etaj iar eu îl urmez. Deschide o ușă și intra. Intru și eu și analizez camera. Părea a fi camera unui băiat...Unul puțin dezordonat...
Camera era puțin dezorganizată dar arata destul de bine. M-am uitat prin camera căutând un indiciu prin care sa-mi dau seama a cui e camera. Pe un perete văd un suport de arme. Erau câteva cuțite și doua topoare. Mă uit la Slender și deși aveam o bănuială, am decis sa îl întreb.Sara: A cui e camera?
Slender: A lui Toby.Slender pleacă și mă lasă în cameră. Peste câteva minute vine Toby.
Toby: *se incruntă * Ce cauți în camera mea?
Sara: Slender m-a adus aici.
Toby: PĂLUGĂ!
Slender: *se teleporteaza lângă noi* Ce e?
Toby: De ce ai adus-o aici?
Slender: Pentru ca de acum asta e și camera ei. O veți împărți!
Toby: Ce?! Nici gând!
Slender: Ba da! Ori așa, ori rămâne ea aici și tu dormi cu Smiley Dog!
Toby: Mă dai afară din propria camera?Toby îmi arunca o privire rece, de parcă era gata sa mă omoare.
Sleder: O sa stea aici și gata! Am încheiat subiectul!
Slender iese din cameră și se întoarce în biroul lui.
Mă uit la Toby, care avea ticuri nervoase...dădea ciudat din cap si se uita la mine. A luat topoarele și s-a apropiat încet încet de mine. Am deschis ușa și am fugit. Am iesit din conac și am fugit în pădure...
CITEȘTI
Viața de criminal/Creepypasta
HorrorAi crede ca o simpla plimbare într-o pădure îți poate schimba complet viața?