Alungată de la conac?

617 39 0
                                    

Mă trezesc de dimineață. Încă eram în brațele lui Toby. Mă dau ușor jos din pat fără sa-l trezesc și merg sa-mi fac rutina. După ce termin cobor și merg în sufragerie. Era liniște, deci cred ca ceilalți încă dorm. Mă așez pe canapea și pornesc televizorul. Schimb posturile pana ajung la postul de stiri. Se pare ca era o știre despre băiatul pe care l-am omorât ieri.

Reporter: În pădurea de la marginea orașului s-a produs o noua crimă. Principalul suspect a fost pana în momentul de față a fost o adolescenta cu care băiatul a fost văzut plecând în pădure noaptea trecută.

Inima începuse sa-mi bata tare. Trebuia sa fiu mai atenta....

Reporter: Se pare ca suspecta a fost Sara Morgan, dar acum ea este în afară oricărei acuzații deoarece corpul era sfâșiat de un animal sălbatic, cel mai probabil un lup. Fata nu a fost găsită dar pentru ca nimeni nu ia găsit încă cadavrul, se crede ca aceasta a fugit în pădure și ca încă ar fi în viață.

Tremuram ușor....Nu pe mine mă căuta, ci lupul dar eu sunt....Dacă afla ca eu sunt lupul, o sa mă duca la închisoare....

Deodată simt cum un tentacul mă strânge de gat și mă ridica în aer. Era Slender...Cred ca a văzut știrea. ...

Sara: B-buna Slender......
Slender: *îmi da o palma* Proasto! Ai apărut la știri! Ce a fost în capul tău sa omori fără sa mă întrebi?! Ești proxy! Omori pe cine zic eu, când zic eu! Clar?

Incercam să îi răspund dar mă strângea prea tare și nu mai aveam aer. Totul începea sa devină negru....

Slender îmi da drumul de sus, iar eu cad pe podea tusind.

Sara: I-imi....p-pare....r-rau.....*zic răgușita continuând sa tusesc*

Slender mă ia cu un tentacul și mă arunca pe canapea. Sta în picioare în fata canapelei și se "uita" la mine nervos.

Slender: De ce ai omorât acel băiat?
Sara: Aveam nevoie de sânge....
Slender: Ce?
Sara: Nu mă pot controla...Dacă nu beau sânge constant, mă transform și atac incontrolabil.....Eu de asta omor...cand omor beau din sângele victimei....
Slender: Sper ca nu mi-ai atacat vreun criminal pentru "nevoia ta de sânge"
Sara: *las capul în jos * L-am mușcat pe Toby........

Slender pleacă spre camera lui Toby. Eu începusem sa tremur...Nu l-am mai văzut pe Slender nervos pana acum....

*Slender pov *

Merg nervos în camera lui Toby să văd dacă e bine. Fata asta e periculoasa....
Intru în camera. Mă apropii de patul lui Toby și îl ridic într-un tentacul. El se trezește și se uita confuz la mine.

Toby: Ce-am mai făcut de data asta?
Slender: Tu, nimic. Unde te-a mușcat Sara?
Toby: *roșește* Nu știu despre ce vorbești....
Slender: Toby, nu face pe prostul! Arata - mi mușcătura!

Toby pune mana pe partea dreapta a gatului unde avea doua urme mici de colți.

Toby: E în regulă, Slender. Știi ca nu ma doare. De ce te agiți atât?
Slender: Pentru ca Sara nu se controlează! A omorât un om la marginea pădurii și a apărut la știri! Dacă nu îl omora când era sub forma de lup, acum era la închisoare!

Toby: Și acum ce vrei sa faci? E începătoare....încă nu știe bine ce face. Poate a vrut sa se antreneze ca sa omoare mai bine în misiuni...
Slender: Nu, Toby! A omorât ca sa bea sânge. Dacă nu învăța să se controleze, o dau afară din conac.
Toby: Ce?! Dar e proxy...
Slender: Preferi sa o omor? Pentru mine sunt bune ambele variante.

Aud niște pași pe podeaua de pe hol. Eu și Toby de uitam la ușă. Sigur fata ne-a ascultat conversația.....
Toby se zbate și scăpă din tentaculul meu, apoi fuge pe hol.

*Sara pov *

Am ascultat ce au vorbit Slender și Toby. Slender avea dreptate....Sunt periculoasa...

Fug pe hol. Lacrimile își făceau apariția pe față mea. Mi-am pus gluga și masca și am coborât cu gândul de a pleca din conac...
Pe scări mă ciocnesc de cineva și cad pe scări. Mă rostogolesc pe scări și mă lovesc tare la cap de o treaptă. Rămân pe jos nemișcată. Îl aud pe Ben cum striga după Slender. Cred ca de el m-am lovit....
Simt cum un lichid cald începe sa îmi curgă și se scurge pe față mea. Totul devine negru și închid ochii. Aud pe fundal strigătele lui Ben și apoi se face brusc liniște. Devin inconștientă.

*Ben pov*

Mă trezisem și urcam pe scări încă somnoros. O văd pe Sara alergând pe hol și plângând. Nu mă vede și se lovește de mine. Eu rămân în picioare, dar ea cade pe scări. Mă uit la ea speriat. Stătea întinsă pe jos iar sângele i se scurgea pe față. Închide ochii si rămâne nemișcată. Strig la Slender. Toby apare înaintea lui și se uita la mine. O observa și rămâne stana de piatra....Își întoarce privirea spre mine și țipă.

Toby: Idiotule! Ce naiba ai făcut?!

Viața de criminal/Creepypasta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum