Hey! Sunt Sara... O simpla adolescenta de 17 ani. Săptămâna trecută locuiam într-un micuț apartament alături de tatăl meu...
Mama ne-a părăsit când eram mica, iar tata e plecat tot timpul. Acum locuiesc singura într-o cabana, la marginea orașului. M-am gândit ca dacă tot stau tot timpul singura, mă pot muta....Acum este aproape miezul nopții iar eu mă uit ca de obicei la un film horror. Pentru mine filmele horror au devenit plictisitoare... Câteodată îmi doresc ca viața mea sa devină mai interesantă.
Mă duc la bucătărie sa-mi fac mai mult popcorn. Mă întorc în sufragerie, sar pe canapea și pornesc filmul. Pe la mijlocul filmului aud un urlet de lup.
Eu: Ia stai așa.....filmul ăsta nu e cu lupi.
Merg la fereastră și privesc în gol. Oare s-a auzit din padure? Știu ca e periculos sa locuiești la câțiva metri de pădure, dar prefer liniște de aici în locul gălăgiei din oraș.
Privesc atentă pădurea și văd un lup mare și negru. Îl privesc atentă. Lupul se uita inspre casa mea. Atunci observ ca are ochii galbeni și strălucitori. Văd ca se apropie încet de casa mea. Fug repede și încui usa de la intrare. Mă așez înapoi pe canapea sperând ca lupul va pleca curând. Deodată aud gălăgie în bucătărie. Atunci îmi dau seama ca am uitat ușă din spate deschisa.
Merg silențios în bucătărie. Văd lupul care stătea culcat în mijlocul bucătărie. Crezând ca e rănit, am decis sa mă apropii.
Văd ca lupul nu reacționează. Aud un lătrat slab și văd ca din spatele lupului apare un pui. Deci lupul era o lupoaica.....
Mă apropii de pui și pun mana pe el, vrând sa îl mângâi. Lupoaica sare repede și mă musca. Tip de durere și mă uit la mana. Pe mana avem un lichid negru, care mi-a intrat în rana. Rana a dispărut brusc. Mă uit speriata la lupoaica.
Lupoaica cade pe jos. Văd ca are o taietura în abdomen și ca pierdea mult sânge. Mă uit cu mila la ea.Lupoaica: T-te rog....iarta-ma....Și ai grija de puiul meu.......
Eu: Vorbești? !
Lupoaica: D-da...Din cauza mușcături vei primi o putere.....Eu nu o sa supraviețuiesc....Așa ca te rog....ai grija de pui....
Eu: *mi se scurg pe obraz câteva lacrimi* B-bine.....promit!Lupoaica moare. Micul puiuț se duce lângă ea. O împinge cu botul, dar lupoaica nu se mișcă.
Mă apropii încet de el, dar fuge sub dulap. Oftez. Iau lupoaica în brațe și o duc in pădure. Las corpul pe jos și mă întorc la cabana. Aud un țipăt și un râset sinistru. Fug în casa și închid ambele uși. Mă duc în bucătărie și mă uit la puiul de lup care stătea sub dulap.Eu: Vin-o! Nu-ti fac rău. ..haide...
Încerc sa-l scot dar nu reușesc. Merg la frigider și iau o bucata din friptură. O țin în mana și mă apropii de pui. Puiul își face curaj, se apropie de mine și mănâncă în liniște carnea. Îl iau în brațe și îl duc pe canapea.
Eu: Hmm...O sa ai nevoie de un nume...Dar cum sa-ti zic? Ești negru, la fel ca o umbra, deci....Îți voi spune.....Black Shadow! Îți place?
Văd ca puiul da fericit din coada.
Eu: *rad* O sa presupun ca da ...Îl mângâi iar apoi merg în camera mea. Puiul vine după mine și se urca în pat. Mă așez și eu în pat și adorm. Mă trezesc dimineață din cauza luminii puternice ce pătrundea în camera. Mă uit după Black Shadow. Văd ca nu e în camera așa ca decid sa îl caut. Merg prin casa strigandu-l.
Eu: Shadow! Unde ești?
Aud un mic urlet și îl văd pe micuț cum iese de sub canapea. Râd, îl iau în brațe și mergem la bucătărie. Îi dau o farfurie cu friptura, iar eu îmi pun lapte cu cereale într-un bol se merg pe canapea. Mănânc și mă uit la TV. Mut posturile plictisita. Închid televizorul și merg sa mă pieptăn. Mă uit în oglindă confuza. Văd ca ochii mei, care erau verzi, au devenit galbeni și erau puțin strălucitori, la fel ca ai lupoaicei și ca ai lui Shadow. Mă pieptăn și merg în sufragerie. Deși mâncasem, simțeam o senzație puternica de foame. Îmi era pofta de carne.....
Deschid frigiderul căutând friptură, dar Black a mâncat - o pe toată.....
Mă întind pe canapea. Aud o creanga care s-a rupt. Mă uit pe geam și văd un iepure care calcase pe o creangă. De când am auzul atât de bun?
Mă plictisesc și decid sa ies la plimbare cu Black Shadow. Ies afară și simt un miros ciudat. Merg în spatele casei și cad urme de sânge. La intrarea în pădure era cadavrul unui om. Mă sperii și fug. Mă afund în pădure, dar mă pierd. Aud un râset sinistru și văd o umbră printre tufișuri.Eu: Cine e acolo?
Simt o mana pe umăr. Rămân blocată. Cineva îmi șoptește la ureche "Go to sleep! " și simt o durere puternica de cap. Totul devine negru și cad pe jos. Aud acel râset, apoi devin inconștientă......
CITEȘTI
Viața de criminal/Creepypasta
TerrorAi crede ca o simpla plimbare într-o pădure îți poate schimba complet viața?