Noroc sau blestem?

1.1K 63 5
                                    

Mă trezesc cu o îngrozitoare durere de cap. Eram într-o camere destul de drăguță. M-am târât pana pe pat. Am auzit un ciocănit în usa și am încercat sa mă ridic ca sa deschid dar am căzut pe jos. Ușă se deschide în acel moment și cineva intra în camera. Nu puteam sa văd persoana.
M-am tarat lângă un perete și mă uitam speriata la acea persoana. Aud cu scârție podeaua și văd ca se apropie.

Eu: Cine ești?
?: Coșmarul tău! *râde *
Eu: C-ce...Vrei. ......?
?: O sa vezi.....

Lângă mine era o balta de sânge. La inceput am crezut ca acea persoana este rănită, dar după am realizat ca sângele se scurgea de pe hainele ei....sau lui....Nu l-am văzut.

?: *Mă ia de gat și mă arunca în pat, apoi se duce spre ușă. * Odihnește - te! Mâine vei avea o zi de neuitat....*râde sadic *.
Eu: *înghit sec **mă abțin sa nu plang*

Atunci observ ca Shadow nu e cu mine.

Eu: Stai! Unde e?
?: Cine...?
Eu: Nu te preface ca nu ști! Black Shadow! Unde e?
?: Dacă faci ce ți se spune poate ti-l dau....Dacă nu îl las pe Smiley Dog sa îi facă felul...*spune și iese trântind usa*

În clipa în care am plecat am făcut liniște. Când am auzit ca a plecat, am început sa plâng în hohote...îmi era frica, foame, mă durea capul tare și nu știam unde e micul Shadow pe care am promis ca îl voi proteja....
După ce mă mai calmez, mă întind mai bine în pat și adorm.

Încep sa visez....Vedeam un băiat  de care râdeau toți și care era agresat de familie și colegii de școală. În clipa următoare văd același copil doar ca de data asta era cam de vârstă mea. Aud o bubuitura și văd ca se datorase unui accident de mașină. Văd o fata moarta și pe baiat care se târa pe pământul rece.

Aud un zgomot și mă trezesc. Văd ca era dimineață. Mă duc la fereastră și privesc. La câțiva metri de locul unde mă aflam, era pădurea. Asta înseamna ca nu eram prea departe de casa....Și totuși....
Mă duc la ușă dar era încuiată. Mă plimb prin camera și descopăr o oglindă uriașă. Atunci văd ca în locul urechilor mele normale, erau unele ascuțite și pufoase, la fel ca cele de lup. Aveam colți ca de vampir și o coada neagra și lunga. Cred ca toate astea se datorau lupoaicei....parcă...Mă transformam într-un lup....
Îmi închid ochii și mă gândesc la lupoaica neagra. Îi deschid și îmi dau seama ca eram mai scunda...
Mă uit în oglindă și văd ca devenisem lup complet.
Acum cum cineva deschide ușa și devin repede om. Acum ca era zi îl puteam vedea. Era un băiat, cam de vârsta mea. Purta niște ochelari galbeni și o masca ce îi acoperea gura. Își ținea gluga pe cap.

Băiatul: Văd ca te-ai trezit....vino după mine.....

Atunci îmi dau seama ca era vocea acelei persoane cu care am vorbit seara trecuta. Deci el era cel care m-a adus aici....

Eu: Unde?
El: Undeva...hai odată! Sau vrei sa te încui iar aici.

Când aud ca as putea fi iar închisă, fug afară din cameră. Când băiatul era cu spatele la mine, am văzut ca avea la spate doua topoare.
Aud un zgomot strident în spatele meu. Mă întorc și văd un om în costum negru, înalt de 2-3 metri și care nu avea față...Din spatele lui au ieșit niște tentacule cu care m-a prins de gat și m-a ridicat în aer. Mă zbat dar nu reușesc sa scap. Băiatul cu topoarele mă trage de mana și mă scoate din tentaculele acelei creaturi.

Sleder: Toby, ce crezi ca faci? Eu un om...Nu are ce căuta aici...
Toby: Are potențial de criminal...Mă duc sa o antrenez. Poate deveni killer.
Sleder: Bine...Dar dacă faci iar vreo prostie, dormi cu Smiley Dog!
Toby: *înghite sec**mă ia de încheietura și mă trage după el*

Ajungem în spatele conacului. Acolo erau legați câțiva oameni. Mă uit confuza la ei. Păreau îngroziți.... Toby își scoate topoarele și sare pe unul dintre băieți. Îl omoară. ...Ceilalți incep sa țipe speriați.
Toby vine spre mine. Fac un pas în spate și mă uit la el. Era plin de sânge.

Toby: Vezi? Așa se face! Acum e rândul tău! *îmi întinde un cuțit *
Eu: *iau cutitul **mă uit la oamenii care țipau speriați. * Pe cine trebuie sa omor....
Toby: Pe cine vrei tu...

Îmi fac curaj și mă apropii de ei. Unul dintre ei mă stropește din greseala cu puțin sânge. Sângele îmi ajunge pe buza. Îi simt gustul și fără sa vreau îmi iau forma de lup. Las cuțitul jos și sar pe o fata. O musc de gat. Fata tipă și se zbate. O stâng tare de gat pana văd ca nu mai mișcă. Îmi iau forma mea om și merg la Toby.

Toby: Super!

Mă uit la mine. Îmi dau seama ce am făcut și fug în conac. Mă încui în baie. Mă lipesc de ușă și încep sa plâng. După mă mai calmez îmi fac un dus și merg în sufragerie. Îl văd pe Toby. Stătea întins pe canapea și se uita la un film. Mă așez și eu pe canapea, îmi pun căștile în urechi și ascult muzica.
Deodată aud un țipăt în bucătărie.....

Viața de criminal/Creepypasta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum