Probleme la conac...

907 57 0
                                    

Eu și Toby sărim de pe canapea și mergem la bucătărie.  Acolo îl văd pe Jeff. Îl strângea pe Black de gat și era gata sa îl înjunghie cu un cuțit.

Jeff: Cine a adus javra asta aici?!

Fără sa mă gândesc, îmi iau forma de lup și sar pe Jeff. Îl țin la pământ și îl mârâi nervoasă.

Eu: Dacă te atingi de un fir de par din blana lui, o sa regreți ca m-ai cunoscut!

Jeff se uita plictisit la mine. Da din cap afirmativ. Mă dau jos de pe el și fug lângă Black. Îmi iau forma de om și îl iau în brațe. Îi aruncă o privire rece lui Jeff și merg cu Black în sufragerie. Acolo o găsesc pe Sally. Din secunda în care îl vede, Sally sare fericita și îl mângâie pe Shadow.

Sally: Ce dragut e!  Cum îl cheamă?
Eu: Black Shadow. Vrei sa te joci cu el?
Sally: Da!

Îl pun pe Shadow pe jos și sar înapoi pe canapea. Sally se duce cu Black în camera ei. Îmi pun căștile în urechi și pornesc muzica. Peste puțin timp, Toby se întoarce la filmul lui.

Jeff trece prin camera și îmi arunca o privire rece. Nu îl simpatizam deloc. E mult prea sadic și bădăran. Și eu eram, pentru el destul de antipatica.

Deodată Slender se teleporteaza în camera.

Sleder: Tu ai adus javra aia aici?  *zice calm*
Sara: Da ce aveți cu el?! Am jurat ca o sa am grija de el. În plus lui Sally îi place...
Sleder; Bine...Dar dacă face probleme, tu răspunzi. Clar?
Sara: Da da..

Păluga se teleporteaza în biroul lui. Îl înjur puțin în gând.  Îl văd pe Toby.  Se uita plictisit la mine și merge la bucătărie. Se întoarce cu o farfurie pe care erau câteva vafe și se așează pe canapea. Mă duc în camera lui Sally sa văd dacă se înțelege bine cu Shadow. Deschid ușa și privesc uimită și puțin speriata în cameră......

Viața de criminal/Creepypasta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum