Amintiri din trecut

613 41 27
                                    

Alex se uita lung la copil. Nu spunea nimic. După câteva secunde pleacă în camera pe care i-a dat-o Slender. Mă așez pe canapea cu micul meu Shadow în brațe.

Îi mângâi ușor parul moale și îl strâng în brațe. Mă uit la el și văd ca privește ceva....ceva ce nu era....Se uita la un perete dar cred ca vedea ceva ce eu nu pot.

*Perspectiva lui Shadow *

Stăteam în brațele lui mami și mă gândeam la domnul acela cu ochiii galbeni....parcă îl știu de undeva....

*Fleshback *

Stăteam cuminte în casa și jucam cu mami. Tati era la vânătoare. Aud brusc o bubuitura iar mami ia în brațeNiște oameni au intrat în casa iar mami s-a făcut lup, m-a luat și am fugit în pădure. Tot se auzeau bubuituri iar mami a zis ca sunt arme și ca acei oameni sunt vânători...
Am ajuns în fata unei cabane. Mami mi-a spus "Stai aici  pana verific cabana " dar mi-a fost frica și am mers după ea. Am intrat pe ușă din spate și am mers în bucătărie. Atunci a venit mami...mami pe care o am eu acum....Nu știu ce s-a intamplat cu mami a mea adevărată dar mami Sara m-a luat și a avut grija de mine.

*End flashback *

BS: Mami? Ce s-a întâmplat cu adevărată mea mama? Și cu tata?

Sara: Nu știu pui mic...mami a ta era rănită grav și mi-a spus sa am grija de tine...Atât....

BS: Și cine e domnul ăla?  *referindu-se la Alex* El seamănă cu tati...

Sara: *măresc ochiii * Alex?

BS: Da! Așa îl cheamă și pe tati! El e tati!

Sara: Ești sigur pui?

BS: Da mami.

Sara: Stai puțin aici...

*Perspectiva Sarei *

Nu îmi vine sa cred...tatăl micuțului meu Shadow e Alex?! Trebuie sa vorbesc cu el...

Mă duc la Alex.

Sara: Hey...

Alex: Hey. Ce mai face puiuțul tău de lup?

Sara: Stiu ca e puiul tău.

Alex: Pff....Al meu? Ce glumă buna....

Sara: Dar Shadow a zis ca tu ești tatăl lui...

Alex: *oftează lung și privește podeaua* Numele lui era Kai...Am fost atacați de vânători...mama lui a murit iar eu am fost grav rănit....Mulțumesc ca ai avut grija de el.

Sara: Cu plăcere *zâmbesc blând *

BS: Mami ! Tati!

Micuțul ne ia în brațe pe amândoi zâmbind.

Toby vine și ne privește, mărind ochiii.
Toby: Stai...Tu ești tatăl lui?

....
Vreți sa continui cartea?...

Viața de criminal/Creepypasta Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum