Kapitel 6

430 12 3
                                    

"Vaaaaaknaaa!!"skrek någon i Corines öra. Hon stönade och höll för öronen. "KAN DU INTE FKN LÅTA MIG SOVA!?"skrek hon plötsligt och förvånades själv över hur högt hon skrek. "Oops, någon har tydligen pms...," sade den idiotiska rösten. Corine satte sig upp i sängen och tittade på personen som ruinerat hennes skönhetssömn. "Vad vill Du?" frågade hon Noah. Han flinade. "Det är frukost,"sade han bara och stack. Corine suckade och ställde sig upp för att gå till badrummet. Noah hade rätt. Hon hade pms. Men det är inte hennes fel att hon får världens häftigaste humör en gång i månaden och skriker på alla som irriterar henne..  Sedan gick hon till garderoben för att ta på sig något. 

Hon gick ner och precis innan hon gick in i köket hörde hon Noah säga:"Men jag varnar er jag tror hon har mens

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Hon gick ner och precis innan hon gick in i köket hörde hon Noah säga:"Men jag varnar er jag tror hon har mens." Hon log elakt och gick in. Alla utom tjejerna tittade på henne som om hon var ett spöke. Hon gick sakta fram till Oliver. Hon böjde sig mot hans öra. Han tittade rakt fram och svalde hårt. "Sjas," viskade hon. Oliver rest sig genast upp med sin tallrik. Corine satte sig förnöjt och började äta. Hon märkte flera gånger att till och med Alberto tittade på henne lite skrämt. Hon kände makten hon hade. Nu kunde hon få vem som helst att åka och köpa choklad åt henne. När hon var klar diskade hon sin tallrik och började gå upp till sitt rum. Melanie stoppade henne. "Vill du följa med och bada i poolen?" Frågade hon. "Har vi en pool!?"utbrast Corine glatt. Melanie log. "Japp". Corinne skyndade sig upp till sitt rum för att byta om. 

Hon sprang ner och i trappan mötte hon Alex

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Hon sprang ner och i trappan mötte hon Alex. Han tryckte sig mot väggen som om hon var giftig. Hon himlade med ögonen. Därnere mötte hon Melania och Aleena. De gick ut till poolen. 

De gick i och hade vatten krig och kände sig som femåringar igen

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

De gick i och hade vatten krig och kände sig som femåringar igen. Sedan gick de upp, satte på musik och solade. Corinne satte sig upp på armbågarna. "Du Aleena hur mår Jackson förresten?"frågade hon. Han hade inte varit på frukosten. "Han mår bra. Han hade tur att han blev skjuten i armen bara. Han får gå upp ur sängen imorgon. Du anar inte hur gärna jag skulle vilja bryta benen på den som skjöt honom.."svarade Aleena. Corine skrattade. Plötsligt hördes indianskrik och killarna sprang ut med vattenpistoler och sprutade ner dem. De skrek och snart var alla killarna nerputtade i poolen. Tjejerna log stolt med händerna på höfterna. "Oss muckar ni inte med," sade Melania. De började gå in men självklart skulle Aleena halka och förstöra den coola viben. Corine suckade och hjälpte henne upp. Det hördes skratt från poolen. Aleena pekade mot dem med långfingret och mimade "Fuck you". De gick skrattandes in till köket. "Vad vill ni ha?" frågade Melania och studerade kylskåpets innehåll. "Ben & Jerry's!" skrek Aleena och Corine i munnen på varandra. Melania skrattade och tog ut tre paket glass. Men de han bara vara ifred ett par minuter innan alla killarna kom in. "Ben & Jerry's!? Ge miig!" utbrast Alex och gick fram till Melania. Han tog hennes glass ur hennes hand innan hon hann reagera och sprang ut. "HÖRRU GE TILLBAKS MIN GLASS!!" skrek hon och sprang efter honom. Alla skrattade och följde efter. Det här var en fight de inte ville missa. Melania och Alex stod mittemot varandra i vardagsrummet. "Kom och ta den då. Eller vågar du intee??"skrek han. "Aaaaaah!" skrek Melania och kastade sig över honom. Han höll glassen ur räckhåll för henne. Melania log elakt och plötsligt kysste hon Alex. Han släppte genast glassen och började kyssa henne. Men Melania tog glassen och sprang därifrån. Alla skrattade. Corine och Noah vek sig dubba och skrattade nästan ihjäl sig. "Jag...kan inte fatta.....att han gick på det där!" flämtade Corine. Alex satt på golvet röd som en tomat. Snart gick alla. Plötsligt var det bara Corine och Alberto kvar. Han tittade på henne länge. Corine tittade tillbaka och hans grön ögon hade hennes fast i sina. Han gick fram till henne och viskade i hennes öra: "Du ser sexig ut i den där baddräkten." Det fick henne att rodna och hon tittade ner. "Jag vet," sade hon och tittade upp. Han skrattade. Sedan strök han en hårslinga bakom hennes öra. Hon ryckte till. Han tittade in i hennes ögon. Det kändes som om han kunde se igenom henne. "Vill du se en film ikväll?" frågade han plötsligt. Corine visste inte vad hon skulle säga. "Eh... visst," svarade hon förvirrat. Han log och gick ut därifrån. Han var så förvirrande asså. Ena minuten kall. Sedan rolig. Och nu romantisk och frågade om hon ville se en film med honom!? Corine gick upp till sitt rum och bytte om till sina kläder. Sedan bestämde hon sig för att utforska de långa korridorerna. Alla dörrar var låsta. Men plötsligt gav en dörr efter när hon drog ner hantaget. Hon kikade in. Det var ett sovrum. Gigantiskt och säkert urdyra möbler. Hon gick in för hallå, hon var nyfiken. Hon gick fram till ett skrivbord med massa papper på. Hon sneglade på dem och en mapps namn fångade hennes intresse. Har han en mapp om mig? Tänkte hon. Hon tog upp den och där fanns en del bilder på henne och en massa basic fakta om henne. Hon bläddrade intresserat vidare och plötsligt flämtade hon till. Det var en bild på Sofie! "Vad gör du? frågade plötsligt en röst bakom henne. 




Warrior CatOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz