Part Nine

307 41 10
                                    

ממקומם בגיהנום, נאמג'ון וג'ין צפו במלאך יחד עם שאר החבורה, מתלבטים עד כמה כדאי להם להתערב במה שקורה שם.
טאהיונג נמצא שם יחד איתו, אבל הם עדיין דואגים לצעיר, הוא לא למד עדיין לשלוט ביכולת שלו, הוא רחוק משם.

אך אם ג'ין רק יחשוב על לרדת לכדור הארץ, אביו של ג'ימין יגרור אותו משם ללא שום מאמץ, נאמג'ון עצמו לא יכול לרדת בעצמו מאחר וייגרם כאוס שלם בגיהנום אם לא יהיה שם, הם היו תקועים.
כל מה שיכלו לעשות זה להתפלל.

****

אחרי שדיברו והשלימו פערים של כל הזמן שלא התראו, חבורת הבנים ישבה סביב השולחן בניסיון להכיר אחד את השני יותר טוב.
מיותר לציין שיונגי חשב שזה ביזבוז זמן מוחלט, אך כשהסתכל על ורוד השיער הוא הסכים בשנייה, וכולם שמו לב.

חוץ מג'ימין, כמובן.

"מה הדבר הכי נוראי שעשיתם?" כמובן שהשד שבחבורה ישאל שאלה כזו. כל אחד הירהר לרגע, וכששום תשובה לא התקבלה, טאהיונג לא היה מרוצה.
אין סיכוי שהוא יהיה היחיד שיהיה בגיהנום בתוך קבוצה של צדיקים.
"אין סיכוי שלא עשיתם כלום, חייב להיות משהו!" הוא לחץ.

בעל הבר משך בכתפיו והניח את ידו על כתפו של הוסוק לפני שענה, "יש כאלו שיגידו שלשכב עם גבר זה דבר נוראי."
זה היה הרגע.

כשג'ימין ראה את הקרבה בין השניים, תחושה לא מוכרת התעוררה בו, מה זה יכול להיות?
הוא הרגיש בחילה, בטנו התהפכה והלב העדין שלו התכווץ, הוא לא יכול לחלות, אז מה זה?

"זה לא דבר נוראי, אני עושה את זה כל הזמן. דבר נוראי יכול להיות גניבה, בחיים לא גנבתם?"

היד שלו עדיין שם, מלטפת בעדינות את הכתף של האחר.

"תודה אבל אני מעדיף להגיע לגן העדן ולא לגיהנום."

האמירה הזו הוציאה את המלאך מההתקף הקטן שהיה לו, זעם ניצת בו למשמע הדברים, וכמובן שזה נאמר על ידי אותו אחד שמוציא אותו מדעתו בשעות האחרונות.
"למה בני אנוש מעריכים את גן העדן מעבר למה שצריך? תאמין לי זה גיהנום בפני עצמו. אתה תעדיף ללכת לגיהנום המקורי מאשר לשם."




דרך מעולה להסתיר את היותך מלאך, ג'ימין.

"ואתה מדבר מניסיון?" יונגי צימצם את עיניו ובהה בצעיר.

"כמובן, חייתי בגן העדן 18 שנים."
אלוהים, תשתוק.

"בן כמה אתה?"

"18"

גיחוך נפלט מפיו של אפור השיער וידו עברה לשחק בשיערו של הוסוק, רק מגביר את תחושת העצבים אצל ג'ימין, "וואו, אף פעם לא ראיתי מישהו כלכך מלא בעצמו ושחצן, זה חדש."

"אני לא שחצן באמת חייתי שם."
שמישהו יעצור אותו.

"אז מה? אתה מלאך?"
היית פשוט חייב ללכת לשם.

Fallen Angel// YoonminWhere stories live. Discover now