אוקיי אז הודעה קצרה, אני רשמית סיימתי את השירות הלאומי שלי ואני בבית 24/7.
אני סתם לא זוכרת להעלות.
איך עבר עליכם החג?לתחילת הטקס ג'ין שיכנע את אביו של ג'ימין לתת לו לשיר, בלי מוזיקה מלבד הפסנתר, רק הנער בעל הכנפיים הכי יפות בגן העדן, צלילי הפסנתר המיוחדים וקולו הטהור והצלול. אף אחד לא ידע על מה השיר וגם אף אחד לא שמע אותו לפני, גם לא ג'ין, אבל הוא ידע שזה יהיה מדהים. הנער החושש התיישב ליד הפסנתר הלבן והתחיל לנגן מנגינה ששבתה את ליבם של כל הנוכחים בחדר, מחכים בציפייה לג'ימין שיפתח את פיו וישיר, כולם מחכים לשמוע את היורש.
תגיד לי (Tell me)
עם החיוך המתוק שלך, (With your sweet smile)
תגיד לי, (Tell me)
תגיד לי כאילו אתה לוחש לי באוזן (Tell me like you're whispering into my ears)
אל תהיה הטרף, (Don't be like a prey)תהיה חלקלק כמו נחש,(Be Smooth like a like a snake)
אני רוצה לברוח (I want to get away)לברוח הרחק הרחק ממני, (Get away away from me)
מי שזה לא יהיה, תציל אותי,(Whoever it may be, save me)זה ממשיך גם כשאני בורח, (It continues even when I run away)
אני כלוא בשקר. (I'm caught in a lie)
כלוא בשקר, (Caught in a lie)
תמצאו אותי כשהייתי טהור, (Find me when I was pure)
אני לא יכול להשתחרר מהשקר הזה, (I can't be free from this lie)
תחזירו לי את החיוך שלי, (Give me back my smile)כלוא בשקר, (Caught in a lie)
תמשכו אותי מהגיהנום הזה, (pull me from this hell)
אני לא יכול להשתחרר מהכאב הזה, (I can't be free from this pain)תצילו אותי, אני נענש. (Save me I am being punished)
המנגינה והשירה הופסקו בו זמנית ושקט השתרר בהיכל, ג'ימין הסתכל על כולם וראה אותם עם דמעות בעיניים, אפילו אמא שלו.
"היית מדהים ג'ימיני, בדיוק כמו שציפיתי," ג'ין לחש באוזנו של וורוד השיער שלא הביע שום רגש, חושש ממה שעתיד לבוא. הבוגר לאחר מכן הוביל את הנער לשלב הבא, המבחן.ג'ימין התהלך יחף לכיוון המים, לבוש בבגדיו הלבנים המפוארים שלו, ג'ינס לבן וחולצה מכופתרת לבנה שהחליפו את מכנסי הטרנינג הלבנים והחולצה הרחבה הלבנה שנהג ללבוש בכל יום. כנפיו הלבנות נישאות באוויר בגובה של 1.95, בעוד שגובהו של ג'ימין הוא 1.74, ומדהימות את הקהל הרחב שלא זכה לראות מקרוב את כנפיו של המיועד, עד לאותו רגע הנער המיסתורי השאיר אותם כסוד רק שלו ושל כנפיו.
"לפני כ-18 שנים בני נולד, נועד להשלים את מטרתו להיות לי לעזר כאן בגן עדן, בניגוד לאחיו הגדול שעבר לצד השני, נתן לצד האפל להשתלט עליו וגורש לגיהנום. אני בטוח שבני השני לא יאכזב אותי וישלים את יעודו." קולו של אביו של ג'ימין נשמע כרעם בהיכל שבו הכל התרחש, בעוד בנו הולך לכיוון המים הטהורים ובוכה בשקט, לא מאמין שהוא עומד לחרוץ את גורלו ולהיתקע בגיהנום הלבן הזה. הנער המיועד נעמד על קצה הבריכה ובחן את עומקה, אומנם הגבולות שלה היה צרים כמו של בריכה אמיתית אך העומק שלה היה עמוק יותר מהאוקיינוס. הוא מעולם לא חשב שיפחד ככה לטבוע, אך גם מעולם לא חשב שייחל ככה לטבוע.
YOU ARE READING
Fallen Angel// Yoonmin
Fanficלג'ימין המלאך המתוק, נמאס מהגיהנום הלבן שבו הוא נמצא ומחליט לברוח למקום שהוא ידע שאביו לא יוכל לשלוט בו כמו ששלט בו בגן העדן, כדור הארץ. בעודו מסתגל לחיים, לבני האנוש ולסלנג המוזר שלהם, ג'ימין מוצא חבורה שתגרום לו לפגוש אנשים מכל הסוגים..טובים, רעים...