"Formunda değilsin... Kedicik?"
Hızla yataktan fırlayıp lavaboya koştum. Belim ve kalçam deli gibi sızlıyordu.
"İyi misin Seon Hwa?"
Kusuyordum ve gelmesini istemiyordum.
"Git." Diye bağırdım ve kusmaya devam ettim.
Gitmişti. Kalıp benimle ilgileneceğini düşünmemiştim zaten ama bu kadar çabuk gitmesini de beklemiyordum.
Suçluydu ona midem bulanıyor demiştim ama yine de yapmıştı.
İstediğini vermek zorundaydım çünkü eğer başkasına giderse onu bir daha asla geri alamazdım.
Onsuz bir dünya düşünemiyordum.
Elimi yüzümü yıkadım ve yatağa yanına gittim. Ellerimi güzel yüzüne koydum.
"Babacık?"
Gözleri kapalıydı ve açmadı. Tepki dahi vermedi.
Bana kızmıştı.
"Özür dilerim. Bugün üşütmüş olmalıyım karnım ağrıyordu, bu yüzden böyle kötüydüm. Yarın daha iyi olacağım söz."
Ellerimi dudaklarında gezdirdim.
" Min Joon... Sevgilim yapma."
Sinirleniyordum ama belli edemezdim. Ona kızamazdım onun kediciğiydim. Onu seviyordum.
Onu elimde tutmalıydım.
Beline sarılıp uyumaya çalıştım.
Sabah olduğunda yanımda yoktu. İşi vardır diye düşünüp üstelemedim.
Beni sevmiyordu. Beni sadece seks aleti olarak görüyordu bu 1 senedir böyleydi.
Beni ne olarak gördüğünü umursamadan kediciği olmayı kabul etmiştim.
Yoksa başkası olacaktı.
Kendime küçük bir tost hazırlayıp yemeğe başladım.
Ailem Busanda yaşıyordu. Ben Seulde işletme okuyordum ve Min Joon ile kalıyordum.
Ailem ise kız arkadaşlarım ile kaldığımı sanıyordu. Kendimi kötü hissetmiyordum herkesin bir hayali olurdu benimkisi ise Min Joon'du.
2 katlı bir villası vardı. Min Joon bir şirkette çalışırdı.
Bazen eve ağzı burnu dağılmış bir şekilde bile gelebilirdi ancak işinden asla bahsetmezdi.
Ben de sorgulayamazdım.
Aniden gelen bildirim sesi ile kafamı yanıp sönen telefonuma çevirdim.
TAETAE: Acı çekiyorsun ve çektiren ben olmadığım zamanlarda buna katlanamıyorum.
Güldüm, sexting sever bir hayranım vardı.
Seon Hwa: Kkkk uza velet
TAETAE: İçine boşalmak istiyorum.
1 haftadır biri bana böyle mesajlar yazardı. Onu engellemiştim ama sonra başka bir yerden yazmaya başladı.
Seon Hwa: Bana fotoğrafını yollarsan bir düşünürüz
TAETAE: Yolladım ya zaten
TAETAE:
Bana Bts'ten V'nin fotoğraflarını atıp duruyordu. Onun Tae olmadığını biliyordum.
Seon Hwa: Ben de Park Jimin'im.
Seon Hwa: Kkkkk
Seon Hwa: Artık yazma çocuk ciddiym
TAETAE: Yapamam mutsuzsun.
TAETAE: Korkunç bir aşk, aile ve seks hayatın var.
TAETAE: Sana mükemmel şeyler yaşatmak istiyorum.
Telefona gözlerimi kısıp baktım. Siktir bu çocuk bunları nereden biliyordu?
Derin bir nefes aldım sinirlenmiştim.
Seon Hwa: Bana bir daha sakın mesaj atma yoksa seni öldürttürürüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hot&Bad | KTH
Fanfiction"Acı çekiyorsun ve çektiren ben olmadığım zamanlarda buna katlanamıyorum." Dikkat! Smut, fluff, dark romantizm, güzel anlar, şiddet, küfür ve duygusallık içerir. Eğer 18 yaşından küçükseniz lütfen okumayınız. Kitabın telif hakkı geçerlidir. Boy×Girl...