Min Joon gözlerini sonuna kadar açmış bana bakarken içimdeki ses her şeyi bittiğini bağırıyordu.Her şey bitti Seon Hwa.
Bitemezdi.
Ben ki hayranı olduğum dünyaca ünlü idolü kendisine aşık etmeye çalışıyorsam, elbette ki inişlerim ve çıkışlarım olacaktı ama işin sonunda, Kim Taehyung ile aynı yatakta güzel bir sabaha uyanırken bu anları gülerek hatırlıyor olacaktım.
Ya da çocuklarımız Kim cinsiyetini bilmediğimiz için ismi yok'a ve Kim cinsiyetini bilmediğimiz için ismi yok'a bunları şömine önünde patlamış mısır yerken anlatacaktım.
"SEON HWA?!"
Min Joon'un sesi ile irkildim. Tamam şimdi güzel bir yalan bulmam gerekiyordu o kadar.
"Ya Min Joon." Dedim gülerek.
"Koskoca Kim Taehyung'un bana gecelik yollayacak hali yok ya. Mina'nın bir şakasıdır işte."
Sesimin titrememesi için büyük bir çaba sarfetmiştim ama elim ayağım gayet titriyordu yani ortadaydı.
"Öyle mi?" Diye sordu tek kaşını kaldırarak. Pek de inanmış gözükmüyordu.
"Öyle tabii canım. Geçen bize geldiğinde kendi söyledi hatta hiç geceliğin yokmuş ben sana alayım diye. İnanmıyorsan git Mina'ya sor."
Min Joon'un eli, ciddi yüzünde tek bir minik dahi oynamadan cebine gitti ve telefonunu aldı.
"Hadi al, ara Mina'yı sor. O mu göndermiş öğren."
"Ya şimdi gece gece kızı neden rahatsız edelim? Ben yarın sabah so-"
"ARA DEDİM!" Diye bağırdığında üçletmeden Mina'nın numarasını girdim.
Ayrılmasından geçtim umarım beni bu gece burada öldürmezdi.
"Sesi hoparlöre ver." Dediğinde içimden anasına bacısına söverek dediğini yaptım.
"Alo?"
"M-Mina ben Seon Hwa."
"Aaa Seon Hwa naber? Neden Min Joon'dan aradın?"
Şimdi zeki olmam gerekiyordu. Min Joon anlamadan Mina'yı ayarlamam gerekiyordu. Kim Taehyung ile evlenmem gerekiyordu tanrım lütfen lütfen lütfen.
"Şimdi Mina'cığım senin sesin hoparlörde ve Min Joon da yanımda biz sana bir şey soracağız."
Ses gelmediğinde devam ettim.
"Şimdi bizim eve bir gecelik geldi ve üstünde de Kim Taehyung'dan geldiğine dair bir not var. Ben de Min Joon'a bu aralar seninle gecelik hakkında konuştuğumuzu ve senin de bana almak isteyeceğini ve bu geceliği de kesin senin bana aldığını söyledim kesin olarak sensin dedim ben dedim bunu senden başkası olamaz çünkü. Sen mi aldın ve gönderdin?"
Min Joon'un sinirden şimşekler çakan gözleri üzerimde gezinirken Mina 'hayır' dese şurada bayılacaktım.
"T-tabi ben aldım. "
Derin bir nefes aldıktan sonra Min Joon'a dönüp bak gördün mü o almış bakışları atıyordum ki Min Joon telefonu elimden aldı ve kendi ağzına yaklaştırdı.
"Üstünde neden Kim Taehyung yazıyor peki?"
"B-bilirsin o V biaslı bir army ve ben bir armyi en çok mutlu edecek şeyin biasından gelecek bir gecelik olduğunu düşündüm."
Min Joon hiçbir şey demeden telefonu kapattı.
"Gördün mü? Sana söylemiştim."
Min Joon hala susuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hot&Bad | KTH
Fanfiction"Acı çekiyorsun ve çektiren ben olmadığım zamanlarda buna katlanamıyorum." Dikkat! Smut, fluff, dark romantizm, güzel anlar, şiddet, küfür ve duygusallık içerir. Eğer 18 yaşından küçükseniz lütfen okumayınız. Kitabın telif hakkı geçerlidir. Boy×Girl...