Değişik

7.9K 426 426
                                    


Tüm masayı topladıktan sonra ıslak bez ile sildim.

Bezin ıslak olma nedeni göz yaşlarımdı...

Sürekli kendimi bir pislikmiş gibi hissettiren Min Joon'un kusursuz yüzü aklıma geldiğinde pişmanlıkla kavruluyordum ama Taehyung için kavrulmaya değerdi.

Bir kere olsun ben de mutlu olmak istiyordum.

Bir kere olsun ben de birilerinin duygularını önemsemeden konuşmak,arkamdan biri günlerce ağlasa bile dönüp bakmamak çok güzel olurdu.

Şu vicdan şeysi sadece bende mi vardı ulan?

Min Joon, beni insan yerine dahi koymadığı 1 senenin sonunda açık açık sürtük demiş ve sonra da özür dilemişti. Şimdi de ondan iyisi yoktu.

Ben de Min Joon'u kullanıp Taehyung'u etkiledikten sonra özür dileyecektim.

Ve aynı şu an benim affedemediğim gibi, Min Joon da beni affeder mi affedemez mi zerre umursamayacaktım.

Bu yüzden şu saatlerce ağlamama neden olan notu çöpe atıp, hazırladığı kahvaltıyı da aç olduğum için yiyip toparlamıştım.

Taehyung'un ani ruh hali değişimi sonucu evden tek bir yudum omlet bile yiyemeden çıkmıştım yani doğal olarak midem kazınmıştı.

Telefonum masanın üstünde yanıp sönerken alıp baktım.

Keşke Taehyung olsaydı dedim içimden ama değildi.

Min Joon:

Min Joon: Eve geldin mi sevgilim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Min Joon: Eve geldin mi sevgilim?

Seon Hwa: Geldim, ve sürprizi gördüm.

Seon Hwa: Özür dilerim gerçekten

Min Joon: Sorun değil, ama bu akşam aynısını senden bekliyorum. Bir misafirimiz var.

Seon Hwa: Yanında Taehyung da olacak mı?

Min Joon: O veletle seni bir daha aynı ortama sokmamayı planlıyorum :)

Seon Hwa: Yok hayır Mina için dedim o da çok görmek istiyor da parası yok ben de dedim bize geliyor arada çağırayım seni.

Min Joon: Tabi tabi eminim öyledir 😅

Min Joon: Benim yeni asistanım gelecek.

Seon Hwa: Tamamdır. Saat kaçta?

Min Joon: Bir tane toplantım var. Saat 8 gibi biter. 9'a doğru geliriz.

Seon Hwa: Anlaştık👌

Min Joon: Seni seviyorum

Seon Hwa: Ben de

Telefonumu aldığım yere geri koyup sırtımı kütleterek salona doğru geçtim.

Hot&Bad | KTH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin