Vazgeçememek

9K 544 675
                                    


Dilim tutulmuştu.

Bu şimdiye kadar hiç yaşamadığım bir deneyimdi.

Ortak banyo, banyoda seks.

Hala gözlerime bakarken anlayışla gülümsedi.

"İstemiyorsan sorun değil."

Tekrar arkasını dönmesiyle transtan çıkıp iki adımda yanına ulaştım.

"İstiyorum."

Zafer kazanmış gibi merdivenlerde önden çıktı ve arkasından da ben.

İlk birlikle olduğumuz odaya girip kapının arkasından iki tane havlu alıp birini bana uzattığında hemen aldım ve yine aynı pozisyonda banyoya doğru yürüdük.

Banyonum ışığı fazla olduğu için ışığı kapatıp tam da küvetin üstünde ve kenarlarında bulundan küçük led ışıklardan birkaçını açtı.

Gözüm alıştıkça etrafı daha net görmeye başlamıştım ama çok da net değildi. Bu aslında daha iyiydi çünkü soyunmak konusu beni biraz geriyordu. Sonuçta bilmiyorum biraz tuhaftı. Tamam o soyunsun ben soyunmayayım.

Hala kapının yanında dikilirken gidip suyu açtı. Yavaş hareketleri, suskunluğu ve düzensiz nefes alışverişleri ne kadar yorgun olduğunun kanıtı gibiydi. İçim yanmıştı.

Üstündeki tişörtü ve pantolonu çıkartıp küvetin kenarına bıraktıktan sonra baksırını da çıkartıp yarısına kadar dolmuş ve hala dolmaya devam eden küvete girip yalandı.

"Neyi bekliyorsun?" Dediğinde irkilmiştim. Gömleğimin düğmelerini açıp çıkarttıktan sonra yavaşça onun eşyalarının üzerine koydum. Eteğimi de çıkartıp iç çamaşırlarımla kaldığımda kesinlikle kalbim ağzıma atıyordu.

Fazlasıyla gerilmiştim.

Ben iç çamaşırlarımı çıkartana kadar şu küveti doldurmuştu, bu yüzden çeşmeye uzanıp suyu kapattı. Ilık suya ayağımı sokup hızlıca içine girdim ve ben de arkama yaslandım.

Yaslandığı yere başını dayamış gözleri kapalı bir şekilde duruyordu ancak bacaklarımız birbirine deyince mayışmış gözlerini araladı.

Gözlerine bakmamaya, banyoyu incelemeye çalışıyordum ancak tam tepemizdeki beyaz ışığın Taehyung'un yüzünü aydınlatması daha güzeldi. Gözlerini çekmeden bana bakıyordu. Vücudumu da süzmüyordu, sadece bana bakıyordu.

Hiç konuşmadan bakıyordu.

Utandığımı anlamasının daha utanç verici olacağını düşünüp "Neden öyle bakıyorsun?" Diye sordum. Sesim titrememişti. Yalan ve oyunculuk ustası olmuştum.

"Min Joon seni neden sevmiyor acaba?"

Sorduğu sorunun cevabını kendisi de vermeliydi.

Omuz silkmek istedim ama umutsuz bir platonik aşık rolü yapmam gerektiği için iç çektim.

"Sanırım eşcinsel."

Gülümsedi ve bakışlarını küvetin kenarındaki şampuana yöneltti.

Dibinde kalmış şampuanı eline gelmesi için sarstıktan sonra başarısız olup kapağını açtı ve içine şu koyup tekrar eline döktü.

"Bitmiş mi?"

"Sanırım. Senin için yeterli olacak kadar var ama." Dediğinde şampuanı elime aldım.

Artık kaç kızla bu banyoya giriyorsa şampuan bitmişti.

"Ben bunu kullanmak yerine eve götüreyim." Dedim şampuan kutusunu incelerken.

Hot&Bad | KTH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin