okulun ilk gunu

39 7 2
                                    

Bir hafta sonra

Yeni hayatıma alışmaya başlamıştım ve beklediğim gibi değildi kesinlikle yani düşündüğüm kadar kötü deyildi burdaki hayat .

Hayat böyle işte
Korku kadar kaçar
Cesaretin kadar savasirsin!
Açım mi?
Geçmedi...alistim sadece

Babamın yaptıkları artık umrumda bile deyil ne hali varsa görsün ,o artık benim babam deyil bu kadar nokta.
Ben eskisi gibi değildim ,eski ben ve şimdiki ben çok ayrı ,kendimi çok seven ben yani eski ben artık kendimden nefret ediyorum kendimden tiksiniyorum .

Sabah annemin cirtlak sesi ile uyandım ama bundan şikayetçi deyilmi annem bana iyi geliyor o benim tek varlığım ve onu gerçekten çok seviyorum.
O günden beri babam dediğim herif hakında hiçbirşey konusmamistik o olayları olmamış gibi davranıyordu  yani calisiyorduk .

Bugün okulun vardı v ben daha okul elbisesi almadığım için bugün sivil gidecektim oh ne güzel.

Bugün okulun vardı v ben daha okul elbisesi almadığım için bugün sivil gidecektim oh ne güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buraya geldiğimden beri simsiyah takılıyorum .bana huzur veriyor kimse beni görmesin istiyorum kimse bana bakmasın kimse benimle konuşmasın istiyorum ,hem gerek te yok yani .
Üzerini giyip kahvaltı yapmadan evden ayrıldım ,okula doğru y uruyordum ifade sizce ,okul yakındı ama ben biraz yolundan korkuyorum zaten bizim oturduğumuz mahalle hiç tekin deyil bunu nerden anladın desen ,anlamamız mümkün deyil hergün sabah akşam polis arabası sirenleri istiyorduk ve bu oldukça rahatsizz ediciydi ama onu  dışında komşular çok iyi ve sevecenlerdir annem kendine iki üç kanka yapmış bile .

Beni derin düşüncelerimden ayiran çığlık sesleriydi  garip diyerek çığlık sesinin nerden ve kimden geldi ni çözmek için sese odaklandim ses yakından geliyordu biraz daha ilerleyip sağa döndüm ki çıkmaz sokak ,gördüğüm manzara ile şoka girdim ,tam karşımda iki otuzlu yaşlarında genc adam ,bir kızı köşe ye çekmişlerdi yok artık bu mahallede bir bu eksikti kızın hıçķırı ile  daldigim düşünceler okkalı bir tokat atıp kendime geldim ,onlara  yaklaşıp nerden geldiği bilinmez bir cesaret ile''kızı bırakın "dedim adamlar ve kiz sesin geldiği yere yani bana bakıp alayla gülüp tekrar önlerine döndüler çok sinirlendim şimdi ve bilmiyorlardı benim gözüm dönünce neler yapa bileceğim sert ve yüksek sesle "bırakın lan dedim kızı "  dedim bütün sinirimle bu sefer bana bakmakla kalmayıp yanıma doğru geldi biri diyeti ise hala kızın yanında ve simsiki tutuyordu kızın kolunu ,yanıma yaklaşan karşıdaki adama ,ne adamı be pis herif ,ona döndüm sendeleyerek geliyordu ve üstü başı kirli eski yırtık pirtikti  sanirim icmisti ve cok fena sarhostu ,yaklaştı yaklaştı ve tam dibime girdi "bu ne sinir güzelim az akın ol "dedi ve elini kaldırıp tam sacima dokunacakti ki ben ondan önce davranıp elini alıp tüm gücümle elini çevirdim bu pislik aci ile kıvranırken karsidakine dönüp "son kez diyorum bırak kızı "dedim o arada buradaki pis herifin elini dahada çevirdim pislik hem bana yalvarıyor hem kurtulmaya  çalışıyor hemde çığlık atıp yardım istiyordu ,daha fazla dayanamadı diz çöktü önümde bende onun acısını dahada artırmak için ayağımı dizinin üstüne bastırıp kolunu çeviri halde yukarı kaldırdım bu onun dahada aci çekmesine izin verdim ,karşımdaki pislik bütün dikkatini bana vermişti çünkü benden böyle bişey beklemediği besbeliydi ,karşımdaki pisliğe bakarken acımasızca gulumsedim "sen hala birakmadin mi ?yoksa sende mi istiyorsun?" Dedim sesimin acımasız soğuk ifadesiz çıkması oldukça hoşuma gitmişti açıkçası ,pis herife döndüm  hala aci çekip bana yalvariyordu bende soguk bir gulumseme nin ardından "uzgunum"dedim ve cevirdigim koluna boşta olan ayağıyla tekme atim gelen ses ile gulumsemem büyüdü pislik aci ya daha fazla dayanamadı ve bayıldı ,yuzumdeki gülümseme ile karşıdaki pisliğe döndüğümde sonraydı "ayyy kolu kırıldı galiba ha nedersin  sence kirilmismidir?"dedim alayla, bir bana bide pis arkadaşına bakıp arkasına bakmadan kaçtı .
Iyi iş başardım aci da olsa aglama sesi ile karşıdaki kiz a baktım ,kiz hickira hickira aglamaya basladi ve sertini arkasindaki duvara yaslayip kayarak yere comeldi ellerini dizine bırakıp başını da kollarına yasladi ,yanına yaklaştım okul elbisesi ileydi okula gidiyordu galiba benim gibi ,gömleği param parça olmuştu deri ceketimi çıkarıp onun üstünü ortum bana bakıp burnunu çekti ve kalkıp bana simsiki sarıldı kulağıma yaklaşıp "teşekkür ederim can dostum"

Merhaba ben geldim nasıldı beğendiniz mi eğer begendiyseniz oy atın lütfen

Sizleri seviyorum cirtiklerim 😆😊☺😀😁😂😃😄😅😕😤😣😮😴😢😡😬😬😣😡😑😐😩😨😁😁😂😅😊😁😃😅😄😃😡😴😈😮😮😄😮😆😆😠😇😗😙😘😞😒😍😒😞😷😶😋😝😜😛

Sevdiğimden kalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin