Arkama döndüğümde iki sarhoş erkek hata üç arkadan biri daha çikti ben şimdi ne yapacam bir kişi olsalar bebek iki kisi olsalar biraz zorlanirim ama bunlar üç kişi ya bana doğru gelmeye başlardilar ama biri kapida bekledi işte bu iyi oldu orta yaşlarda idi ikisi ama arkadaki gençti benim yaşlarimda gibi idi .gelip dibimde durdular gozlerim korku ile açildilar "ne bebeyim bizi beklemiyormuydun yoksa " alayla güldüm "yoo tamda sizi bekliyordum elim zaten kaşiniyordu iyi oldu gelmeniz "onlarda kahkaha atmaya başladilar bende onlara takildim "hem şakaci hem seksi ado baksana buna nekadar seksi ve güzel ahh tanrim mukemelsin bebeyimm "yanindaki arkadasinin adi demek ado himm iyi .ne iyisi be kafayi yedim korkudan galiba offf neyapacam adam bana yaklaştı yaklaştı ve tam dibime girdi bide bu yetmezmiş gibi elini kaldırıp yanağıma ordanda boynuma götürdü eeee yetti beee benden günah giti bu sefer elini alıp arkasından döndürdüm o acı ile bağırırken ben onun diz kapağına tekme atım ve sonuç önümde diz çöktü o acı ile bana bakarken ben acımasızca dizimi o geçirdim ve mutlu son yere yayıldı ,bayıldı.
Ben yerdekinden gözlerimi aldım ve önümdeki piçe bakacaktım ki ,ne olmuş böyle burada etraftaki çiçekler devrilmiş bazıları ise paramparça olmuş bazı bitkiler yerleriden sökülmüş ve yerlerde ise nerden çıktığı bilinmez cam kırıkları vardı onlardan 👀 gözlerimi aldım ve önümdeki adama döndüm uzun boylu kirli sakalı burdan görünen masmavi gözleri erkeklere oranla küçük bir burnu ve alnına dağılmış burdan bile beli olan yumuşak saçlar ben onu izlerken "iyi misin"dedi ben de hemen kafamdaki herşey i bir kenara koyup başımı saladım gözlerim onun gözlerine daha fazla bakamayarak etrafta gezdirdim ki adamların diyer kalanı da yerde kanlar içinde yatıyorlardı bunları ben yapmadığıma göre o mu yapmıştı ama neden "neden yaptın" dedim salağa yatıp "neyi" diye sordu umursamayan hali ile "sence"dedim adamları göstererek sert bir şekilde "ımmm galiba seni kurtardım ki böyle bir karşılık beklemiyordum açıkçası belki bir teşekkürler diyebilirdin en azından yada hiç konuşma dan bir öpücük"dedi sinsi bir şekilde gülümseyerek eee yeti be ben sana gösterecem öpücüğü dur sen "birinci si ben halederdim sana gerek yoktu ikincisi ise çok mu istiyorsun öpücük" dedim sinsi bir sırıtma ile bana bakıp sadece kafasını saladı gülümseyerek ben ona gülümseyerek giderken onunda aynı ifadede olduğunu gördüm yaklaştım yaklaştı ve yaklaştım elimi omuzuna atarak ordanda ensesine okşayarak götürdüm o hiç boş durur mu elini hemen belime koyarak beni kendisine çekti ve hemen dudaklarını benimkilerle birleştirdi o beni öperken ben güzel bir pozisyon buldum ve bulduğum gibi atım tekmemi kıymetlisine hemen benden ayrılıp yerde iki büklüm oldu bende hemen ondan ızaklaşıp kapıya dayandımve arkamı döndüm al sana ömrün boyunca hiç unutamadığın bir öpücük yakışıklı salak nasıl güzel mi" dedim ve ona göz kırpıp sonkez ona bakıp oda bana ölümcül bakışlar atıyordu ve bende hemen içeri girip lavabo ya gittim ellimi yüzümü yıkıyıp kurutuktan sonra kendime çeki düzen verdim ve çıktım ordan .
Masaya doğru yürüdüğümde bana dordu gelen bir adet selim beni görür görmez derin bir nefes verdi endişelendiği her halinden beliydi ben gittim o bana yaklaştı ve bana "nerde kaldın bende sena bişey oldu sandım iyi misin?" Off baydın ama sende ya "hayır selim bişeyim yok daha önce dediğim sadece hava almaya gittim."
Yerlerimize oturduk ama selim bana çok yaklaşmıştı bu sefer bu ne istiyordu yaa bıktımm ama . Alya nın çığlığı ile ona döndüm "abiiii" dedi ve yerinden kalkıp bir adama sarıldı adamın sadece yan profilini görüyordum ama bu bile onu tanımama yeti inanamıyorum yani bu bu adam yani salak yakışıklı alyanın abisi mi? Yok artıkkk ve ben ne yapacaktım bundan sonra offf bu hiç iyi olmadııı🤪🤪🤪🤪Merhaba arkadaşlar ben geldim nasıl oldu ve sizce alyanın abisi kim olabilir lütfen yorum kısmına yazın ve unutma dan oy vermeyi unutmayın 🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdiğimden kalan
أدب نسائيAleda 17 yaşinda dedi dolu mukemel bir genc kizdir mutlu huzurlu bir hayati vardi .ki... annesi ve babasinin tartişmasina şahit olana kadar .Hayati birden mahfoldu darma darmadağın oldu Yeni hayati tanidi ilk sonra en yakin arkadaşi alya yi ama onu...