sabah yine bagiris sesleri ile uyandım 'ne oluyor yine ya 'yorganı üstümden atıp yataktan kalktim babamlarin odasina dogru yurudum bagirislar bugün daha sidetliydi sanki bugün başkaydı konuları ama ne içimdeki o kötü h isi yok etmek amaçlı derin bir nefes alıp verdim kapının yanına geldiğimde kapı aralikti istemeden kulak misafiri oldum"allah senin bellani versin zafer bunu bana kızına nasil yaptın hi nasil yaptın o kadına dokulurken ben hic mi aklına gelmedim ,tamam beni bırak ya alera hicmi aklına gelmedi nasil yaptin nasilllll!!!"hayli babam bunu yapmış olamaz anneme bana bunu yapmış olamaz değilmi yapmamıştır ya yapmamıştır bize bunu yapmamıştır...
"Ben onu seviyorum ben seni hiç sevmedim seninldde zorla evlemistim eğer aleraya hamile olmasaydım bırak seninle evlenmeyi yüzüne bile bakmazdim "babam neler diyordu böyle benim babam olamazdı bunları söyleyen babam olamazdi "allah bellani versin ben kızımı da alıp gidiyorum buralardan ne kızımın yüzünü nede benim yüzümü gormuyceksin bundan sonra sende yeni karını ve cocugu la mutlu olursun "ne bide bebek mi vardı kendimi tutamıyorum artık daldım içeri ikisinin gözü bana döndü gözyaşlarımı silerek babamın karşısına geçip "yazıklar olsun sana ,senin gibi bir baba olmaz olsun ,bugünleri gorecegime ölmeyi eglerdim sen artık benim için bir hicsin" babamın sağ gözünden bir yaş aktı ve bana sadece bunları soyledi"ozurdilerim"dedi kalbime bir ağrı girsede umursamadan arkama dönüp annemin elini tutup bahçeye çıkardım havuz başında sadece birbirimize bakıyorduk annem ağlıyordu ama aglamamaya çalışıyor du güçlü olmaya çalışıyordu ,burnunu çekip ellerime bakıp ellerimi elleri ne aldı simsiki tutu gozlrri tektat benimkilerle bulusunca ufak aci dulu bir gulumseme yuzune yerlestirdi ve"kizim gidecek burdan ankara ya gidecez benim orda eski bir evim var hem bir miktarda param var gidelim orda kendimize yeni bir hayat kuralım hi edersin ?"
Annem ya benim herşeyi yapıyordu ben hem onu yalnız bırakmayacağım bundan sonra sadece ben ve o başka hiçkimse yok "annem sen yeterki yanımda ol ber herşeye razıyım "dedim ve ona kollarını doladim .yeni hayat bekle ben geliyorum. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdiğimden kalan
Romanzi rosa / ChickLitAleda 17 yaşinda dedi dolu mukemel bir genc kizdir mutlu huzurlu bir hayati vardi .ki... annesi ve babasinin tartişmasina şahit olana kadar .Hayati birden mahfoldu darma darmadağın oldu Yeni hayati tanidi ilk sonra en yakin arkadaşi alya yi ama onu...