Okulun ilk günü 2

26 7 0
                                    

Olay sonrası
Alyanın gömleği paramparça olmuştu ve benim deri ceketimi üstüne giymişti ve boğazına kadar çekmişti böyle daha iyiydi . İlk küçük magazaya gittik ona bir okul gömlegi aldıktan sonra bana telefon numarasını verdi neymiş efendim ben artık onun biricik arkadaşıymışım yok kıçımın kenarı ,yok yani tanımadığı bir kişi sonuçta bukadar sıcak kanlı olmak mantıksız . Ve en nefret ettiğim şeyi yaptı ,yanağıma sulu bir öpücük kondurdu ve koşa koşa benim tersime doğru gitti . Offff inşlh birdaha karşıma çıkmaz nekadar sinir bozucu bir kız .

Okulumu gördüğümde yüzümü ekşitim bune yaa bir benim esli okuluma bak bide buna ,ben burda nasıl eğitim görecegim dokunduğunda yıkılacak gibi duruyor boyasının yarısı sökülmüş iki katlı büyük bir bina mı diyim ne diyim anlamadım çok bakımsız kalmıştı ama benim eski okulum altı ayda boyası yenilenir bütün tadilatı yapılırdı.
İç çekerek okulun büyük bahçeye açılan kapı dan içeri girdim ama girmez olaydım herkes ama herkes bana bakıp fısıldıyor du beni fazlaca rahatsız ediyor du bu durum ama ben kimseye bakmadan kimseyi umursamadan içeri doru gitmeye devam etim ki biri bana arkamdan sarıldı ben kaskatı kesilmiş bir şekilde duruyordum kim diye arkama bakacak ken "kahramanım"dedi arkamdaki ama bu ses alya ama onun burda ne işi vardı belimdeki ellerimi tutum ve sertçe alıp itim ve kaşlarımı çatıp arkama döndüm sert bir şekilde "senin burda ne işin var beni takipmi ediyorsun sen"dedim sert bir şekilde ama o bunu umursama yarak gülümseyerek "sen bizim okulda ne yapıyorsun asıl onu söyle" ne yani benn bu cadının okulunda mı okuyacaktım şaka gibi gerçekten inanamıyorum " yani sendemi bu okulda sın öylemi"dedim emin olmak istercesine elierini birbirine vurarak sevinçle kahkaha atı ve " ne olur seninde burda okuduğunu söyle lütfen"dedi ay ölecem şimdi yaa bu yılışık benden ne istiyo ya bıkkınlıkla offff layıp arkamı döndüm ve okula doğru yürümeye devam etim ama o hala benim peşimden geliyordu ben bundan nasıl kurtulacaktım acep ....

Bir ay sonra
Yeni hayatıma çok alışmıştım günler çok eylenceli ve oldukça hızlı gidiyordu tabiki alya sayesinde alya bana yeni hayatımda verilmiş bir hadiye çok mutluydum yeni hayatımdan .
Bugün alyanın doğum günü ben ve onun annesi ile yaptığımız plan çok güzel ve tıkır tıkır işliyor.

Sabah erkenden uyanıp üstümü giydim

Çantamıda aldım ve evden çıktım.Alyanın evine doğru yürüdüm evleri çok yakındı hemen bir aşağıdaki sokaktı . Nihayet eve vardım heycanlıydım ama yüzüme yansıtmıyordum çünkü bana yasaktı ruhum bana yasakladı , kapıyı çaldım ve bekledim alya yüzünde kocaman bir gülümseme ile kapıyı açtı ama beni görünce gülümseme birazda olsa küçüldü ne olduğunu anlamadım ama sanki başka birini bekliyordu "ne o başka birinimi bekliyordun"acı ile gülümseyerek "abim sandım bir an ama iyiki geldin"

Alya ile lunaparka gitik planimda sabahtan aksama kadar burda kalmak ve alyanin evine gittmek cunku butun arkadaslari ve ailesi orda olacakti ve supriz yapilacak ordanda genclerle culube gidecez

Alyayla cok eyleniyorduk ki korku trenine bindik ve ......annnneeeeee....m.

Allahima ensondaki canavarin bize uzatigi bicakla altima yapacam diye cok korktumm.

Alyayla eve donuyorduk ikimizde cok yorulmuştuk taksi çevirip ölü gibi bindik hemen başimizi koltuğa yasladik ve gözlerimizi kapatik ama sadece kapatik yani ben kapatim alya horlaymaya bile baslamişti bu halina gulumsedim alya ile süper bir ikili olmuştuk ikimizde çok mutluyduk yüzümü cama çevirdim bizim mahalleye gelmiştik bizim evin önünden geçtiğimizde evimizin baştan aşaği beyaza boyatildığını gördüm şaşirdim ilk ama sonra aklima biyolajik babam geldi yine o getirtmiş kesin yine diyorum evet çünkü 3hafta öncede evi baştan aşagiya yeni mobilyalarla sermişti ben itiraz etsemde annem bana karşi çikti neymiş efendim ben bu eski evde çok zorlaniyormuşum çok mutsuzmuşum vb .
Neyse olanlar aklima geldikçe sinirleniyordum .şöförün"geldik abla "demesiyle kendime geldim çantamdan parayi çikartip ona uzatim parayi aldi ve" iyigünler "dedi ben başimi saladiktan sonra alyanin koluna dokunup onu dürttüm hemen uyandi ve arabadan indik , kapiyi anahtarla acti ve içeri girdi bende arkasindan girdim hava karardiği için ev sesiz ve karanlikti alya kapiyi kapatıp ışıği açti ve "SÜPRİZ"ilk korktuğu için yerinde sıçradi sonra sevinç çığlığı ati ve annesinin kucağina koştu sımsıkı sarildilar birbirlerine alya annesinin değerlisiydi ve tabiki alyanin abisi de abisini hiç görmedim ama bildiğim kadariyla 22 yaşinda ve mimarlik okuyormuş almanyada .

Alya üstünü deyiştirmeye gitiğinde bende eve gittim kisa bir dus alip üstümü giydim

Alya üstünü deyiştirmeye gitiğinde bende eve gittim kisa bir dus alip üstümü giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz açik olsada umursamadim bar sonuçta .bizim eve yakin olan çok güzel bir bara gitik arkadaslarla oturuyorduk ki bizim elanin bir kuzeni geldi galiba alya ile tanişiyorlarmiş onu kutladiktan sonra bana bakti gozleri parladi yuzunde sinsi bir gülümseme oluştu ve elini uzatı bende tebesüm ederek elini siktim "selim" dedi başimi saliyarak "aleda" dedim"memnun oldum aleda" "bende memnun oldum selim" dedim  çok yakişikli ve tatli bir çocuktu yeşil gözlü kumral saçlari  buğday tenliydi oldukça yakisikli yani bir ortama girdiğinde kızların dikatini çeken bir yapisi var .elanin sesi ile ona döndüm"ayyy arkadaslar burasi cayir cayir yaniyor ve burnuma aşk kokusu geliyor sizcede öyle deyilmi" dedi bana ve selime göz kirparak selim utandi yere bakti bir sure sonra gözleri bana döndü  gülümsedi bende gülümsedim tabiki öyle nişey olmayacakti ama biraz eylenmek fena olmaz.
Selim yanimda oturuyordu elini arkama yaslamiş ve uzaktan biri bize baktiginda kolunu omuzuma atiğini düşünür umursamadim bana hep soru soruyordu ve sorarken kulağima eğilerek söylüyordu tabi bilerek yaptiğinin farkindaydim çünkü ara ara boynumu kokluyordu .Ayağa kalktim hava alsam iyi olacakti çünkü selim beni sorulariyla boğdu alya ya eğilerek "hava almaya çikiyorum birazdan gelirim beni merak etme "dedim başini saladi tam bir adim da ha atmiştim ki bir el buna engel oldu elin sahibine döndüğümde selim olduğunu gördüm "nereye "dedi sanane "hava alicam " " bende geliyimi" dedi off gelme kardeşim yaa " yoo hayir gerek yok zaten hemen gelirim "dedim başini saladi  bende elimi çekip arka bahçeye çiktim burasi çok güzel  yerler duvarlar ağaçlar ....Mukemel.
Başımı kaldırdım yıldızları ve ayı izlemeye başladım çok güzellerdi ben gökyüzüne dalmıştım ki  bir ses işitim hemen arkamdan ve arkama döndüm sesin sahibini görmek için arkama döndüğümde bide ne göreyim 😲

Sizce kim yada kimler yorumlarfmda görmek istiyorum sizleri seviyorum çirtiklerimmm😁😁

Sevdiğimden kalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin