SENINLE ILK DEFA TATIM ASKTA IHANETI,SENDEN OGRENDIM SEVERKEN NEFRET ETMEYI...
ilk aşk ilk aşktır ya onun asla bir tarifi olamaz sen ne kadar seversen ne kadar aşık olursan ol o ilk aşk hep kalbimin en hasas yerinde durur öylece .
sen onu ne kadar içinde öldürürsen öldür o senin içinde yaşamaya devam edecektir çünkü çünkü çünkü? yok..
aşk böyle işte kavuşamamak ve ölesiye sevmek .hani bazen unutum dersin ya işte o anda bile onu düşünüyorsundur .nerde olduğun ne yaptığın ne yediğin ne içtiğin fark etmez hep o hep oo ve hep o olacaktır.
Aşk tek taraflı bir sevgidir ister kabul et ister etme . hani derler ya biz birbirimize aşığız YALAN onlarda tam olrak ne hisetiklerini bilmezler hele bi ayrılsınlar aradan bir kısa zaman geçsin bu kimdi diyecekler ...
BANA BUNU YAPMAYACAKTIN
ÖYLE SITIMDAN VURMIYACAKTIN BENİ
GELİŞİN GİBİ ONURLU OLMALIYDI GİDİŞİN
VE ÖYLESİNE GURURLU BİTİŞİN...
kızı umursamadan içeri girdim gözlerimle ulaşı aradım ama bulamadım salondan çıkıp mutfağa baktım yoktu oturma odasına baktım yoktu banyoya baktım .bakmaz olaydım o an kendimi öldürmek istedim bunların gerçek olmaması için gözlerimi kapatım ve tekrar açtım ama yok gitmiyorlar hala yırtık iç çamaşırları ordaydı banyonun yerinde o an kendime bir lanet çektim keşke hiç doğmasaydım diye bunları göreceğime ölmeyi tercih ederdim şüpesiz ağzıma gelen tuzlu tatla ağladığımı yeni fark etim hızla yüzünü elimin tersiyle silip burnumu çektim kendime gelmeliyim ama gözyaşlarım durmaksızın akıyorlardı çantamın sapından sıkı sıkı tutum destek alırcasına ve zorda bir adım atım ki karşımda gördüğüm yüz ile tekrar dünya başıma yıkıldı .ben ona ne yaptımda bana bunları yaptı ben onu sevmekten başka ne yaptım .
''aleda?'' dedi büyük bir şaşkınlık içerisinde ben ona burukça gülümsedim sadece çünkü onu hala deli gibi severken ona köpek gibi aşık ken nasıl onu kırma ihtimali olan bir cümle yada bir kelime söylerdim .
sadece gülümsedim sadece gülümsedim ama o gülümsenin içinde tırılyonlarca acı yatıyordu .ben biraz daha böyle kalırsam sarılırdım yine girerdim yuvama ama gururum ona engel odu .bir şeyide kendim için yapıp arkamı döndüm tam gidiyordum ki bileğimi tutan el buna engel oldu başımı ona çevirdin ne var der gibi ama gözlerine bakmadım ,bakamadım.''açıklıya bilirim'' dedi hah tabi açıklıyabilirsin ama neyi hangisini ağzımdan acı dolu bır kıkırtı çıktı istemeden .ve hemen yüzümde silindi elimi çekip hızlı bir şekilde evden çıktım ayakabılarımı umursamadan koştum koştum koştum ...
sahile geldiğimde kendimi bıraktım yere artık dayanacak gücüm kalmamıştı . ben aşık olduğum sevdiğim adamı kaybetim hemde en acı şekilde ALDATILARAK...
ağladım sevgim azalır sandım, ağladım bütün bunların bir rüya olur sandım,ağladım ağladım..
gözlerimi açtığımda bir hastane oasında olduğum pek uzun sürmedi sahi ben neden nasıl geldim buraya diye düşündüm ve gözümün önüne gelen görüntülerle gözlerimi sonsuza kadar kapatıp bir daha açılmamasını diledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdiğimden kalan
Genç Kız EdebiyatıAleda 17 yaşinda dedi dolu mukemel bir genc kizdir mutlu huzurlu bir hayati vardi .ki... annesi ve babasinin tartişmasina şahit olana kadar .Hayati birden mahfoldu darma darmadağın oldu Yeni hayati tanidi ilk sonra en yakin arkadaşi alya yi ama onu...