Las Vegas.
Böylesine ışıltılı bir şehir olduğunu düşünmemiştim. Mercedes ile sokaklarında gezerken gözlerimi bu renkli yüksek binalardan alamıyor ve istemsiz bir şekilde hayran kalıyordum. İnanılmaz bir yerdi.
"Burası çok güzel." demiştim Zayn' e dönüp. Şehre oldukça ilgisiz görünüyordu.
"Kumar, eğlence ve seks. Vegas bunlardan ibaret."
"Ben ışıklardan bahsediyordum."
"Doğru. Işıklar. Işıkları her zaman sevdin."
Şehrin merkezinde bugüne dek kaldığımız tüm otellerden çok daha lüks olan bir otelin karşısına park etmişti Zayn. Heyecanla aşağı inecekken bileğimden yakalayarak beni kendisine döndürdü.
"Bir şey mi oldu?"
Cevap vermeyip dudaklarını benimkilere bastırdı ve uzun bir öpücükten sonra geri çekildi, ardından aşağı indi. Ne olduğunu anlamamış bir şekilde ben de aşağı indiğimde yanıma gelip elimi sıkıca tuttu ve karşımızdaki otele doğru yürüdük.
"Conor' un numarasını şu arkadaşına gönderdin mi?"
"Bir saat içinde bana konumunu söyleyecek ve onun takibinde olacak."
"Muhtemelen bir otelde kalıyordur."
"Bu bizim için daha iyi olur."
Conor yarın ölecekti.
Resepsiyona vardığımızda Zayn lüks bir oda istedi ve sahte kimliği ile işlemler halloldu. Bu devasa büyüklükteki otelde odamıza varmamız birkaç dakikayı almıştı. Buna rağmen odamız mükemmeldi. Bir yatak odası, normal bir oturma odası ve epey büyük banyosunda, duş kabininin hemen yanında bir jakuzisi bile vardı.
"Dans edelim mi?" diye sordu Zayn. Mini buzdolabındaki mini şişeleri karıştırdı ve birkaç tanesini saniyeler içinde içti.
"Edelim."
Dev ekran televizyonu açıp müzik kanallarını dolaştı ve uygun bir müzikte kumandayı bırakarak bana döndü.
Birlikte belki de bir saat boyunca sadece dans etmiştik. Dans ederken birbirimizi döndürüyor ya da öpüşüyor sonrasında kahkahalar atıyorduk. Tıpkı küçükken olduğumuz gibiydik. Ve onun kahkahasını her duyduğumda yanında olmayı ne kadar çok özlediğimi fark ediyor ve ondan hiç ayrılmak istemiyordum. Oturup geleceği düşünsem bunun çok korkunç bir fikir olduğunu ortaya koyardım fakat geleceği düşünmek istemiyordum ben. Şu an çok mutluydum. Sonsuza kadar şu anı yaşamak istiyordum.
Öpücüklerimiz daha da alevli bir hal aldığında üzerimizdeki kıyafetlerden kurtulmak uzun sürmemişti. Bedenimi yumuşak yatağa yatırdı ve üzerime tırmanıp her noktama dudaklarını değdirdi. Bir bütün olduğumuzda ise ruhum bedenimden ve bu dünyadan yükselmişti sanki. Onsuz geçen her nefesimde, aslında şu an için yaşamaya devam ettiğimi anlamıştım. Ve her hareketi, ona olan duygularımın önündeki duvarları birer birer kırıyordu. Onu seviyordum. Her zaman sevmiştim. Onsuz mutsuz ve boş olmamın nedeni de bundandı.
Dakikalar sonra yanıma uzandı ve söylediği ilk şey "Seksin ne olduğunu öğrendiğimden beri seninle yapmak istemiştim." diye bir itirafta bulundu.
Kahkaha atıp beni kendine çekmesine izin verdim. "On beşimden beri seni istiyordum."
"Ciddi olamazsın."
"Ciddiyim."
"Adela. Sikeyim. Neden yapmadık öyleyse?"
"Bilmiyorum Zayn. Yanımdayken sürekli başka kızlarla ilgileniyor ve bana onları nasıl bulduğumu soruyordun. Benimle ilgilendiğini hiç düşünmedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shooter • malik
FanfictionAdela bir bara girdi ve aradan geçen sekiz yılın sonunda Zayn ile karşılaştı. Çocukluk arkadaşının bir tetikçiye dönüştüğünü öğrendiğinde ise işler epey karışacaktı. _ 20818