3.BÖLÜM

39 4 1
                                    

toprak ateş ve okyanus susa kalmışlardı bu kimdi buraya nasıl gelmişlerdi .

- asıl siz kimsiniz burası neresi,dedi kısık sesiyle toprak .

- burası rüyalar dünyası dersem inanır mısınız?  dedi papatya.

hepsi beraber alaycı bir gülüş takındılar.

- rüyalar dünyası mı? bende marstan geliyorum , dedi gülerek ateş.

- siz kimsiniz? yoksa insan mısınız ? ,dedi şaşkın bakışlarıyla papatya.

çocuklar gülmeye başladı.

- şaka programı mı çekiyorsunuz , insan mıyız ? bu nasıl soru insan olmayıp ne olalım,
dedi  umursamaz bir tavırla okyanus.

- yani gerçekten insansınız,dedi papatya .

- evet insanız sen bu olayı neden abartın, dedi meraklı tavırlarıyla toprak .

etrafta bir sesizlik vardı sessizliği bozan papatya olmuştu .

- size herşeyi açıklıcam ama burada daha fazla duramayız hadi benimle gelin ,
dedi papatya.

- neden seninle gelecekmişiz ,dedi toprak sinirli bakışlarıyla.

- hadi hemen gitmeliyiz, dedi papatya çok korkuyordu papatya çünkü olacakları biliyordu.

- nereye gideceğiz? dedi okyanus meraklı bakışlarıyla .

- size bunları şimdi anlataman hemen gelin  benimle dedi telaşlı telaşlı papatya .

- biz seninle hiç bir yere gelmiyoruz ya bize bir şey yaparsan seni tanımıyoruz, dedi toprak.

- ama gelmelisiniz, dedi papatya .

- seni bu kadar çok korkutan ne? dedi meraklı bakışlarıyla ateş.

- ateş burasının neresi olduğunu bilmiyoruz onu takip etmeliyiz yoksa kayboluruz ve bir daha eve..., dedi titrek bir ses tonuyla araya toprak girdi.

- o cümlenin devamını getirme, dedi toprak.

- tamam seninle geliyoruz dedi ateş.

başka seçenekleri yoktu çocukların , papatyanın yanından gitmeliydiler
üçüde çok korkmuştu neredelerdi daha yarım saate kadar bir tuzak için yola çıkmışlardı ama şimdi bambaşka bir yerdelerdi burası nasıl bu hale gelmişti .

yaklaşık bir saatir yürüyorlardı .

- daha gelmedik mi ? dedi toprak .

- az kaldı birazdan orda oluruz , dedi papatya.

- sen bizi kandırıyor musun ? bir saatir aynı şeyi tekrarlıyorsun" az kaldı " , dedi okyanus.

- hayır neden sizi kandırayım ,dedi papatya.

- onu biz de bilmiyoruz o yüzden soruyoruz, bir sorumuza da cevap ver bizi kandırmadığını nerden bilelim yani sana nasıl güvenelim , dedi ateş kendinden emin bir tavırla .

- peki , bana inanmıyor olabilirsiniz ..,dedi papatya.

sözünü keserek
- e yani ,dedi toprak.

- ama şimdilik bana inanmaktan başka bir seçeneğiniz yok , dedi papatya .

sonunda gelmişlerdi . Küçük bir kulübenin önündelerdi bu kulübe çok hasar görmüştü .Papatya kulübenin kapısını açtı küçük bir kutu vardı ve kutu üstünde de bir anahtar deliği papatya anahtarı deliğin içine koyup döndürdü ve papatya halıyı kaldırdı merdivenler basamak basamak oluştu  merdivenlerden indi papatya  arkasından çocuklarda geldi aşağıda da bir kutu daha vardı onun da anahtarını döndürdü bu sayede kulübe yokmuş görüntüsü oldu. aşağıda bir kapı daha vardı papatya kapıya seslenerek;

- dört element ,dedi.

kapı açıldı içeri girdiler ve ardından kapı kapandı , geldikleri yer teknolojileri çok gelişmiş bir yere benziyordu çok büyüktü oysa ki kulübe çok küçüktü .

- vavv!!dedi gözleri açılarak ateş.

- burasıda neresi ,dedi ateş.

- evet çok merak ettiğiniz sorulara geldik gelin bakalım benimle size bilgeyi tanıtıcam o size herşeyi açıklicak,  dedi papatya.

- çok merak ediyorum bunları nasıl açıklicak ,dedi okyanus.

- hımm bir de sizden başka bir tane daha dünyalı var ,dedi papatya.

- kim ? yoksa siz bizi bilerek kaçırdınız değil mi ? aynı öbür dünyalı gibi, dedi okyanus tedirgin kormuş bakışlarıyla.

- evet ama zaten bu sizin kaderiniz doğdunuz andan beri hep farklıydınız
,dedi papatya.

- kaderimizde mi ? bu iş çok heyecanlı olmaya başladı , dedi toprak.

- devamını size bilge anlatır,  dedi papatya ve kapıyı açtı.

- getirdim dünyalıları ,dedi papatya .

- tamam sen gidebilirsin onlar gelsin

yavaş yavaş adım atılar başları eğmişlerdi bu bilge nasıl biriydi çok korkuyorlar yüzüne bile bakamıyorlardı.

- imdat beni kurtarın beni  ,neden buradayım,  dedi rüzgar .

üçüde rüzgara bakıyordu sandalyeye bağlı oturuyurdu elleri kolları bağlıydı herhalde o da çok korkmuştu.

- tamam anlatıcam herşeyi , dedi bilge
çocukların hepsi bilgeye baktı

- büyükbaba ,dedi hep beraber ateş okyanus ve toprak.

Umarım beğenmişsinizdir biraz geç oldu biliyorum yazım yanlışlarım noktalama yanlışlarım varsa kusura bakmayın

RÜYALAR DÜNYASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin