4.BÖLÜM

34 3 2
                                    

herşey karma karış olmuştu büyükbabamız ne alaka .Biz neden burdayız, daha bir sürü sorum var. Bu çocukta kim? Biz nasıl buraya geldik? Gerçekten kader mi?

Rüzgar bilgeye bakarak " Anne !"dedi

ne annesi o bizim büyükbabamız değil miydi?Gözlerimizi açıp kapattık gerçekten bir kadın vardı.

ateş yani ben " Sen bizimle oyun mu oynuyorsun? nasıl şekilden şekle giriyorsun? "

hepimiz şaşırmıştık bilgenin cevabını bekliyorduk .

Bilge bize bakarak " Evet size herşeyi açıklicam ben nasıl şekil değiştirebiliyorsam sizin de benim gibi güçleriniz var."

okyanus " oha ben şok ! ben iptal!"

bilge sözüne devam etti. " Peki size bütün herşeyi anlatmadan önce nasıl güçleriniz olacağını söyleyeyim mi?"

Hepimizin gözleri kocaman olmuştu çok mutluyduk tabi bir yandan böyle bir şeyin imkansız olduğunu düşünüyorduk ama gözümüzle bilgenin şekil değiştirdiğini görmüştük

hep beraber. " Evet!" dedik.

" O halde ilk hanginizden bahsedeyim."

toprak bağırarak" Ben ben ilk benden bahsedelim."

en heyecanlımız topraktı herhalde, küçüklüğünden beri böyle şeylere meraklıydı ne kadar mantıklı olmasada .

" Peki toprak ilk olarak adın gibi bir elemente sahipsin elementin toprak."

toprak bilgeye bakarak. " Ne saçmaladığını anlamadım bilgesiz olan bilge sen bana gücümü söyle öbürleri önemli değil ."

rüzgar bilgeye bakarak " Element de ne derste işlediğimiz mi? bilge senin de mi ?elementin var. "

" En iyisi size her şeyi baştan açıklamak."

Bilgeye üçümüzde katılıyorduk ama toprak gücünü çok merak ediyordu.

" Tamam hızlıca anlat ama ilk benim gücümü açıkla "

" Tamam toprak , konumuza geri dönelim .Dünyada daha yaşam olmamışken rüyalar dünyası vardı buradaki insanlar dünyadaki insanlara benzerlerdi ama bir farkları vardı burada doğan çocukların güçleri olurdu ama ayreten dünyadan gelen insanlar rüyalar dünyasını korumakla görevlenirlerdi eskiden rüyalar dünyası cennet gibi bir yerdi , eski koruyucular bu dünyayı fazlasıyla korumuştular ve zamanları da dolmuştu ."

konuya okyanus girdi.   "koruyucuların bir zamanı mı var."

bilge konuşmasına devam etti .
" Evet bir zamana kadar bize yardım ediyorsunuz. "

" Peki ne kadar bir süre." dedi , aslında hepimizin ağzı olmuştu hepimiz çok merak etmiştik bu zaman kavramını .

"    Rüzgar bunu bende bilemem bunu zaman bize gösterecek evet nerede kalmıştım haa eski koruyucular gitti ve yeni koruyucular gelmişlerdi yeni koruyucular sizin yaşlarınızdan biraz daha büyüklerdi dört dünyalıydı aralarından biri yani emre öbür adıyla Dinç Kral ..."

hepimiz bilgeye şaşkın şaşkın baktık kral mı ? dinç kral mı ? gidikce herşey saçmalıyordu ara girdim ." Dinç Kral mı ? o da ne ? "

" Ateşciğim bir dakika bekle de anlatayım biliyorum uzun ve sıkıcı ama herşeyi ayrıntısına kadar bilmezseniz bize yardım edemezsiniz.emre koruyuculardan biriydi ama onların sizin gibi elementleri yok siz ilksiniz ve tek olcaksınız emre daha çok şey istiyordu rüyalar dünyasına hükmetmek ve herkesi kölesi yapmak istiyordu her yeri yaktı yıktı güclerini boşa harcadı onun gücü taklit size ait dna örneği bulabilirse sizin gücünüzü taklit edebilir ama şuan sizden haberi yok ve olmamalı siz eğitiminizi tamamlayana denk bilmemeli anlıyor musunuz? beni çocuklar bir saç telinizi alırsa sizi taklit edebilir ."

bilge çok ciddi görünüyordu bu konuda ,bir an yardım etmek istedim sadece susup yardım etmek bu zavalı insanlara mı uzaylılara mı desem bilmiyorum ama yardım etmek istiyorum .

" Bir şey sorabilir miyim? "

" Evet okyanus "

" Biz buradayken ailemiz bizi merak etmiyecek mi? "

" Anlaşılan konuşmam biraz daha uzun sürecek emre rüyalar dünyasına sahip oldu ve bununla kalmadı Dünya'ya da sahip olmak istiyor . Biz elimizden geldiğince onu oyalıyoruz. "

toprak bilgenin üstüne yürüyerek.
" Sen ne diyorsun ne olduğunu belirsiz piskopat diye bir kralın elinde mi? dünya . Hem biz size yardım edemeyiz bizden uzak durun bizim dünyamızdan uzak durun."

toprak çok kızmıştı haklıydı da

" Lütfen sakin olun dünya ya giremez biz dünyayı kalkanlarımızla koruyoruz ve bunun şifresini bilmesi çok zor ama yardımınız gerekli onu hapse tıkmalıyız onun bir tane zayıf noktası var karnına gizlice dokununca bizden kaçıyor ."

rüzgar " yani tik 'i mi? var. "


" Hem o Dinç mi Linç Kral mı biz ondan nasıl saklanıp karnına dokuncaz dokunduktan sonra Dinç Kral ölcek mi ?"

" Tabi ki hayır siz onu güçlerinizle yeniceksiniz herbirinizin ikişer gücü var ayreten size ait özel dört element silahı var bu silahlar bir araya geldiğinde çok büyük bir güç oluyor ama bu gücü her zaman kullanamazsınız silahlarınız size sinyal verdiğinde kullanabilirsiniz."

" Ne gibi bir sinyal veriyor ."

" Okyanus, bu silahlar renk değiştiriyor ve hazırız diyor ."

araya girdim ve " Nasıl yani silahmı konuşuyor. "

" Evet ateş aynen dediğin gibi şimdi asıl konuya geçelim nasıl güçleriniz var anlatayım."

" Bir dakika buraya nasıl geldiğimizi anlatmayı unutma küçük bilgecik." dedi toprakcık.

Umarım beğenmişsinizdir yazım yanlışım noktalama yanlışım olabilir şimdiden özür dilerim yorum yazıp yanlışlarımı söylerseniz çok mutlu olurum.

RÜYALAR DÜNYASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin